Két héttel később
Már minden rendben.Icenak lassan már teljesen elmúlnak a fájdalmai és végre jól érzi magát.Kds mindenben segít neki,hogy egyáltalán ne keljen terhelnie magát.
Egyik este mindketten már lefekvéshez készülődtek.Ice már lezuhanyzott,ezért csak egy póló és alsógatya volt rajta.Kds nem rég ért haza egy megbeszélésből és épp vacsoráztak.
Miután befejezték,és felálltak az asztaltól,Kds a gépe felé vette az irányt,de Ice magához húzta a pólója nyakánál fogva és megcsókolta.Kds a mozdulatot egy meglepődött sóhajjal díjazta.Ice derekát magához húzva,nem habozva azonnal elkezdte a nyelvével elmélyíteni a csókot.Ice habozás nélkül belement,de nem élhette ki sokáig,mert Kds megszakította.
-Biztos kész vagy rá? - kérdezte Kds zaklatottan,aggódva nézve Icera
-Persze,már teljesen jól vagyok - mondta -minden oké
-Biztos?
-Igen nyugii.Na...
-Na? Na mivan? Mit szeretnél - kérdezte Kds és rákacsintott IceraŐ csak sóhajt egyet és visszahajol a szájára.Hevesen smároltak és Kds megmarkolta Ice seggét.Erre ő belevigyorgott a csókba.
-Te meg mit csinálsz? - kérdezte Ice röhögve és szétszakítva ezzel a csókot.Kds a nadrágjánál babrált a kezével.
-Ahjj.Le akarom venni a pólómat,de beleakadt valami kis gombba és nem tudom kihúzni a gatyámból - idegeskedettIce csak mosolyogva odanyúlt,lehúzta Kds sliccét,lejjebb tolta a nadrágját és kiszabadította a pólóját,de a gatyáját nem húzta vissza.
Kds megbabonázva nézte Ice kezeit,ahogy babrálnak a pólója alatt.Mikor Ice végzett,lassan fölnézett rá és a kezeivel végigsimított Kds oldalán,kicsit felgyűrve ezzel a pólóját.Elérte a nyakát és simogatni kezdte.
-Vedd le - utasította Ice
Kds meglepődve ránézett,miközben lassú mozdulatokkal levette a felsőjét és a földre dobta.
Ice végigsimított a mellkasán ezzel felizgatva Kdst,akinek már rendesen érezni lehetett az erekcióját,majd megint csókolni kezdte.Elkezdte tolni a kanapé felé.Mikor odaértek,leültette Kdst és lovagló ülésben ránehezedett.Szenvedélyesen csókolta,miközben csípőjét egyszer-egyszer nekinyomta.Kds erősen rászorított Ice derekára és ilyenkor mégközelebb húzta magához. Ice ilyenkor nagyokat nyögött.Kis idő elteltével ő is levette a pólóját,de a mozgást nem hagyta abba.Hátrasimította a haját,miközben Kds egyik kezével a derekát,másikkal pedig kigyúrt felsőtestét simogatta,és megbabonázva figyelte Ice minden egyes mozdulatát.Ő miután elégedetten befejezte Kds bűvölését,visszahajolt és a nyakát kezdte csókolni.Kds már nem bírta tovább és hirtelen felindulásból felállt a kanapéról.Ice rácsimpaszkodva,kicsit sem meglepődve tovább csókolta.Ő fenekénél tartva bevitte a szobába,lefektette az ágyra és a vágytól elsötétült tekintettel ráhajolt.Ice ezt egy hangos nyögéssel díjazta.Kds elszakította Iceot a nyakától,és szenvedélyesen csókolni kezdte.A nadrágját útközben elhagyta valahol a házban...
YOU ARE READING
Két streamer élete kisebb csavarokkal
FanfictionEz egy kitalált rörténet!Saját fura képzeletem szüleménye. Kds és Ice már egy ideje együtt vannak.Próbálnak kiélvezni minden közös pillanatot,még úgy is,hogy közben egy egész ország elől kell elrejteniük a kapcsolatukat.Nem könnyű és sokszor úgy érz...