Ben bu adamdan kaçarken bunlar geldi demek başıma! Hepsi bu adamın suçu!
Şuan başımın ağrısı gözümü açamayışım bedenimi hareket edemeyişim hepsi üst üste gelince sinirlendim kendi kendime.
zaten bedenim hareket etiremiyordum sadece duyuyordum bu kadar keşke duymasaydım keşke duymasaydım!Sonra yatağın kenarı çüktü daha adını bilmediğim kocam yanımda yer açmıştı kendine
şuan yanımda uzanıyor ve başını boyun girintime koydu.Ben ne diyeceğimi bilemiyorum şuan karma karaşık bir durumdayım.
En önemlisi annem ona ne odu yada ne olucak onu benden uzaklaştırdı bu ne şimdi ben ne yapıcam.?Efsun seni çok seviyorum bir an önce iyileşte evimize gidelim
Sen o sözde annene asla inanma o bizim kötülüğümüzü istiyor o bizi ayırmaya çalıştı
Ve hala çalışıyor!Kimse seni benden alamaz hiç kimse!
Söz veriyorum seni çok mutlu edicem.
özür dilerim keşke o gün sana bağırmasaydım
Ama seninde suçun vardı ben sinirli bir adamım bana inanmadın aramız daha yeni düzeliyorken sen gidip hiç inanmaman gereken kişiye inandın! Bu yüzden sana hala kızgınım.biliyor musun keşke o gün anneni öldürseydim!
Onu mahfedicem! Bütün bunların sorumlusu o sevgilim.Ne ne diyordu bu adam annem mi öldürücekti!?
Zaten az öncede tehtit etmedi mi ?Ben ben gerçekten ne olduğunu bilmiyorum ama ne yapıcağımı çok iyi biliyorum ilk işim bu adamdan boşanmak!
Zaten beni aldatmış! Bunu mahkemeye verebilirim!Yatakta hareket etmeyen bedenime. kolunu sıkıca belime atarak kendine doğru çekti
Ve başını yine boyun girintime koydu! Koymakla kalmadı ve şuan kokluyor bu adam köpek mi?Efsun her şeyini özledim " kokunu , tenini gülmsemeni, benimle sataşmanı, kavgalarımızı, kısaca her şeyi efsun ben iki aydır ölü gibiyim sensiz. Neler yaptın bana büyle? Geceleri uyuyamıyorum iki ayım seninle birlikte bu hastanede geçti.
Ama "Andım olsun seni asla ama asla bırakmıycam!"
Bırakmıycam diyor ne yapıcam ben polise giderim en iyi ihtimale
Peki hafızam yerindeyken gitmedimi yani gitmiş olsam kurtulmazmıydım?Acaba gitim mi ? yada gitmedimi ?offf belirsizlik beni öldürücek! Bu gidişle
İstemiyorum bu adamı! Nefret ediyorum ondan! Rahat bıraksın beni
istemiyordum bana dokunmasını ama hareket edemiyorum ne demişti doktor bir iki güne açar gözünü öylemi!Peki uyanınca nasıl kurtulucaktım bu adamdan nasıl!? Belki odoktor bana yardım eder hem annemin numarası falan belki vardır vardır hastanede dimi?
Lütfen olsundu! Belki tekrar kaçarım sonuçta
Ondan kaçarken bu hale gelmiştim.Gerçekten kaçabilrmiydim? Daha fazla düşünmiyerek bende uyudum. Her ne kadar yanımdaki caniden rahatsız olsamda!
Arkadaşlar oy ve yorum yoksa bölümde yok:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ MAFYA (+18)
Roman pour Adolescentssevdiği kadını zorla tutsak eden poyraz! "Yaş farkı mevcutur!'