1. - Arany eső

227 15 4
                                    

Külső POV ( szemszögből ):

Lucifer, Charlie apja nem rég között be a Hazbin hotelbe hogy találkozzon a lányával. Elég régóta nem látta már, és azért egy jó apa gyakran látja a lányát. Bár Lucifer személyesen úgy gondolta a "jó apa" közelében sem volt, úgy döntött valamennyire legalább próbálkozni nem ártana. De amint oda ért egyből megbánta a döntését.

*Vissza emlékezés*

Lucifer megállt a kapu előtt. Egy percre elgondolkodott hogy vissza fordul de ha már itt volt, veszteni valója csak nincsen. Lucifer úgy hallotta hogy nincsenek túl sokan a hotelben, ami jót jelentet Lucifer számára nézve, mert mivel eddig nem nagyon beszélt élőlényekkel, a szociális képességei alaposan berozsdásodtak.

Amikor viszont meglátta Charlie-t a kétségei épp hogy elszálltak.

"Charlie! De régen nem láttalak!"- kiáltott fel Lucifer miközben oda ment Charlie felé.

"Apa!"- Charlie kiáltott. Lucifer meglepetésére, a lány eléggé várta már hogy találkozzon az apjával. Charlie úgy gondolta, bár hiába látták egy mást ritkán, mégis az apja volt és tudta hogy belül úgyis törődik vele az apja.

Charlie oda sétált az apjához és megölelték egymást.

"Hiányoztál." - mondta Charlie. Bár lehet ez egy pici hazugság volt, mivel alig látta az apját, és eléggé szorongott amiatt hogy találkozzon vele.

*Vissza a jelenbe*

Lucifer a szobájában ült. Nem tudta most mihez kezdjen. Megismerte a hotel lakóit, de még így is üresek érezte magát. Főleg így. Amikor a hotel lakóival beszélt, egy furcsa szorongás kapta el. De nem törödöt sokat vele.

Úgy döntött inkább alszik egy kicsit mivel tegnap alig tudott aludni.

_______________________________________________

Alastor fáradtan ült le a kis kanapéra a fő térben. Charlie apja ami nap jött meg, de már is sikeresen össze vesztek valami random hülyeségen. Persze Alastor teljes mértékben meg volt győződve arról hogy Lucifer hibája az egész.

"Alastor! Hogy hogy itt találak egy délutánon?" Kérdezte Angel miután oda sétált Alastorhoz.

"Mintha valami közöd lenne hozzá." Mondta Alastor.

"Nem úgy látszol mintha kedvelnéd Charlie apját."

"Viccelsz? Egy rémálom ez az ember! És readásul egy törple! Igazábol... Annál sokkal kisebb..."

"Jah, engem is nagyon izgat mennyire magas." Mondta Angel és megforgata a szemét.

Alastor hátra nézet. Egy percig mintha valaki figyelte volna...

"Öszintén, Angel, téged minden izgat." Mondta Alastor.

"Ráhagynátok hogy Charlie apját tárgyaljátok? Ennyire szexi?" Kérdezte Veggie.

"Én az ellenkezőjét mondanám." Mondta Alastor.

"Hát... A szemében van valami." Mondta Angel.

"Angel!" Kiáltott rá Veggie.

"Jaj édes, nem úgy értettem!" Angel mondta majd elkezdett vihogni, aztán felállt. "Ne haragudjatok, szívesen mesélném még hogy mi a szexi Charlie apjában, de fontosabb dolgom is van."

És belépett Charlie.

"Te jó szagú úristen, Angel!" Charlie mondta, egy kissé hátra hökölve. Charlie nem az a lány volt aki szívesen hallgatta ahogyan mások azt tárgyalják mi a szexi az apjában.

"Mégis mit vártál Angel-től? Ő mindenkihez így vonzódik." Mondta Alastor. Kissé kezdte unni a témát, ezért felállt és kisétált miközben hallgatta Angel rossz indulatú megjegyzéseit.

Vissza akart menni a szobájába, ám valami szemét szúrt neki. Lucifer szobája...

Alastor elgondolkodott és rájött hogy Charlie apja tegnap óta nem jött ki a szobájából.

Alastor kiváncsian úgy döntött meg nézi hol van Lucifer. Ám nem sétálhatott be csak úgy a szobájába..? Alastor tudta ezt de a kíváncsiság úrrá lett rajta és bekopogott a szobájába, de épp olyan halkan hogy csak akkor halja ha épp az ajtónál áll. De senki nem válaszolt. Alastor halkan kinyitotta az ajtót és be nézzet rajta. Ám ahogy meglátta a szobát teljesen le sokkolódott.

Az egész szoba üres volt. Lucifer eltűnt.

Alastor körbe nézzet. Amennyiben bele gondolt, várható volt hogy ilyen rossz apa lett belőle. De volt képes itt hagyni a saját lányát? Charlie annyira várta hogy itt legyen, és volt képe lelépni?

Alastor besétált a szoba ajtaján. A fürdő szoba ajta zárva volt de Alastor úgy döntött az lenne a legjobb ha inkább nem menne be oda már. Szétnézzet a szobában. Nem, Lucifer nem ment el, a cuccai még ott voltak. Tehát valószínűleg ő még itt volt. Ahogy Alastor szét nézzet, talált egy pár érdekes dolgot. Például egy gumikacsát, nem is egyet hanem legalább tízet. Megtalálta Lucifer telefonját, egy snnicert, sebtapaszokat, egy furcsa átlátszó dobókockát, és egy öngyújtót.

Alastor egy pillanatra eltűnödőtt milyen szihopata egy ember Charlie apja hogy ilyen dolgokat tart magánál az éjjeliszekrényében. Alastor kinyitotta a következő szekrényt a másik oldalon. És mit talált benne? Drogokat. Kibaszott drogokat!

Alastor kivette a drogokat és zsebre tette. Persze nem azért mert drogozni akkart volna, hanem mert ha Charlie észrevette volna, kinyírta volna Lucifert. Alastort persze ez nem érdekelte, de mégis, nem hagyhatta hogy droggozanak a hotelben. És ekkor kinyílt a fürdőszoba ajtaja. És Lucifer lépett be rajta.

Határok nélkül - Radioapple Where stories live. Discover now