7b

1K 28 7
                                    

Acıma duygusu dahi yoktu.
O kesinlikle bir insan değildi.

Atığı tokatın acısı daha geçmemişken koluma yapışıp beni karakoldan çıkartı bir elim onun elinin hapsindeyken diyer elim hala tokat atığı yanağımdaydı! Beni odadan sürükliyerek çıkartı.

Bırak beni! Diye bağırdım

ordaki tüm polisler bize bakıyordu
sanki normal bir şey yapıyormuş gibi hiç biri tepki vermedi!

Bize bakan polislerin bir kaçı tekrar yaptığı işe geri döndü.

onun umrunda değilmiş gibi beni hala çekiştiriyordu. Burda olmamız onun umrunda değildi öylece beni sürüklüyordu.

Bazı polisler tekrar geri işlerine dünerken bir kaç hala bizi izliyordu!

Ne bakıyorsunuz yardım etsenize! Diye bağırdım

Özgünüm elimizden bir şey gelmez! Dedi

Ne yani miletin canı bir de size emanet olucak!
Güya özgünmüş!

Ya bir gün kardeşinizin başına gelirse hiç mi Allah korkusu yok sizde!?

Ve poyraz durdu

kolumu bırakıp direk konuşan polisin yüzüne bir yumruk atı.

Onunla konuşma hakını sana kim verdi?!

Özgünüm efendim sorunca cevap verdim sadece-

Ve bir yumruk daha!

Bir daha cevap vermiyceksin o zaman!

Ben öylece şok olmuş duruyordum
ya diyer tüm polisler niye bakıyor büyle direk tutuklaması gerekmiyorlarmı!?

Adamı öylece yerde bırakıp yine kolumu sıkı bir şekilde tutup sürükledi
canım acıyordu!

Bırak artık kolumu! Canımı yakıyorsun!

Emin ol Bunlar daha baslangıç.
Diyerek beni  Resmen arabanın içine fırlatı en başındada dediğim gibi tam bir cani!

Ne yani sırf kaçtığım içinmi bana büyle davranıyor? Oysa ki
hastanede çok farklıydı?

Sana çok mu yüz verdim!?

Cevap vermedim.

Cevap ver diye bağırdı hayvan nolucak!

Rahat bırak beni

Rahat bırakıyım öylemi!

Öyle! Ya sen ne istiyorsun benden?

Senden Sadece rahat durmanı ve kadınlık gürevini yerine getirmeni istiyorum! Unutma ben senin kocanım!

Rahat dur öylemi ya sen benim bu hale gelmeme sebep olan kişisin bir de gelmiş rahat dur diyor? Yetmeyip bana tokat atıp sonradan kadınlık gürevini yap diyorsun!

Senin karınsam ve beni seviyorsan büyle yapmazdın seven adam büyle davranmaz
Bunun karşılığında sesizce oturup beklememi istiyorsun öylemi!? Çok beklersin!
Sen adam değilsin!

Yine aynı şeyi yapıyorsun! Beni sinirlendiriyorsun! Diyerek direksiyona bir yumruk atı! "BENİ SİNİRLENDİRİYORSUN" yapma efsun sonunda özülen sen olursun
Adamlığımı sorgulama!

Ayrıca diyerek arabanın aynasından bana baktı göz göze geldik Yediğin tokadı haketin!

Bir daha kaçarsan bu sefer seni direk öldürürüm! Tabi rahat durmadığın sürece canını yakmaktan geri durmam anlıyormusun?

Bunları sana yapan ben değilim bunları kendine yapan sensin evden kaçmasaydın bunlar basına gelmezdi şimdi beni suçlama yada suçla umrumda değil. Seninde umrunda olmasın çünkü yemi bir sayfa açıyoruz.

Ve tek bildiğim şey eve gider gitmez ayak atar atmaz tüm bu olanları unutup eskisi gibi hiç bir şey olmamış gibi devam edicez hata sen bana aşık bir kadın olarak evde beni bekliyceksin! Zamanı gelince de çocuklarımın annesi olucaksın! Tüm bu olanlar eve gider gitmez olucak.

Hiç biri olmiycak sana aşık değilim ve asla çocuklarının annesi olmiycam! Öldürürüm kendimi anlıyormusun?

Gerek yok zaten bir delilik yap.
beni seni kendim öldürürüm.
Ve istiyeceksin çocuklarımın annesi olucaksın! istiyeceksin! Hayır deme gibi bir lüksün yok!

Ya sen delirdin mi nefret ediyorum senden! Senden olan çocuklarmı yapma midemi bulandırıyorsun!

Mideni bir gün sen çocuklarımızı karnında taşırken bulamasını ellbete çok isterim!

Tek kelimeyle iğrençsin!

Büyle yapmaya devam edersen seni okulada gündermem evden dahi adımını  dışarı atamazsın!

Sahi benim bunlardan önce nasıl bir hayatım vardı?

Bu adamla nasıl başa çımam gerekiyor?  Benden iri ve kaba durduğu için aramızdaki yaş farkınıda  merak etim!

Aramızda kaç yaş fark var?  ben kaç yaşındayım?

Benden 10 yaş küçüksün

On yaş derken kaç yaşındasın sen!?

Otuz.

O halde ben 20 oluyorum. Senden biraz küçükmü ya sen bildiğimiz yaşlısın!

Öyle düşünme gücüm kuvetim hala yerinde.

Bunu sana zamanla seve seve güstericem.
İstersen bu gecede sana güsterebilirim..

İstemem.

O zaman rahat dur.

Çok cringe  biliyorum sjjs neyse 🚬
Oy+ yorum+⭐ çok gürmeyin

ACIMASIZ MAFYA (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin