Miután „végeztek",letakarították a pultot és nekikezdtek a kajának.Pirított burgonyát,sült csirkét és egy hozzá illő szószt akartak csinálni,de ezzel volt egy kis baj.Kds egyáltalán nem tudott főzni és ez eléggé megnehezítette Ice dolgát.
-Azt miért kell beletenni?
-Mert az van a receptben
-De én azt nem szeretem...
-Dávid... - vett egy nagy levegőt Ice - majdnem mindenbe van só és akkor megeszed
-Ja...
-Ja,és most menj légyszives hátrébb drágám,mert nem férek el tőled.Ice miközben elkezdte kicsi kockákra vágni a hagymát,Kds hátulról odament hozzá,átkarolta a derekát és fejét a vállára tette.Nyomott egy puszit a nyakára,amire Ice elmosolyodott és egy csókkal viszonozta.
-Éhes vagyok - suttogta Kds még mindig ugyanabban a pózban
-Én is,de ha nem hagyod,hogy csináljam,sose leszünk meg - suttogta ő is
-És ha segítek? Akkor hamarabb kész lennénk
-Ommm...nem hiszem,hogy jó ötlet ez...
-Nemár! Csak nem lehet olyan nehéz,hiszen még te is megtudod csinálni - mondta viccelődve és az utolsó mondtat után figyelte Ice reakcióját.
-Bunkó - oldalbalökte és elment megmosni a húsokatKds felnevetett,majd odament a csaphoz,kovette Ice kezéből a csirkéket és elkezdte mosni őket.
-Fújj,ez undorító! Ennek miért van ilyen állaga?
-Mert az egy nyers hús? - válaszolta Ice értetlenül - nem mondd,hogy még sose fogtál nyers húst a kezedbeKds megállt a kezével és úgy tett,mint aki elgondolkozik.Nem.Soha.
-Hát persze,hogy fogtam már!Hogy mered ezt feltételezni rólam - mosolygott
-Ohh sajnálom,hogy esetleg megsértettelek - vigyorgott Ice,mivel teljesen átlátott rajta és tudta,hogy igaza van.Mire Kds nagynehezen felvágta a húst,Ice már kész volt a szósszal és a krumplival is.
-Na látod, megcsináltam! - mondta büszkén Icenak,aki csak elmosolyodott és megpuszilta az arcát
-Gratulálok Dávid,kitettél magadért...
-KoszEzek utan mar hamar megvolt a kaja es le is ültek megenni.Kds megterített,amíg Ice elvégezte az utolsó simításokat is a kaján.
-Nah...bon appetit drágám - tette elé Ice a tányért
Kds mosolyogva végigsimított a karján,majd elkezdtek enni.
YOU ARE READING
Két streamer élete kisebb csavarokkal
FanfictionEz egy kitalált rörténet!Saját fura képzeletem szüleménye. Kds és Ice már egy ideje együtt vannak.Próbálnak kiélvezni minden közös pillanatot,még úgy is,hogy közben egy egész ország elől kell elrejteniük a kapcsolatukat.Nem könnyű és sokszor úgy érz...