Bölüm müzikleri ;
Olmuyor bak ~ayça özefe
Yorgunum ~elyas&Taha ,SMTKıpkırmızı kahvelere döndüm nefeslerini düzenlemeye çalışıyordu .
Bazı insanların koşabilecek kadar sağlıkları yerinde.
Bende koşabilirim ki.
Son koşuşların olur.
Kulaklıklarımı çıkarıp cebime koydum.
“iyi misin?” dedim.
“ne duymak istiyorsun?” diye cevapladı nefesini verip kafasını bana doğru çevirirken.
“iyi olduğunu..” yutkundum.
Dudaklarına yarım bir gülümseme yerleşti.
“Söylesem inanacak mısın?”
Dudaklarındaki gülüş dudaklarıma geçti.
“ gözlerine bakmasam inanırım”
Bir süre gözleri yüzümde oyalandı.
Anlaşılan gücünü o kadar kaybetmemiş hâlâ izler bırakabiliyor vücudunda.
Vücuduma izler bıraksa ne olacak ruhumu bir daha iz bırakamasınlar diye katranla sıvayan sen değil misin? ellerimin kiri yıkamakla geçiyor inan foncé.
Kafamı yana doğru çevirdim.
Yaralarıma gözlerini dikip bakan insanlardan hoşlanmıyorum özellikle de gözlerinde acıyan bir bakış olan kişilerden .
“Sen iyi misin ? “ dedi saniyeler sonra
“Ne duymak istiyorsun ?” dedim onu taklit ederek.
“Gerçekleri” dedi.
Ne bekliyordun ki .
“söylesem inanacak mısın “
Neden ağlamak istiyorum.
Zavallısın çünkü aptal şey, her kapından geçeni misafirin sanacak kadar zavallısın.
“Gözlerine bakmasam inanırım”
“ Ne varmış ki gözlerimde?” bakışlarımı birleştirdiğim ellerime indirdim onlarla oynamaya başladım.
Nefesini verdi kollarını birleştirdi ve arkasına yaslandı
“sevdiğim bir kitapta der ki : ‘sevgi insana her şeyi yaptırabilir birde sevgisizlik...’ “
Derince yutkundum .
Ağlamanın yeri değil toplum içerisindeyiz.
“gözlerin bir damla sevgiye muhtaç gibi bakıyor sanki bir damla sevgi için şeytana bile o yasak meyveyi yedirtirsin, bütün yalanları en çok kendin inanarak söyleyebilirsin gibi. Bu yüzden söylediklerinin doğruluk veya yanlışlık payı ayırt edilemiyor.”
“Bana beni anlatma vampir çocuk, sen yeni tanıyor olabilirsin ama ben yıllardır aynalara bakıyorum.”
Cebimden kulaklıklarımı çıkarttım
“Müzik dinler misin?” kulaklığın tekini uzattım.
“ne dinliyorsun?”
“keman ama ağlayanından” hafif gülümsedim.
“pek dinlemem ama bakalım nasıl bir şeymiş “elimdeki kulaklığın tekini alıp kulağına taktı gözlerini kapattı.
“neden gözlerini kapatıyorsun?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cam Kırıkları Can Kırıkları
Fantasia© bu kitap şiddet, küfür ve argo barındırmaktadır. Rahatsız olacak kişiler için duyurulur. "Biraz sevgi istedim sadece. Biraz sevgi... Bilmediğimi mi sanıyordun kalbindeki sızıyı? yüz katını çekiyorum ben yüreğimde, hemde yıllardır, neden olduğunu...