6b

1.1K 38 3
                                    

Hemen işe koyuldum biraz heyecandan olsa gerek elerim terlemişti

Hemen hemşirenin dediği sağ kapıya ulaşıp kapıyı  açtım açmamla beraber poyrazın buraya doğru geldiğini gördüm.

keşke görmemle kalsa oda beni gördü ve hemen bana doğru koştu o bana doğru koşarken bende  sol kapıya doğru koştum
Kapıyı açıp içeriye girdiğimde   bir sürü malzeme vardı anlaşılan depo gibi bir yerdi

Kendimi şuan şanslı hisedebilirim çünkü tam önümde dışarı çıkmak için açılmış bir kapı vardı.
Efsun! Diyerek bağırdı

Arkamdaydı ama aramızda azda olsa mesafe vardı. Ve arkamdan deli gibi bağırıyordu.
Onu hiç dinlemeden kapıya doğru koştum.

Sonunda dışarı çıkmıştım!
Arkama baktığımda yoktu nereye giti Allahın cezası!

Hiç zaman kaybetmeden direk uzaklaştım ama bir sorun vardı çünkü ben hiç bir yeri bilmiyordum!

Zaman kaybetmeden yola koyuldum hiç bir yeri bilmeden öylece yürüdüm.

Biraz zaman geçtikten sonra aklıma gelmemişti polise gitmek taki polis karakolunu görene kadar hiç zaman kaybetmeden içeri girdim.

Masada oturan polisin yanına gitim.
Buyrun hanımefendi şikayetiniz nedir?

Şey efendim ben- daha cümlemi tamamlamadan bir adam gelip beni başka bir odaya götürdü ne olduğunu anlamadım!

Hanımefendi biraz burda bekleyin sizinle başka bir arkadaş ilgilenicek!

Tamam diyerek odada bekledim biraz garibime gitmiş olsada.

Uzun bir süre sonra bir polis içeri girdi biriyle telefonda konuşuyordu.
Tamam efendim hemen bir üsteki odadayım  sizi bekliyorum diyip telefonu kapatı.

Bir kaç dakika sonra odaya biri daha girdi arkamı dünmedim çünkü polise bakıyordum ne zaman benimle ilgilenicek diye! o
da arkamdaki kişiye bakıyordu kısa bir an bile sürmeden polis çıktı sonra  karşıma o geldi! Şok olduğum için Hiç bir şey algılayamadım taki  karşıma Oturana kadar!

Efsun!

Sana bu sefer acımam anladınmı lan!
Diyerek bağıdı.
bağırmakla kalmayıp her iki elini sertçe masaya vurdu.
Resmen sinirden köpürüyordu!

Oturduğum yerde iyice küçüldüm. Ve ister istemez gözlerim doldu.

Anladınmı!?

Diyerek tekrar bağırdı
Konuşmak istemediğim için başımı saladım ama o
Bana cevap ver! Diyerek  görledi.

Bir anda
Ayağa kalkarak siktir git diyerek bağırdım. Daha ne olduğunu anlamadan yüzüme sert bir tokat indi başım yana düştü.

Bir daha bağırma o sesini keserim!

Dolu gözlerimle ona baktım ama onda
Bir Acıma duygusu dahi yoktu.

Vicdansız biriyle evlendiğimi daha yeni yeni idrak ediyordum.

Ama emin olduğum bir şey vard bu ne ilkti nede sondu.

aslında bakılırsa hiç bir zaman bu adamdan kurtulamiycam. Daha ilk anda pes etim buda göçsüzlüğümden kaynaklanıyordu.

Yine ben.D
Arkadaşlar ⭐ basmayı unutmayın+ yorum yapmayıda.

+ ( Lütfen takip etmeyide unutmayın)😔

ACIMASIZ MAFYA (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin