&

49 23 3
                                    


" Üzüldüğünü anlamayan , seni mutlu edemez "

***
11 şubat 00.23

Komutan : Dün yazmadın işin var diye düşündüm rahatsız etmedim ama bugünde yoksun iyi misin ?

Çevrimiçi

Siz : Merhaba komutan

Komutan : Merhaba diyarbakır kızı

Siz : İyiyim merak etme .

Siz : Dün biraz fazla iş yaptım da yorulmuşum odama geldiğimde uyuya kaldım sana haber veremedim .

Komutan : İyi olmana sevindim sen öyle anlatınca sana bişey yaptılar sandım .

Siz : Yok iyiyim düşündüğün için sağol ama bişey yapmadılar sadece kelimeleri davranışları üzüyor o kadar ama onada alıştım tek korkum istemediğim birine vermeleri .

Komutan : O konuda da korkmana gerek yok ben yanındayım türk askeri polisi hepsi yanında unutma .

Siz : Teşekürler komutan .

Siz : Neyse senin ailen nerde neler yapıyorlar biraz sende bahset .

Komutan : Benim ailem ben 18 yaşındayken vefat ettiler .

Komutan : Ben bı süre amcamlarda kaldım askeri okulu kazanınca okuyup asker oldum .

Komutan : Bazen Mersin'e giderim ama uzun zamandır hiç gitmedim .

Siz : Ailen adına üzüldüm . Tam hayatının baharına girmişken onların eksikliği çok üzmüştür.

Komutan : Bı süre toparlanamadım ama kendime gelmem gerektiğini hissetim . Sonra kendimi vatanıma feda etim benim arkamdan ağlıycak ne bı annem ne bı babam nede bı yakınım var anası babası olan biri için çok zor bu meslek gurur verici ama bazı anlar içinde acı verici .

Siz : Sen şehit olma komutan ben ağlarım .

Komutan : Benim için üzülme hare herşey olucağına varır hem ben sadece  mehmetciğim ki beni çok yakından da tanımıyorsun ve tanımanı da istemem konuşa bilceğin bı insan değilim şuanda yanındayım sadece seni korumak istediğim için .

Siz : Sen konuşa bilceğim en iyi insansın Alpay sen ne kadar inkar et bana yardım ettin hiç bişey yapmadım ki diye bilirsin . Ama beni dinledin ya o bile yüreğime ferahlık kalbime güç verdi .

Komutan : Sen yinede bana fazla bağlanma diyarbakır kızı .

Komutan : Dediğim gibi benim hemen burnunun dibinde ölüm bı bakmışsın yokum .

***

Umarım beğenirsiniz

Oy ve yorum yapmayı unutmayı ✨

Dinle Beni / TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin