Hem şaşırmış hemde kızmıştım dün gece bana nasıl davrandığını unutmamıştım ama anlaşılan o unutmuştu! hemen onu üstümden itmeye çalıştım yılan gibi sarmıştı belimi zorda olsa kolarını belimden çüzmeyi ve kemdimden uzaklaştırmayı başarmıştım. Yavaşa yataktan kalktım
uykusu çok derin olduğu için yataktan kalktığımı farketmediğini sanıyordum taki yataktan kalkıp kapıya doğru gidip kapı kolunu tutana kadar.
Kapı kolunu tutmamla saçımda çekilmem bir olmuştu resmen saçımdan tutup beni yere fırlatmıştı Canım çok acımıştı
Ben anlamıyorum neden bana büyle davranıyor üstelik hiç bir şeyi hatırlamıyorum sadece anlatıkları kadarını biliyorum mesela sadece karısı olduğumu tek biliyorum istemeden bir şeymi yapmıştım? Yada bana büyle davranmasının nedeni kaçmamıydı?
Bana neden büyle davranıyorsun!? Ben sana naptım kaçtığım içinmi büyle davranıyorsun?
Keşke kaçtığın için çekseydin bu cezayı yada çekeceğin cezaları
ama ben büyle küçük şeyler için ceza vermem efsun.
bu cezaları biliyormusun neden çektiğini bilmiyorsun doğru ya sen hafızanı kaybetmiştin iyi o halde o küçük hafızanı birazcık bilgilerle dolduralım öyle değilmi ?Sen bu cezaları beni aldatığın için çekiyorsun efsun!
Sen beni aldatın. Östelik en yakın arkadaşımla!Duyduklarımla şok oldum ben asla büyle bir şey yapmam tamam bir şeyleri hatırlamıyor olabilirim ama büyle bir şeyi ne yaparım ne kendime yakıştırırım.
Hiç bir şeyi hatırayamazsam bile büyle bir iğrençlik yapmam ben! Diye bağırdım
Sorun bu değil efsun sorun hiç bir şeyi hatırlayamaman değil efsun. sorun beni aldatman ! seni atakanla tanışıtrmamalıydım
Belkide benim hatam. Zaten sen benden nefret ediyorken bir başkasına aşık olman olasıydı aslında biliyormusun senden büyle bir şeyi bekliyor olmalıydım.
Ama ben sana güvenmiştim efsunZaman geçtikçe çok yakın olmuştunuz bu yakınlaşmayı abi kardeş ilişkisine verdim ben bunu başka manada yakınlaştığınızı farketmemiştim çünkü sizden ilk başlarda süpelenmemiştim taki bana kazadan önce kaçacağınız gece atığın fotoğrafı görene kadar ben senin başına bir şey geldi korkusuyla delirdim lan.
sen meğersem o adamla fingirdeşiyordun bari eğlendinmi nasıl iyi kandırdık enayiyi dedinmi!?
kendini ona sundunmu! Benim kadar iyimiydi efsun!Sus yeter bunları duymak istemiyorum ben büyle bir şeyi yapmam! Anlamıyormusun yapmam.
Efsun Sorun senin kaçman değildi zaten her defasında fırsat buldukça kaçıyordun ama bu sefer başkaydı efsun
sorun beni aldatman. Östelik en yakın arkadaşımla ben sana kör kötük aşıken beni salak yerine koyup aldatman bunu hazmedememBiliyormusun işte şimdi korkmalısın ben yalan ve ihaneten asla ama asla haz etmem bunun cezasını misliyle ödeyeceksin anladınmı diye bağırdı! Beni kandırmanın cezasını çekiceksin
Sana bundan sonra huzur yok Tam arkasını dünüp gidecekenAtakan kim onu bile bilmiyorum ben hiç bir şeyi hatırlamıyorum üstelik bana büyle davranamazsın! Ayrıca süylediğin şeyin doğruluğu ne kadar doğru? ben sana inanmıyorum belki başka bir şey için benden intikam alıyorsun belkide canımı yakmak istiyorsun ama başaramıycaksın.
Çünkü sana inanmıyorum.Gitmektan vazgeçip tekrar bana doğru dünüp demek inanmıyorsun zaten o günde bana inanmamıştın dedi sinirli bir şekilde.
Yanıma gelerek telefonundan bir şeyi aradı sonra bana bir fotoğraf güsterdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA (+18)
Ficção Adolescentesevdiği kadını zorla tutsak eden poyraz! "Yaş farkı mevcutur!'