Rozdział 11

4 2 0
                                    

Lena i Adam spędzili wiele miesięcy na planowaniu swojego wymarzonego ślubu. Lena wybrała suknię ślubną, która była prosta, ale elegancka, z koronkowym gorsetem i zwiewnym tiulowym dołem. Adam zdecydował się na klasyczny czarny smoking.

Kochanie, ta suknia jest przepiękna!" - zawołała Lena, patrząc na swoje odbicie w lustrze.

Wiedziałem, że ci się spodoba - powiedział Adam, uśmiechając się. Wyglądasz w niej jak księżniczka.

Dziękuję - powiedziała Lena. Nie mogę się doczekać, aby pójść w niej do ołtarza.

- To ta jedyna - powiedziała Lena, patrząc na swoje odbicie w lustrze.

Adam uśmiechnął się.

- Wyglądasz olśniewająco - powiedział. - Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć cię w niej w dniu naszego ślubu.

Zakupili suknię i zaczęli planować ślub. Chcieli, aby był to kameralny i intymny obiad, na którym obecni będą tylko najbliżsi przyjaciele i rodzina.

Para zdecydowała się na kameralny i intymny obiad, na którym obecni będą tylko najbliżsi przyjaciele i rodzina. Ceremonia miała odbyć się w pięknym ogrodzie, a przyjęcie w eleganckiej sali balowej.

Lena i Adam zadbali o każdy szczegół, od zaproszeń po kwiaty i menu. Chcieli, aby ich ślub był odzwierciedleniem ich miłości i zaangażowania.

W dniu ślubu Lena obudziła się z uśmiechem na twarzy. Była podekscytowana i szczęśliwa, że w końcu wyjdzie za mąż za mężczyznę swoich marzeń.

Adam również był podekscytowany, ale też trochę zdenerwowany. Wiedział, że dzisiejszy dzień będzie jednym z najważniejszych w jego życiu.

Lena i Adam przygotowali się do ślubu w osobnych pokojach. Lena miała pomoc swojej druhny, a Adam swojego drużby.

Kiedy nadszedł czas ceremonii, Lena wyglądała olśniewająco w swojej sukni ślubnej. Adam nie mógł oderwać od niej wzroku, gdy szła w jego stronę. Podeszli do ołtarza, gdzie czekał na nich ksiądz.

Czy bierzesz Lenę za swoją żonę? - zapytał ksiądz.

Tak, biorę - powiedział Adam.

Czy bierzesz Adama za swojego męża? - zapytał ksiądz.

Tak, biorę- powiedziała Lena.

Ogłaszam was mężem i żoną" - powiedział ksiądz. Możecie się pocałować.

Adam i Lena pocałowali się namiętnie, a goście wybuchnęli oklaskami.

Ceremonia była wzruszająca i pełna miłości. Adam i Lena złożyli sobie wzajemne przysięgi, obiecując sobie wieczną miłość i oddanie.

Jesteś najpiękniejszą panną młodą na świecie - powiedział Adam, patrząc na Lenę.

Dziękuję, kochanie - powiedziała Lena. Ty też wyglądasz bardzo przystojnie.

Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie - powiedział Adam. Nie mogę się doczekać, aby spędzić resztę mojego życia z tobą.

Klucz do serca Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz