"пістолет біля моєї скроні"

16 3 0
                                    

Чімін задихається, ледве тримаючись на ногах, що несуть його в невідомому напрямку. Щоки червоніють, піт заливає очі, а гілки дерев б'ють по тілу різко і боляче, наче найтонше лезо дряпає шкіру. Подряпини кровоточать, біль заглушає лише адреналін і злість, що б'є по скронях як у гонг.

Ця чортова несподівана зустріч... Намджун зі своїми напарниками вирахували їх, Чімін поняття не має як, та хрін би з цим всім було б, якби їх не розділили з Юнгі. Він стискає кулаки до хрускоту своїх крихітних пальців, беззахисний і абсолютно беззбройний. Розгубленість і порожнеча від відсутності його коханого, доводить його до істерики, він хоче просто впасти на коліна і захлинутися риданнями або тут же розвернутися назад, там де вони востаннє зустрічалися.

Вони хотіли заправити байк і тому зупинилися на заправці, розмовляючи про проведену разом відпустку і про фотографії напівголого Хосока, з соскою в роті і брязкальцем в руках, яку їм прислали днями. На ньому були рожеві колготки в сітку (Чімін бажав отримати такі ж), короткі шорти і краватка, і погляд - злий, роздратований. Швидше за все, Техьон зробив загальну розсилку, щоб насолити своєму колишньому хлопцеві, в будь-якому випадку, міркувати про це в не кумедному ключі було досить складно.

Чімін не думав, що його слабкий сечовий міхур зіграє з ним такий злий жарт, і вийшовши з кабінки, два якихось дрібних японця спробують його затримати. Він залишив їх двох пристебнутими до батареї і втік через вікно. Його помітили, Намджун не був дурнем - це вони зрозуміли давно, і єдине, що він зміг зробити - бігти через лісосмугу і занурюватися в гущу заростей, ламаючи своїм тілом рослини.

Він би хотів ламати чужі кістки, а не невинні дерева. Він чіпляється носком кросівка за корінь і сяк-так утримується від падіння, чіпляючись пальцями і вдаряючись тулубом об стовбур клена, з дзвінким стукотом зубів, через відкритий рот. Все тіло пече, а паніка не дрімає. Ззаду явно біжать, і цих людей багато. Серед них немає Юнгі.

Чімін біжить далі, вибігаючи на відкриту місцевість і морщачись від печіння в грудній клітці. До нього підбираються ззаду занадто швидко, шарудячи листям і ламаючи сухі гілки важкими черевиками. Попереду тільки урвище, десь збоку чується чужий знайомий голос. Засада. Мозговита велика тварюка, чорт би його зжер всього цілком.

Довбаний Намджун.

- Можеш так не рватися сильно, - каже йому Кім, нахабний до неподобства, навіть не дає команду стріляти, коли Чімін йде вперед. Кітті кліпає очима, витирає рукавами своєї улюбленої куртки з рожевими стразами піт, вишукуючи в натовпі свого Агуста, якого не видно.

На смак ти солодше меду Where stories live. Discover now