4. BÖLÜM

20 2 2
                                    

İYİ OKUMALAR💖💗

________________________________

Şu an yeni bir hayata başlıyordum. Emirle konuşmamız bittikten sonra istifa etmeye adliyeye gittim.

"Efsun ne istifası, delirdin mi?"
"Başsavcım lütfen artık kafamı dinlemek istiyorum. Uzun bir süre Türkiye de olmayacağım. Yurtdışına gidicem. " Bu sözlerimden sonra daha fazla sinirlenmeye başlamıştı. "Ne yurtdışı ya sen mesleğini çok seviyordun noluyo sana"

Bu konuşmadan çok sıkılmıştım. Dilekçeyi masaya bıraktım, başsavcının odasından çıktım ve adliyenin çıkış kapısına yöneldim.

...

"Efsun yapma girme bu işlere" başıma bir şey gelicek diye korkuyordu biliyorum ama bunu yapıcaktım bundan kaçmak yok
"Aras merak etme bir şey olmayacak. Bana bir şey olduğu nerde görülmüş" dedim gerginliğini almak istiyordum.

"O patron kim öğrenicem bundan kaçış yok" ben bir şeyi yaparım diyorsam yapmak zorundayım.

"Ne halin varsa gör senle uğraşamam" Aras bana kızıyordu. 2 gün sonra büyük gündü patronu yakalayacaktım.

2 Gün Sonra

"Emir sen bana konum at ben gelirim" Patronun yanına gitmek için Emir'den konum bekliyorum ama bir türlü atmıyor. "Efsun ben seni alırım" Ha yine başladı.

"Emir konum at" Artık sabrımı çok zorlamıştı. "Sakin prenses atıyorum şimdi" Prenses? Ben bu çocuğu döverim.

Mutfağa gidip su içicektimki telefon mesaj geldi. Emir konum atmıştı.

Hemen ceketimi ve çantamı alıp dışarı  çıktım. Hızlı adımlarla motorunun yanına gidip motoruma bindim. Motorum beni bu dünyada rahatlatan tek şeydir. Sanki o kaskı takıp motorumu sürmeye başladığında bütün  dünyada ki kargaşa benim içinde duruyordu.

...

Emir'in attığı konuma geldim. Etrafa bakınmaya başladım taki Emir gelene kadar. "Hadi içeri geçelim" Ne yani o kırık dökük binaya mı giricektik? İlerlemeye başladı. Bende peşinden ilerledim. İçeri girdik. Her yer çok pislenmişti.

3 kat yukarı çıktık. Ve karşımda arkası dönük bir adam vardı. Büyük ihtimalle patron oydu. Ondan asla korkmuyorum.

"Merhaba Efsun Yıldırım" başlıyoruz. "Merhaba! Ne istiyorsun" istediğini yapıp hemen bu adamdan kurtulmak ve bir daha ne konuşmak ne de yüzünü görmek istemiyorum.

"Efsun sana anlatacaklarımı iyi dinle" Konuştukça sesi tanıdık gelmeye başladı. Sanki önceden bu adamla konuşmuşum gibime geldi.

"Anlatırken bana dönük ol." belki yüzünden kim olduğunu anlarım. "Hayır " dedi. "Yani şimdilik yüzümü göremene gerek yok" neyse sorun değil onun maskesini zaten ben indiricem. Sadece azcık zamana ihtiyacım var.

"Peki anlat dinliyorum" uzun konuşmayı sevmem. Kısa ve anlamlı olsun yeter. "Senin kim olduğunu herkesden iyi ben biliyorum." ben de senin ne yapmaya çalıştığını biliyorum. "Kimim ben?" ayak uyduralım bakalım beyefendinin oyununa.

"Seri Katil ama aynı zamanda da savcı olan Efsun Yıldırım. Öldürdüğü cesetleri bilerek karakolun yakınına getiren, milyonlarca insanı öldüren sen Efsun Yıldırım masum gibi gözüken ama hiç masum olmayan kişisin."

" Evet hepsi doğru alkışlıyorum seni." beni çok iyi araştırmış be.
" Efsun senle bir örgütü çökertmemiz gerek. Bu örgüt sadece kadınları, çocukları öldüren bir örgüt. Yardım etmen gerek bana" başta tam hayır diyecektim ama kadınlar ve çocukları öldürüyorsa o ölmeyi hak ediyordur.

"Benle ortak olmaya var mısın? Efsun savcım." itiraz etmeme gerek yok.
"Varım gizemli adam."

İşte şimdi başlıyorduk...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ EcrinKaya785
Bu patron(gizemli adam) niye yüzünü göstermiyor?

Gizemli adamla Efsun tanışıyorlarmı?

Yukarıdaki soruları da cevaplamaya unutmayın. Hepinizi öpüyorum kendinize iyi bakın görüşmek üzere.


İnstagram:@watpaddkitaplari_
Tiktok:@watpaddkitaplari_


SUÇ ORTAĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin