Az előétel...

218 7 1
                                    

Kds gyorsan elintézte,a dolgát.Csak pár papírt kellett aláírnia az egyetemen és már sietett is haza Icehoz.Visszafele még beugrott pár sütiért a közeli cukrászdába,hogy kiengesztelje,ami miatt el kellett mennie.

Mikor kinyitotta az ajtót és belépett a házba,csodálkozva vette észre,hogy a házban kivételesen rend van.

-Mi történt itt? - kérdezte inkább magától meglepődve

A konyhában elpakolva,elmosogatva,a nappali és az ágy is elrendezve.Körbement a házban,de Iceot sehol sem találta.

Kds: Merre vagy?

Ice: Csak leugrottam a közeli kisboltba,pár dologért.Hazaértél?

Kds: Aha,siess

Ice: 5p

Ice is hazaért és egy zacskó cuccal lépett be a lakásba.

-Te meg mit vettél? - kérdezte Kds félig nevetve
-Ááá semmit,csak így a mai vacsihoz,meg a hétre pár dolgot
-Te főzni fogsz?
-Aha...
-Jó,akkor máshogy kérdezem.Te tudsz főzni?
-Hát pár dolgot már csináltam,ez sem lehet olyan nehéz...

Kds erre röhögve odament hozzá,arcát a kezei közé fogta és hosszan megcsókolta.Ice viszonozta és átfogta a derekát.Smároltak még egy darabig és úgy érezték mintha semmi problémájuk nem lenne.Mikor együtt vannak,minden gondjuk megszűnik és úgy érzik csak ők léteznek a világon.Ennél jobbat nem is lehetne érezni.

Kds egy idő után levezeti a kezét a derekára,Ice pedig fent átkarolja a nyakát.Hajába túr és felsóhajt.Kds a derekánál fogva felemeli és felrakja a konyhapultra.Ice ezt egy kisebb nyögéssel jóváhagyja és tovább folytatják,amit elkezdtek.Kds leveszi Ice pólóját,ő pedig ugyaígy tesz az övével.

Ice öve is kikapcsolódik,Kds pedig a nyakát kezdi csókolgatni,mire ő a kezével megtámasztja magát a pulton.Kds közben lecsúsztatja Ice gatyáját,majd az alsóneműjét is.Ice érzi hogy teste egyre jobban felforrósodik és lüktetni kezd.Levegőért kapkod és már konkrétan feszkik a pulton.

-Ha-hallo-d... - próbál megszólalni,de Kds egyre erősebb lökéseitől egy értelmes szó nem jön ki a száján.

Ice hangosan nyögve elélvezik és átjárja az a bizonyos semmihez sem fogható érzés.Kds kezét Ice szájára teszi,hogy a szomszédok ne szóljanak át a hangok miatt.Icenak már nincs sok hátra,de Kds nem tántorodik el és tovább folytatja.

————————— • —————————
Sziasztok! Bocsi,hogy egy ideig nem volt rész és tudom,hogy vannak akik várják mindig,hogy legyen,de magamat ismerve lesznek ilyen kisebb-nagyobb kihagyások.Nem nagyon volt időm,meg ötletem sem mit írni,de nem akarom abbahagyni,szóval lesznek részek,csak legyetek türelmesek.
(bocsi mégegyszer és akármennyire látszik,vagy sem,de nagyon köszi,hogy ennyien olvassátok a storyt❤️)

Két streamer élete kisebb csavarokkalWhere stories live. Discover now