1 Hafta Sonra(Şimdiki Zaman)
"Of kendi evimde kalsam nolucak?"bu adamı bir türlü anlamıyorum
"Efsun seni bulurlar anla artık. Haydi hızlı ol."
1 Hafta Önce
"Diyeceklerin bu kadar mı?" hemen bu pis yerden gitmek istiyorum.
"Hayır." dedi
"Söyle."
"Benim evimde kalıcaksın. " ne
"Hayır böyle bir şey olmayacak." çok abartmıştı."Dediklerimi yapmazsan olacakları istersen tekrar söyleyebilirim. " Allahın belası adam.
"Tamam anlaştık."Allâh Kahretsin ya.Şimdiki Zaman
"Hadi arabaya Efsun." çok sabırsız.
"Geldim."of bu adamın kölesi olduk be.Patron'un anlatımıyla
Efsun'un evine geleceklerini bildiğim için Efsunu buradan götürüyordum. Şimdi havalimanına gitmek için yola çıktık.
"Biz hangi ülkeye gidiyoruz? " Efsuna Paris'e gideceğimizi söylemedim ve söylemiycem de.
"Süpriz olsun" dedim
"Süprizlerden nefret ederim. " sanki bir şeyden hoşlanıyor ya.
"Süprizi bırak ve söyle. " büyük ihtimalle söyleyene kadar susmuycaktı."Çok inatçısın. " bana çok kötü bir bakış attı. Kadının kötü de iyi de bütün bakışları çok güzel beni kendine hayran ediyor.
"Amerika'ya gidiyoruz. " Başını tamam anlamında sallayıp sustu.
...
Özel Uçağıma bindik ama Efsun hiç konuşmadı. Bu işte bir terslik var ama neyse.
"Uyuyacak bir yatak falan yok mu?" dedi Efsun
"Var ama benim odam istesen git uyu. " yani o odada saklayacak birşeyim yoktu o yüzden sorun olmazdı.
"Çok iyi olur nerede? " ayağa kalkıp Efsuna "Peşimden gel. " dedim. Beraber yatak odama gittik.
"İşte burası. " Efsun etrafı incelemeye başladı. "Ben çıkıyorum sen rahat rahat uyu."
"Tamadır gizemli adam. " diyip kendini yatağa attı.
Efsun'un anlatımıyla
Patron odadan çıkar çıkmaz ayağa kalkıp cebimden telefonumu çıkardım.
"Merhaba Dinliyorum. " tabikide gizemli adamın dediği gibi ona yardım etmeyecektim. Benim de bir planlarım var.
"Merhaba canım seri katilim."
"Merhaba Dinliyorum"Ben hiç bir zaman savcı olmadım sadece kurbanlarım hakkın da bilgi edinmek için hukuk okudum.
"Efsun büyük ihtimalle bu patron denen adam senin seri katil olduğunu biliyor bu yüzden çok dikkatli olman gerek ve bunu unutma o senin kurbanın değil sen sadece onu alıp benim yanıma getireceksin. "
"Bin kere söyledin anladım ama neden sen öldüreceksin ne derdin var senin bu salakla" anlamıyordum bıraksa öldürmem iki saniyemi bile almayacak.
"Efsun söz anlatıcam söz veriyorum zamanı geldiğinde anlatıcam. " hala anlamıyorum neden saklıyor.
"Tamam senin dediğin gibi olsun bakalım. Bu adamı sana getiricem" diyip telefonu kapattım.
Biraz uykuya ihtiyacım var bu yüzden kendimi yatağa atar atmaz uyudum
...
"Efsun geldik uyan. " patronun sesine benziyor bu.
"Tamam uyandım çantamı alıp geliyorum hemen. " patron odadan çıktıktan sonra son kez odaya gözümü gezdirdim. Bu odada bir şey olmayacağı belli.
Odadan çıkıp patronun yanına gittim ve uçağın kapıları açıldı.
Uçaktan inip gizemli adamın arabasına bindik.
"Güzel uyudun. Sanki hiç tehdit edilmemiş gibi. " kendi isteğimle şuan yanındayım.
"Beni öldürecek değilsin ya" hele bi denesin de göstereyim ona Efsun kinmiş.
Hiç bir şey demedi sadece sustu. Aynen bende öyle zaten çok konuşmayı sevmem kısa ve anlamlı olsun bana yeter.
Gizemli adamın evine gitmek tam 3 saat sürdü. Arabadan inip gizemli adamla eve ev dersek ayıp olur şatosuna doğru ilerledik.
"Nasıl bu kadar zenginsin. Kesin sen insan öldürerek para alıyorsundur. " bana hafif gülümser gibi oldu.
"Peki sen birilerini öldürürken para alıyor musun? " tam tahmin ettiğim gibi benim katil olduğumu biliyor. Ama tabi belli etmek yok.
"Ben adam öldürmem sadece ayaklarına ve kollarına sıkarım. " kınarcasına bana bir bakış attı.
...
Geldiğimiz zamandan altı saat geçti. Saat şuan tam on iki. Bahçede oturup sigara içiyordum.
Telefonuma bir mesaj geldi. Mesaj gizemli adamdan dı.
"Yarın büyük gün ilk operasyon başlıyor. " mesajda böyle demişti.
Baya baya ben bu salak için iş yapıcaktım. Neyse rahatım çünkü bir sorun çıkmayacağını biliyorum.
Ben Efsun Yıldırım 5 yaşımdan beri cinayet işliyorum ve hepsini kusursuzca imha ediyorum. Hiç kimse Efsun Yıldırımın gerçekte kim olduğunu bilmiyor gizemli adam hariç.
Tam bir yıl sonra ilk kez tekrardan cinayet işliyecektim ve bu cinayete hazırım...
~~~~~~~~Efsun Yıldırım~~~~~~~
Canlarım uzun zamandır bölüm gelmiyor özür dilerim ama bence bu bölüm bölüm atmadığım zamanın telafisi olmuştur.
Sizi çok seviyorum ve yeni bölümü bekleyin çünkü çok yakında gelicek. Kitaplarım hakında haber almak için instagram takip edin. Bide tiktok hesabım var ikiside aşağı bırakıyorum. Hoşçakalın.İnstagram :wattpadkitaplari_
Tiktok:wattpadkitaplari_