Bárban...

229 4 4
                                    

Mire Kds feleszmélt,az ismeretlen már a konyhában járt.Annyi idejük maradt,hogy Ice fölhúzza a gatyáját,Kds pedig lemásszon róla és mellé feküdjön.
Kinyílt a szoba ajtaja és Balázs futott be rajta nagy hévvel.

-SOLDOUT LETT A PÓL... - ordította,majd a látvány  hatására magába folytotta a mondtatot - Ti meg mi a faszt csináltok??
-Mert? - kérdezi Kds,majd Icera néz és rájön,hogy egy dolgot elfelejtettek.Még mindig félmesztelenül feküdtek az ágyon és ha ez nem lenne elég,Kds mint egy fabábú úgy hevert,Iceról meg ne is beszéljünk milyen pózban volt.
-Ohh...hát...mi csak...ööö...filmet néztünk... - hebegte Kds és segítségkérően Icera nézett
-Póló nélkül? - kérdezte Bazsi értetlenül
-Ömm...igen,nagyon meleg van itt - Kds e válasz hallatán csak egy „ennél igazán kitalálhattál volna valami jobbat" fejjel díjazta Iceot,aki rákvörös arccal fölült az ágyban,figyelmen kívül hagyva Kdst
-Tesó,szeptember van - Balázs még mindig értetlenül néz rájuk
-Igen,deee...itt nagyon fűtenek - segíti ki Iceot Kds
-Érdekes pont azt akartam volna mondani,hogy ahhoz képest hűvös az idő

Kds épp beleszólt volna megint valamit,de Balázs szerencsére megszakította.

-Na minegy,fogalmam sincs,mit csináltatok,de lehet nem is akarom tudni...A lényeg,hogy SOLDOUT LETT A PÓLÓ GYEREKEEK - ordítja önfeledten

Kds és Ice csak megkönnyebbülten felsóhajtanak,hogy végre véget ért ez a rémálomhoz hasonlító,kínos beszélgetés.Felöltöznek és együtt örülnek Balázzsal.Beszégetnek egy órát kb mindenről,ami csak eszükbe jut,majd Kdsék megpróbálják kitessékelni Balázst,hogy folytathassák amit Balázs félbeszakított...
-Balázs neked nem kéne visszamenned a boltba? - Ice a kezét Balázs vállára teszi és tolni kezdi,ezzel is mutatva az utat az ajtó felé
-Áá nem,ma szabadnapos vagyok.Beküldtem valaki mást - jelenti ki boldogan,miközben Ice és Kds kínosan egymásra néznek - de így legalább elmehetünk meginni valamit,hogy megünnepeljük ezt - Balázs izgatottan rájuk néz
-Fhuu nekem nem jó,sajnos tanulnom kell - mondja Kds,mint aki valaha is fontosabbnak tartaná a tanulást,mint elmenni iszogatni a barátaival
-Tesó.Sose tanulsz - Balázs jelentőségteljesen ránéz
-Mi? Ezt meg honnan veszed? Persze,hogy tanulok! - próbálta bizonygatni
-Ezt nem veszem be.Te is tudod,hogy ismerlek már elég ideje ahhoz,hogy tudjam MINDEN,ismétlem MINDEN fontosabb neked a tanulásnál - nem engedi,hogy Kds beleszóljon - szóval nincs kifogás,nem érdekeltek,most mind a ketten el fogtok jönni velem egy bárba meginni valamit - Balázs már el is indult a kijárat felé,mint aki jól végezte a dolgát.Az ajtónál megállt és várakozva rájuk nézett
-Na gyertek - sürgette őket

Iceék pontosan tudták,hogy ez ellen semmit nem tehetnek már így muszáj lesz elmenniük.

Felöltöztek és együtt elindultak be a városba.Balázs kinézett egy elég jó helyet,ahol nagyon erős,ellenben nagyon is finom koktélokat árulnak.

Amint odaértek,helyet foglaltak egy asztalnál és kikértek 3 italt.Elkezdtek beszégetni úgy mindenről,ami az eszükbe jutott.Az egyetemről,a boltról és a magánéletükről is.Az idő eléggé elhúzódott és már vagy a negyedik koktélt fejeztékbe,amikor Bazsira hirtelen rátört a hányinger.Már elég késő volt és az idő elteltével nagyon sokan lettek a bárban.Kds magára vállaja Balázst és nagynehezen,dőlöngélve átverekednek a tömegen,mert bár Kds jobban bírja a piát,Bazsi nagyon bebaszott.

Eközben Ice ottmarad az asztalnál és nézelődik. A szeme hirtelen megakad valakin. Egy 25 körüli srácot lát meg,aki önfeledten és nagyon szexin táncol a terem közepén.Az illető ránéz,kacsit egyet és int neki a szemével.Iceot is eléggé megviselték az italok,így miután megbizonyosodott róla,hogy neki szólt a jelzés,föláll a helyéről és átverekedik a tömegen.Ahogy odaér,a srác a derekát átfogva,szorosan magához húzza és táncolni kezdenek.Iceot ijesztően jó,mámoros érzés tölti be és együtt mozog a palival. Ő neki nyomja a csípőjét Icenak,hajába túr és mégközelebb húzza magához.Egy centi válassza el a szájukat,majd mielőtt Ice megcsókolná a szájába vesz egy tablettát.Nem rágja meg(a tabletta csak pár perc után oldódik fel a szájban).

Ice megcsókolja a csávót.Ő nyomban a nyelvével csókol vissza és a szájából Ice szájba átadja a tablettát a nyelve segítségével.Ice észre sem veszi.Tovább smárolnak,majd a srác elkezdi húzni magával.Beérnek a mosdóba és ő egyre erőszakosabban csókolja Iceot.A tabletta elkezd feloldódni Ice szájában.A srác amint megérzi a keserű ízt,elengedi.

A tabletta pillanatok alatt hatni kezd.Ice már csak foltokat lát,majd fokozatosan,de gyorsan elgyengülnek a végtagjai.Összeesik,nekicsapódik a falnak és minden elsötétül szemei előtt.A pali ezt látva,szó nélkül kirohan a mosdóból.

Ice eszméletlenül fekszik a földön vérző fejjel,a falnak csapódástól.Hirtelen egy wc ajtó kicsapódik,amin Kds és Balázs lépnek ki egymásra karolva.Kds kísérné ki barátját a mosdóból,de a lába beleütközik Ice testébe.Lenéz és amint meglátja a szeme előtt heverő testet,a felismeréstől a szíve is kihagy pár ütemet.

-MI A...?!!

Két streamer élete kisebb csavarokkalWhere stories live. Discover now