- Якщо вічно тікати від небезпеки, то тільки з тобою

23 4 0
                                    

Чімін ніколи не любив більше, ніж любить зараз Юнґі. Життя оспівувалося в ньому солодкістю його ранкового чаю, смаком ожинового пирога, що вони вчора готували разом і виглядом сонного Юнґі, з чашкою холодної кави біля обличчя. Його щоки набрякли і трохи опухли лисячі очі, через що він став виглядати дуже мило і ніжно, і Чімін нестримно засміявся, цілуючи його в м'які губки, нахилившись через обідній стіл. Юнґі зловив його губи, розціловуючи кожен сантиметр, облизуючи спочатку верхню, потім нижню, змішуючи ароматний квітковий смак і кавову, гірку ноту. Його великі руки обхопили такі ж солоденькі щічки, насолоджуючись м'якенькою шкірою Чіміна, що налилася ніжно рожевим кольором. Наймиліший хлопчик. Тільки його.

- Як твої руки, сонечко?

Юнґі бере крихітні долоньки Чіміна в свої, роздивляючись невеликі садна і пальчик, що був міцно обв'язаний бинтом. Напередодні ввечері вони побилися з поліцейськими, підісланими Намджуном і один з них, дуже нахабно хапався за його пальці, вдарив пістолетом цей маленький мізинець, намагаючись вибити біту з чіпкої хватки, але поплатився за це миттєво, отримавши нею ж по голові.

- Усе гаразд.

Їхнє світле, затишне гніздечко, наповнене почуттями і спогадами туманить Чіміну розум. Він готовий до кінця життя працювати на каменярні, бути офісним планктоном, відмовитися від звання Кітті, яке він навіть собі не давав, тільки б бачити ці очі, ці губи, маленький носик і ловити посмішку, подаровану тільки йому одному.

Їм доводиться сидіти вдома, щоб не попастися поліцейським на очі, і сподіватися на допомогу Хобі, що робив фальшиві сліди. Вони й не рахували скільки порожніх будівель було підірвано, скільки рук і ніг зламано, на їхньому віку такого буде ще більше і більше з кожним новим днем.

Місто перетворювалося на хаос, і те, що божевільний Кім мчить за ними єдиними було схоже на зацикленість. Ніхто не знав з чим це пов'язано, але те, що життя Агуста і Кітті стало непростим було фактом, який не потребував особливих підтверджень.

Весь ранок вони насолоджуються гудінням електроприладів і телевізора, валяючись на дивані, сміючись над корейськими шоу і обіймаючись. Чімін не хотів недільного ранку відпускати Юнґі, бажаючи дихати йому в шию, лоскотати голу шкіру, віддавати своє тепло і насолоджуватися чужим до кінця життя.

На Чіміні велика футболка, в якій він майже потонув, одна сторона сповзла, відкриваючи голе плече, Юнґі цілує його в родимку. Їхні ноги сплітаються, як нитки для в'язання, затягуючись майже вузлами, утворюючи симпатичний візерунок.

Юнґі хапає його за стегно однією рукою, а пальцем лівої торкається губ, показуючи йому бути тихим. Виділяючи з усіх звуків у кімнаті єдиний характерний - скрекотіння і шелест чогось невідомого. Чи радше когось? Незнайомця, що проник у їхній дім. Чімін притискається до нього всім тілом, запускаючи руку до щілини в дивані, повільно витягаючи захований ніж.

Звук наближається ще ближче, зупиняючись прямо над ними. Юнґі дивиться на нього і моргає двічі, подаючи тільки їм двом зрозумілий знак - бути уважними.

Чімін, що був на краю дивана, затискає пальцями ніж, хмурячись від болю в зламаному пальці, боячись висовуватися, щоб не отримати кулю в лоб. Юнґі підводиться на лікті, не розуміючи, чому нікого не бачить. Не було настільки маленьких людей, навіть з гіпопітуїтаризмом, він хмуриться, утримуючи Чіміна на місці. І починає голосно реготати, падаючи назад на диван.

Сусідська кішка забруднена сирним кремом облизує лапки, сидячи на своєму хвостику, застигла на півдорозі до дивана.

Чімін здивовано кліпає, вперше бачачи настільки веселого Юнґі. Закохуючись у його усмішку яснами ще більше.

🎉 You've finished reading На смак ти солодше меду 🎉
На смак ти солодше меду Where stories live. Discover now