Техьон посміхається, бачачи муки на чужому обличчі. Хосок мугикає, намагаючись говорити, але кляп змайстрований з чорних колготок йому сильно заважає. Чонгук надуває бульбашку з жуйки, валяючись на вельветовому дивані посеред кімнати і сміється, переглядаючи тіктоки. Божевільна атмосфера байдужості та відчаю, Чонгук вмикає звук голосніше, щоб скажене скавчання милого песика не заглушало музику, трохи насупивши брови і мотаючи опущеною вниз ногою.
“І знову цей Кім Техьон, сука” — думається Хосоку.
Хосок так і не зміг подружитись з Техьоном за час їхнього знайомства. А це доволі великий проміжок яасу. Починаючи з часів коли вони ще в школу разом ходили і шукали проблем на дупу, бруднячи руки дрібними злочинами. Закінчуючи тим, шо Хосок якось випадково(ну не зовсім…) підірвав склад Техьона за велику суму грошей і втік, виблискуючи п'ятами, вдаючи, ніби це не він. Ідея була так собі, але ж гроші на вулиці не валяються (виявилося, що нервові клітини теж). Тепер ось грошей немає, кляп у роті і руки прив'язані до стільця так майстерно, що хрін виплутаєшся. Він відкидає голову і втикає в сіру стелю, думаючи про те, з кого ці приголомшливі колготки зняли. З великою надією, що не з мертвого. Краще з хлопчика з оленячими оченятами або любителя бдсм практики зі стільцями — Кіма.
А взагалі як ці колготки виглядали б на чоловічих ногах? У Чонгука дуже естетичні накачані стегна і крупні щиколотки, у Техьона стрункі ніжки, але теж з м'язами, не схожі на типові жіночі. У ситуації, що склалася, варто було б придумувати шляхи втечі, трястися від страху, благати зглянутися, а не думати про щось настільки еротичне.
Картина перед ним — придурковата. Голий Чонгук поруч з повністю одягненим Техьон виглядає дико, а він, скручений мотузками, який на то дивиться — на грані реальності.
У будь-якому випадку, він вже не вперше опиняється в полоні Кіма і прекрасно знає, що акт помсти закінчиться через пару годин, і йому навіть не відріжуть палець на руці, як це прийнято робити у фільмах.
А все чому? Вони йобнуті. Гарне пояснення? О, блядь, чудове!
Техьон падає на диван поруч з Чонгуком, не відводячи погляду від Хосока і якось підозріло либиться, опускає руки на щільні стегна Чонгука, обтягнуті світлими джинсами і повільно та уміло ковзає по них, м'якими погладжуваннями добираючись прямо до паху. Хлопчисько думку божевільного вловлює швидко і засовує телефон під подушку. Підводиться з нагрітого місця і притягує свого хлопця за шию, цілуючи красиві губи, схожі на бутони рожевих тюльпанів, починає гладити бронзового відтінку шкіру на відкритих ділянках тіла, на тон темнішу ніж у самого Чонгука.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На смак ти солодше меду
FanficЗбірник робіт з Агуст Д/Кітті Генг + другорядні персонажі *** Та й чи мало це значення? Він усе ще був один, зацькований своїм "Я". Поки одного разу не побачив у клубі рожеву маківку. Сплеск емоцій, неясність рухів, експресія і неконтрольований поті...