Fejezd be...

242 4 9
                                    

Amint kiértek a tömbházból Kds hívott egy taxit.Mostanában az eddigieknél is többször ismerik fel őket az utcán és általában jól le tudják reagálni ezeket a találkozásokat,de nem mindig vannak abban a passzban.Mint ahogy most sem.

Kds két utcával arrébbra hívta a kocsit,hogy szívjanak egy kis friss levegőt és tudjanak beszélgetni kicsit.

-Amúgy mi lenne,ha felköltöznék Pestre? - kérdezi Ice csak úgy random és Kdsre néz
-Mi? Ezt most komolyan kérded? - Kds meglepődve néz vissza rá
-Hát figyelj. Konkrétan abból áll az életem,hogy oda-vissza járkálok Eger és Pest között.
-Miattam? - Kds elmosolyodik
-Hát,valamilyen szinten igen,de ugye a streamek,meg a meetingek miatt inkább - mondja Ice röhögve és miközben sétálnak,gyengéden arrébb löki Kdst

Ő nem néz maga elé és elesik a saját lábában.Majdnem Iceot is magával rántja,de ő időben elengedi a kezét.Ice nevetve felsegíti Kdst,aki miután talpra állt,leporolja magát és Icera néz.

-Na ez nem volt szép - mondja neki komolyan,tettetett duzzogással
-Hát ezt nem fogod rám - Ice már megint fuldokol a röhögéstől - a saját lábadban estél el bazdmeg

Kds erre elindul az ellenkező irányba,de nem sokáig jut el,mert Ice utánaszalad és kezénél fogva visszahúzza.

-Nem fogod rám a bénaságodat drágám! - Ice mosolyogva néz rá
-Jólvanna - mondja Kds és megcsókolja Iceot.

Ő átkarolja a nyakát és viszonozza a csókot.Egymás szemébe néznek és mindketten sugároznak a boldogságtól.Egy-két csók után folytatják útjukat a megfelelő utcába.A taxiba beülve egy 25 év körüli srácot látnak meg a vezetőülésben.Persze azonnal felismeri őket és miután elértek a célponthoz,csinálnak egy közös képet.

-Köszi szépen! - mondja a srác és elhajt az autóval
-Nincs mit! Szia - válaszolják egyszerre és beindulnak az étterembe.

Nem túl puccos helyre mentek,de azért a megadva a módját,mind a ketten ingbe öltözve jelentek meg.Elég meleg van,így Ice kicsit kigombolja az ingjét.Ezt látva Kdsnek is melege lesz és ő is megteszi ugyanezt.Leülnek egy asztalhoz és kikérik az italokat(természetesen két zöld teát).

-Szóval mi van azzal,hogy fel akarsz költözi miattam Pestre? - kérdezi Kds
-Nem miattad - Ice jelentőségteljesen Kdsre néz - deeeee lehet,hogy egy ideig nálad laknék,amíg nem találok albérletet
-Hozzám is költözhetsz,nekem aztán biztos nem lenne baj - mondja Kds
-Áááááá,nem akarnálak zavarni - Ice elfordul
-Te? Engem? Zavarni? Max az alvásban zavarnál meg...

Ice elvörösödve ránéz.

-Mert? Úgyis a külön aludnánk - mondja Ice rákvörösen
-Nincs másik ágy a lakásban szóvalll...
-Mi van a kanapéval? - kérdezi
-Hát az sajnos pont most romlott el.Nem lehet ráfeküdni,mert összeesik - magyarázza Kds
-Ohh érdekes.Pedig úgy emlékszem,mielőtt eljöttünk azon vetted le a pólómat és úgy tűnt rendben van - mondja Ice,mire mostmár Kds is elvörösödik.Ice még egy gombot kigombol az ingén és elégedett tettével,mert Kds rögtön az ő csupasz mellkasára néz.

Majd megnyalja szája szélét.Kds ezen a ponton már azt se tudja,hova nézzen.Érzi,hogy a lábai között sincs minden rendben.

-Jó mindegy.Nem aludhatsz a kanapén.Az a macskám helye - Kds már nem tud mást kitalálni
-Nincs is macskád hülye - mondja Ice nevetve
-Te azt honnan veszed? Csak még nem találkoztál vele.Tőled fél - bizonygatja Kds
-Olyan ijesztő vagyok? - kérdezi még mindig röhögve
-Hát tudod,ha ilyeneket mondasz eléggé.Plusz,még egy gombot kigombolsz azon a rohadt ingen,én magam fogom letépni rólad és nem csak enni fogunk itt azt garantálom... - jegyzi meg Kds,mire Ice ránéz és tartva a szemkontaktust az utolsó előtti gombot is kigombolja az ingén.

Kds elképedve néz vissza rá.Már állna föl,amikor megjelenik a pincér az italukkal.Ice elégedetten és mosolyogva néz maga elé,míg Kds elveszi a két zöld teát.Elmondják,hogy mit szeretnének enni,majd a pincér magukra hagyja őket.

-Szencséd van - mondta Kds Icenak
-Vigyázz,nehogy véletlenül még egy gomb elpattanjon - mondja Ice vészjóslóan

Kds itt már nem bírja tovább.Feláll az asztaltól,odamegy Icehoz,lehajol hozzá,arcát kezei közé fogja és nem törődve azzal,hogy bárki megláthatja őket megcsókolja.Ice belevigyorog a csókba és átfogja Kds derekát.

Miután kiélvezték a pillanatot Ice gyengéden eltolja magától Kdst.Ő Ice arcát még mindig a kezében tartva ad egy puszit a homlokára és visszaül a helyére.

Amint helyet foglalt és újra egymás szemébe néztek egy 16-17 év körüli fiú kiállt nekik az ajtóból

-Kds,Ice úristen sziasztoook! - ordítja a gyerek,mire Kdsék rémülten egymásra néznek és ugyanaz a gondolat fut végig az agyukban.Vajon mennyi ideje áll ott az ajtóban és mennyit látott?

Két streamer élete kisebb csavarokkalWhere stories live. Discover now