Otthon...

204 7 1
                                    

A srác elindult feléjük az asztalhoz.Kds és Ice fel állnak,csinálnak egy képet a fiúval,majd visszaülnek az aszatukhoz és egymásra néznek.

-Na ez elég necces volt - jelenti ki Ice
-Ahjj unom már,hogy folyton arra kell figyelnem,mikor van a közelünkbe valaki,aki ismer minket.Nem csókolhatlak meg anélkül,hogy körül nem néznék - mondja Kds felzaklatva - és tudom,hogy még nem állunk készen ahhoz,hogy felvállaljuk magunkat,de - elharapja a mondat végét

Ice felényúl,de a kezét már nem éri el,mert a pincér meghozza a kaját.Megeszik miközben Ice egy egyetemi storyt mesél el Kdsnek.Az egész kajálást végigbeszélgetik.Mikor befejezik, felesbe kifizetik az étkezést és elindulnak vissza Kdshez.Mivel mostmár sötét van és nem nagyon tartózkodik senki az utcán,kézenfogva sétálnak végig a kivilágított utakon.

Hazaértek.Kds kinyitja az ajtót és előreengedi Iceot.Ő egy bólintással megköszöni és belép a lakásba.Kds rácsap a seggére,mire meglepetten vissza fordul.

-Te meg mit csinálsz?
-Tetszik a gatyád - jegyzi meg - jó a szabása
-A szabása? - kérdezi mosolyogva,miközben behúzza magával Kdst az előszobába.

Leveszi róla a dzsekijét,a pólójánál fogva magához húzza és megcsókolja.Kds nem habozik,a nyelvével bejutásért esedez Ice szájába.Ice kinyitja,és behúzza Kds a szobába.

Amint beérnek,Kds leveszi a pólóját,majd Ice következik.Kisebb segítséggel ő is megteszi ugyanezt,majd az ágyra fekszik és magára húzza Kdst.Ő Ice derekára fogva mohón csókolja,majd egyre lejjebb halad a testén.Végigcsókolja a nyakát,néhol kicsit megszívva azt.A mellkasát sem hagyja csókok nélkül,miközben Ice hangos nyögésekkel tudatja Kdssel,hogy jól csinálja,bármit is csinál.Amikor Kds elér Ice gatyájához engedéjkérően felnéz rá.Ő csak egy bólintással tudatja vele,hogy leveheti a nadrágját.Amint elkezdi lehúzni,csöngetnek,majd valaki nagy hévvel beront a házba és a léptei alapján a hálószoba felé tart...



Ez most kicsit rövidebb rész lett,mint szokott,de azert remélem ez is tartalmazott valami kis izgalmat😉
Lehet,hogy még ma,de ha nem,holnap biztos lesz megint új rész.

Két streamer élete kisebb csavarokkalWhere stories live. Discover now