Hocanın söyledikleri üzerine konuşmaya en köşedeki kız başladı.
Kızın siyah kısa saçları ve aşırı sempatik bir yüzü vardı. Tatlı bir kızdı. "Ben Ezgi" dedi. Ezgi mi? Çok güzel bir isimdi. Küçükken kardeşim olursa ismini Ezgi koymak istiyordum.
Onun ardından ise kendini şu isimsiz çocuk tanıttı. Betimlemesini daha önce yazmıştım zaten ve bu çocuk niye bu kadar ciddi bakıyor. Binayı patlatcak sanki. "Ayaz". Sonunda öğrendim ismini. Şükürler olsun.
Ayazdan sonra sıra yanındaki kişiye geçti.Bu geldiğimizde Ayazla beraber basketbol oynayan çocuktu.Kumral saçları renkli gözleri vardı. "Güney" bu çocuk Ayaza göre daha sıcak kanlıya benziyordu. En azından etrafa katil gibi bakmıyordu.
Onun yanında siyah saçlı bir kız oturuyordu. Kendileri hiç çekinmeden bizi süzüyordu. "Aslı" dedi.
Gözlerim onunda yanındaki kıza kaydı. Çekingen bakıyordu. Sanırım hala buraya alışamamıştı. "Serra" dedi.
"Aleyna" bunu diyen kız da siyah saçlı kahverengi gözlü bir kızdı. Tatlı bir yüzü vardı. Ve arada daha adını öğrenemediğim bir çocuğa kaçamak bakışlar atmaktan geri kalmıyordu.
"Defne" bu kızda bizi dik dik süzüyordu. En çok dikkatimi çeken şey ise boyuydu. 1.55 falandı. Sonunda benden kısa birisini bulmuştum.
Onun ardından sıra Seline geldi. Bir anlık ne diyeceğini karıştırarak etrafa baktı. " Hoca zaten söylemişti. Selin"
Ondan sonra sıra bana gelmişti. Beklemeden "Asena" dedim.Bu sefer diğerlerine dik dik bakan kişi bendim.
Benim yanımdaki kız söyledi bu sefer ismini. "Adım Ahsen ve memnun da olmadım." Lan ne?
Biz ne yaptık? Bu kız bize bu varlıklarda kim diyen kızdı.
Sanırım pek cana yakın değildi. Pislik. Bende memnun olmadım. Hıh"Savaş" bu tok ses Ahsen'in yanında oturan çocuktan çıkmıştı. Gayet rahat bir şekilde armut koltukta yayılmış bize bakıyordu. Yüzünde baya umursamaz bir ifade vardı. Ben bu çocukla çok uğraşcam gibi geliyor.
"Okan" bu çocukta Savaş gibi gayet rahat bir şekilde yayılmıştı. Aleynanın kaçak bakışlar attığı çocuk buydu. Allahım yoksa okul daha ilk günden Kısmetse olur evine mi dönecek? Sen koru. Mıç mıçlık miğdem kaldırmıyo.
Son olarak kendini en sondaki "Pelin" tanıttı. Beline kadar uzanan kahverengi saçları vardı. Bunun da yüzü çok sempatikti.
Herkes kendini tanıtmasını bitirdikten sonra hoca gülümseyerek söze girdi. "Aramıza tekrardan hoş geldiniz. Çaylaklar 2 gruba ayrılıyor. Sizinle daha iyi ilgilenebilmek için sizi 11 kişiden oluşan 2 gruba ayırdık." Çocuk muyduk da biz bizimle ilgileniyorlardı. Ya sabır ya selamet. "Öncelikle biz sizin hocanız değil eğitmenleriniziz. Burası bildiğiniz üzere dersleri matematik fizik gibi bilgi temelli olanlar değil. Daha çok fiziki aktivitelerle ilgili olanlar. " Bizde zaten bu yüzden gelmiştik. "Bundan sonra ders programlarınız yenilenecek. Bugünlük derslere ara vereceğiz herkes odalarına geçebilir."
Herkes ayaklanmaya başlamıştı. Hoca sanki bir şeyi unutmuş gibi geri döndü. "Gülserin yeni gelen arkadaşlara lütfen odalarını göster."
Karakterlerin modelleri;
Asena;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ YOK
Teen FictionYaşıtlarından farklı olan birbirlerini tanımayan gençler Onlar "seçimsizler" Toplum tarafından istenmeyenler