Юнгі не любить власну ізольованість від суспільства. Через великий перелік причин, що плавали на поверхності.
Холодний липкий страх, жалість до самого себе, своєї порожнечі, безликого життя, безтурботного й нечестивого кола, з якого неможливо вирватися, вдихнути на повні груди, - усе це синоніми клятої самотності. Це липко, бридко і тягостно.Біль у душі, що зжирає почуття, і довгі дні, що тягнуться зжованою жуйкою, присмак крові від роздертих губ - дійсність. Ці порожні поради: знайди собі друзів, займися справою, залиш минуле позаду, викликають лиш усмішку на губах, що дедалі більше нагадує гримасу.
Юнгі втомився дихати. Так до божевілля дивно, що звичайні функції організму змушують гарчати від безсилля і топити це в океані алкоголю.
Алкоголь - це, по суті, свиняче пійло з різними етикетками й назвами, на смак як сеча й гірка редька. Чи, може, це він загубив останній спосіб розслабитися, забутися? Напруга майже вічна, і так багато дивних умовиводів у черепній коробці. І що далі, то страшнішими вони стають.
Мін думав, що почуттів у нього більше немає, і мав рацію. Жодних емоцій - тільки тупа жалість, жадібність і агресія. Він думав, що так і здохне дефектним, поки випадково не заговорив із барменом, будучи ще тверезим і при здоровому глузді, слухав якусь історію, що пробивала на сльози, зі щасливим кінцем. Пам'ятав, як ця радість за іншу людину поглинула його змучене важкими думками серце.
Це стало його новою залежністю. Бракований сам по собі ледь не від народження, міг лише жити за рахунок почуттів інших і, як паразит, поглинати їх, немов жадібний зголоднілий пес. Він не заздрив іншим, бо не міг, перестав тішити себе надіями, яких ніколи й не було, забувся в чужих світах і хоч зрідка отримував можливість не відчувати горезвісної самотності.
Так просто стало ненавидіти вечори і так легко полюбився ранній ранок. І кожен день загорявся зеленим, варто було зійти сонцю, він знову міг присмоктатися до когось і на деякий час стати повноцінним.
Хіба він був таким завжди? Юнгі не пам'ятав. Усі кольори його життя злилися в один - сірий. Батьків він втратив ще дитиною, бабця, що взяла на себе виховання, можливо, й була хорошою, але не вміла виражати свої почуття - лише виявляти претензії. А потім померла якось по-особливому нерозумно: зачепилася за корч і вдарилася головою об камінь холодного зимового дня. Юнгі залишився один. Абсолютно.
Гнітюче сьогодення позбавило його всього чи він і раніше так жив? За рахунок його покійної бабусі.
Та й чи мало це значення? Він усе ще був один, зацькований своїм "Я".
Поки одного разу не побачив у клубі рожеву маківку. Сплеск емоцій, неясність рухів, експресія і неконтрольований потік енергії, ув'язнений у тендітному тілі.
Хлопчисько, що пахне полуничним джемом і жуйкою зі смаком дині, солодке обличчя і дитяча припухлість, дзвінкий голосок, з погано поставленою вимовою, ллється у вуха святою водою. Це вабило так сильно, що Юнгі перестав дихати на мить, засліплений цим сяйвом.
Він хоче відібрати в нього все, поглинути посмішку відчайдушно-яскраву, плавність рухів та інфантильність. Це його бажання, вибух конфетті в голові й внутрішній вигук, що вимагає джерело енергії.
- Ти чого? - хлопчисько не вміє приховувати своїх емоцій, особливо коли приставляє пістолет до його чола, чарівно витріщивши підфарбовані очі. - У тебе зараз дірка в голові буде, а ти смієшся?
Юнгі лякається на секунду чужих слів, не повіривши спершу, поки не притуляє пальці до власних губ. Посмішка й справді розповзлася по його обличчю, незвично радісна, і зазвичай похмуре обличчя раптом почало виражати щось.
- Можна поцілувати тебе? - раптом ставить питання Юнгі, відсуваючи пістолет убік від власної голови, страх - те, чого в нього все ще немає. - Я хочу поглинути якомога більше.
І вони обидва здогадуються, чого саме. Хлопчисько готовий поділитися тим, що коли-небудь підірве його тіло і душу. Переповнений сумішшю почуттів, що виникають скрізь і постійно, спалахують, як сірник, за будь-якого спрямованого на нього погляду, необережного руху.
У Чіміна горять щоки яскраво-рожевим, він бурмоче щось собі під ніс, опускаючи руку вниз. Юнгі цілує відчайдушно, ніби намагаючись з'їсти, кусає до крові і вбирає надлишки. Він паразит, він залежний від першого зустрічного хлопця з м'якими губами і бездонними карими очима.
Хтось кричить так голосно, що в темному провулку за кілька сотень кроків це чути надто чітко. Голос жіночий, тонкий і скрипучий, відволікає Чіміна, затоплюючи його злістю через те, що йому не дали насолодитися його першим у житті поцілунком.
- Хочу пристрелити її, щоб вона заткнулася, - хрипить Пак, притулившись чолом до чола чоловіка.
- Наступного разу.
І Чімін вперше слухається чужого наказу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На смак ти солодше меду
FanfictionЗбірник робіт з Агуст Д/Кітті Генг + другорядні персонажі *** Та й чи мало це значення? Він усе ще був один, зацькований своїм "Я". Поки одного разу не побачив у клубі рожеву маківку. Сплеск емоцій, неясність рухів, експресія і неконтрольований поті...