Kórházban...

185 8 1
                                    

-MI A FASZ?!?? - ordította Kds,miután felismerte a földön fekvő embert és hajolt volna le Icehoz,de a sokktól meg sem tudott mozdulni.

Balázs tért észhez hamarabb és azonnal hívta a mentőket.Azok mire kiértek,már az egész bár tudott az esetről.Viszonylag gyorsan megérkeztek és azonnal kezelésbe vették Iceot.Már Kds is képbe volt és próbálta segíteni a mentősök munkáját.Megadta nekik Ice adatait és segített kivinni őt az autóba.Balázs ment a mentővel,Kds pedig gyorsan hazataxizott a cuccaiért.
Mikor beért a kórházba,megkereste a megfelelő szobát és bement a kórterembe.

Ice csukott szemmel feküdt az ágyon,az orrában egy csővel,bekötözött fejjel,eszméletlenül.Két nővér állt mellette,akik vizes törölözővel mosták le a vért arca többi részéről.Balázs szomorúan nézte,majd mikor bejött Kds,felállt és odament hozzá.

-Bocs tesi,de muszáj mennem.Holnap elutazunk egy cipőért és nem halaszthatom el.Sajnálom...
-Nem baj,pihenj le és aludd ki magad.Én még biztos maradok,megvárom,amíg felébred.
-Kösz haver,azonnal hívj,ha felébredt,hogy mi van vele!
-Rendben

Kds miután Balázs elment és a nővérek is befejezték a tisztogatást egyedül maradt Iceal a szobában.Közelebb tolta a székét az ágyához,majd ránézett és megfogta kezét.

-Sajnálom...sajnálom,hogy magadra hagytalak és nem siettem vissza...sajnálom,hogy nem voltam ott...Ice,kérlek ébredj fel... - mondta suttogva,egyre elhalóbb hangon.Könnybe lábadt szemmel megpuszilta a kézfejét és annak dőlve,sírva elnyomta az álom.



Bocsánat,hogy elég sokáig nem volt rész.Nem is az,hogy nem volt ötletem,de nem nagyon volt semmi szabadidőm,mert a tanárok megőrültek és ezért elég sokat kell tanulnom.De már engem is idegesít,úgyhogy jönni fognak a részek,ha lassan is,de biztos.Amúgy meg köszi nagyon,hogy ennyien olvastok,nem gondoltam volna❤️

Két streamer élete kisebb csavarokkalWhere stories live. Discover now