Egy kis betekintés...

351 7 2
                                    

A stream elindult.Kds éppen magyaráz valami komoly témáról a chetnek.Ice csak nézi.Nézi az arcmozdulatait,ahogy gesztikulál,ahogy a kezével mutogat.Nem tudja levenni róla a szemét.Hirtelen azt gondolja:elég lesz.

-Gyere egy kicsit - mondja Kdsnek,miközben feláll a székből,végigsimít Kds vállán és le muteolja magukat.Kds értetlenül néz rá.
Ice csak elindul a szobába.Kds szó nélkül követi.

Ahogy beérnek Ice szenvedélyesen csókolni kezdi Kdst.Ő visszatántorodik a hirtelen mozdulattól.
Ice nekinyomja a falnak és hajába túrva fojtatja,amit elkezdett.Mostmár Kds is feleszmél és Ice derekára fog.Erősen megszorítja,amire Ice nyög egyet,de nem hagyja abba a csókolást.Végül Kds szakítja meg a dolgokat.

-Na mivan Kicsike nem bírtál magaddal? - kérdezi Kds mosolyogva és Ice össze kócolódott haját hátratúrja a kezével.
-Bocs,dee...nem tudtam türtőztetni magam - mondja Ice,de közben végig Kds száján tartja tekintetét.Egy pillanatra sem veszi le róla a szemét.

Erre most Kds csókolja meg Ice-ot.Ő újfent belenyög a csókba,mire Kds elmosolyodik.Benyúl Ice pólója alá és megsimítja a hátát.Ice felsóhajt.

-Na,téged aztán könnyü lenyűgözni ma - mondja nevetve Kds
-Ááá nemtom mi bajom van - mondja mosolyogva Ice - talán csak túlságosan helyes vagy ma ebben a pólóban,gatyában és ezzel a hajjal - jegyzi meg vigyorogva Kds rövidgatyájára és fekete feszülős pólójára sandítva.
-Igen? - kérdezi Kds és közelebb húzza magához Iceot.
-Bár ha jobban belegondolok lehet ezek nélkül még jobb lenne... - mondja ki Ice,miközben lenéz Kds gatyájára,megfogja a szárát,magafelé húzza,majd elengedi.Felnéz,beharapja az alsó ajkát,majd látva Kds elhűlt tekintetét és kipirosodott arcát, boldogan elsétál.

Mire Kds észbekap,Ice már a chethez beszél a másik szobában.Kds még mindig vörös fejjel visszamegy és leül Ice mellé a székbe,miközben erősen próbálja azt tettetni,hogy semmi különös nem történt az elmúlt percekben.

Icenak az utolsó mozdulata annyira lesokkolta,hogy nem tudott másra gondolni.Újra és újra játszotta vissza az agya a történteket,amint hozzáér,ahogy ránéz...

—————————————•—————————————
(vége a streamnek)

Ice még mindig röhög a egyik néző kommentjén,amikor leállítja a streamet.
Kds magafelé fordítja a még mindig szakadó Iceot és próbálja komolyra venni a szót.
-Na,foglaltam helyet egy étterembe 8-ra,úgyhogy szedd össze a cuccod,mert 10 perc és indulunk - mondja Kds mosolyogva
-Mi? Miért? - kérdezi Ice meglepetten
-Mert csak - mondja és feláll a székéből
-Ne máár,miért?? - könyörög Ice,de Kds csak kezénél fogva magához húzza és belecsókol a nyakába.

Ice nevetve átkarolja a nyakát és belefúrja a fejét a mellkasába.Így állnak egy darabig,amikor Icenak csörödni kezd a telefonja.

- Na csodás! Pont a legjobbkor - bosszankodik és elengedi Kdst.

Kds viszont nem ereszti és nem endegi,hogy kivegye Ice a zsebéből a telefont.Ő nevetve próbálja kiszabadítani magát Kds öleléséből,majd mikor rájön,hogy nem fog neki sikerülni elengedi magát.
Konkrétan összeesik.Kds is elesik,mert nem számított Ice ezen tevékenységére.

Ice fulladozva nevet,míg Kds ijedten néz rá.

-Te meg mi a faszt csinálsz? - kérdezi aggódva, és felsóhajt.

Ice a nevetéstől nem nagyon tud neki válaszolni,de Kds feláll és valahogyan felsegíti.

-Ez meg mi volt - kérdezi Kds
-Hát valahogy muszáj volt elérnem,hogy elengedj - mondja Ice,majd előveszi a telefonját.

-Nézd már apám hívott! - mondja meglepődve,mert nem sokat beszélnek a válás óta
-De jó,hívd vissza - lelkesíti Kds - én addig elkezdek készülődni.Siess!
-Jólvan

-Na mi volt? - kérdezi Kds Iceot,miután letette a telefont
-Áh semmi.Csak ilyen felszínes dolgokról beszéltünk.Semmi személyes - mondja Ice szomorúan.
-Sajnálom- Kds eggyütérzően megsimítja a kezét és ad egy puszit az arcára.

Ice elmosolyodik és megcsókolja.A csókból több csók lesz,a több csókbólpedig az,hogy Iceról szépen lassan lekerül a pólója.Mikor a Kds kövtekezne,rájön,hogy amúgy időpontjuk lenne egy étterembe.

-Várj,várj,várj! Az étterem - mondja Icenak össze tapasztott szájjal
-Ahjj,persze hogy ez pont ilyenkor jut eszedbe - mondja Ice lihegve - nekem nem marad semmi belőled?
-Majd ha visszajöttünk - mondja mosolyogva Kds
-Áh,akkorra már túl fáradt leszel,ismerlek - sóhajtja Ice,majd megsimítja Kds állát,visszaveszi a pólóját,felveszi a cipőjét és az ajtó elé áll.
-Mehetünk - mondja szomorúan
-Naaaa ne legyél már ilyen,végülis mégiscsak randira viszlek - mondja Kds ezzel próbálva felvidítani Iceot.

Ő csak mosolyogva kisétál az ajtón.Kds bezárja a házat és Ice kezéért nyúl.Ad neki egy csókot majd hozzáteszi:
-Amúgy nagyon jól nézel ki - mondja neki mosolyogva
-Kösz. Te is. Bár te mindig - teszi hozzá Ice és egymás kezét fogva elindulnak az étterem felé.

Két streamer élete kisebb csavarokkalWhere stories live. Discover now