Para kontynuowała spacer, rozmawiając i śmiejąc się.
Po jakimś czasie dotarli do domu Leny. Adam odprowadził ją do drzwi i odwrócił się, żeby odejść.
- Poczekaj - powiedziała Lena.
Adam odwrócił się i zobaczył, że Lena patrzy na niego z uśmiechem.
- Co jest? - zapytał.
- Chciałam ci tylko powiedzieć, że świetnie się bawiłam - powiedziała Lena. Jej policzki były lekko zaróżowione, a oczy błyszczały.
- Ja też - powiedział Adam. - To była najlepsza randka, na jakiej kiedykolwiek byłem.
- Ja też tak uważam - powiedziała Lena.
Stali tam przez chwilę, patrząc sobie w oczy. Potem Adam pochylił się i pocałował Lenę. To był delikatny pocałunek, pełen obietnic. Jego usta były miękkie i ciepłe, a pocałunek trwał wieczność.
- Dobranoc - powiedział Adam, odrywając się od pocałunku.
- Dobranoc - powiedziała Lena.
Adam odwrócił się i odszedł, czując się szczęśliwy i spełniony. Wiedział, że znalazł kogoś wyjątkowego, kogoś, z kim chciał spędzić resztę życia.
Adam szedł do domu, czując się szczęśliwy i spełniony. Jego serce biło szybko, a na jego twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Nie mógł przestać myśleć o Lenie i o pocałunku, który dzielili.
Gdy dotarł do domu, otworzył drzwi i wszedł do środka. Jego rodzice siedzieli w salonie, oglądając telewizję.
- Cześć, tato - powiedział Adam. - Cześć, mamo.
- Cześć- powiedziała jego mama. - Jak było na randce?
- Było wspaniale - powiedział Adam. - Lena jest niesamowita.
- Cieszę się, że słyszę - powiedziała jego mama. - Brzmisz, jakbyś był bardzo szczęśliwy.
- Jestem - powiedział Adam. - Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie.
Adam poszedł do swojego pokoju i położył się na łóżku. Zamknął oczy i pomyślał o Lenie. Uśmiechnął się i zasnął, śniąc o niej.
CZYTASZ
Klucz do serca
RomanceKlucz do serca to wzruszająca powieść, która zabierze Cię w podróż przez meandry ludzkich emocji. Odkryjesz historię dwóch zagubionych dusz, które znajdują pocieszenie w sobie nawzajem. Główna bohaterka, młoda kobieta naznaczona przeszłością, szuka...