Море - це велика калюжа чи зменшена копія океану? Кожна людина завжди надавала свою оцінку. Чімін возвеличував його як богоподібну рідину, що була створена природою, і міг годинами спостерігати за бурхливими або спокійними водами, складати думи про красу і умиротворення. Він любив плавати, борсатися у воді годинами, насолоджуючись прохолодними хвилями, що пестять тіло і теплотою сонця, яке світить прямо в очі.
Юнґі скептично мружився, навіть у сонцезахисних окулярах, невдоволено стискав губи, коли пісок застрягав під пальцями. Воду він любив тільки в теплій ванній, в крайньому випадку в душі, але явно не в солоному, смердючому морі, переповненого сміттям і медузами, камінням і мулом. На сонці його шкіра перетворювалася на зморщену сосиску, а засмага це те, чого він на своєму тілі ніколи не спостерігав.
У будь-якому випадку суворий Агуст Д і Кітті перебували у своєрідній відпустці, завдяки надто розумному поліцейському на ім'я Намджун. І виходу у Міна окрім як сидіти на пляжі не було. Він сидів на шезлонгу, схований від сонця в тіні пальм і вдавав, що зацікавлений книгою. Поки його приголублений сонцем хлопець сяяв, перебуваючи поруч з водою і розмовляючи з накачаним серфінгістом. Він торкався чужої відкритої шкіри, із захопленням роблячи компліменти "гарячому" тілу.
Волосся хлопчика рухалося за напрямком вітру, воно світло-рожеве і пахне полуничним шампунем. Цей запах міг би огортати Юнгі зараз, як м'яка і повітряна хмара, але поки що біля нього тільки смердить протухлою рибою і пивом від відпочиваючого чоловіка на сусідньому шезлонгу.
Океан емоцій, що з'явився переважно завдяки ревнощам, вирує як лава в жерлі вулкану, Юнгі опускає окуляри вниз і думає. Чи варто йому боротися з бажанням вдарити по чужій пиці в ім'я того, щоб їх з Чіміном не виявив Намджун або відпустити себе і розім'яти руку?
І з кожним новим рухом серфінгіста розсудливість покидає його тіло, а душа стискається до розміру рисового зерна. Юнгі згинається, щоб дістати пляшку, яка закотилася під його місце лежання, і чує гучний крик, явно не такий солодкий і гучний, як у Чіміна.
Серфінгіст лається матом, впавши колінами на пісок, а Кітті тільки очі закочує коли рухається назад до свого хлопця. Він спритно забирається на його ноги, вміщаючись підкачаною дупою в причинне місце, однією рукою він обвиває його шию, а другою відбирає воду.
- Що сталося? - посміхається Агуст, погладжуючи гаряче тіло своїми блідими руками і цілує вологу шкіру, солону від поту.
- Доторкнувся до мене, виродку, своїми бридкими руками, - Чімін невдоволено дує губи і цілує задоволену моську, і віддає своє тепло коханій людині.
Вони сидять так разом, не гребуючи п'ють воду з однієї пляшки і мовчать, все одно збираючи занадто велику кількість поглядів, що пропалюють їхні спини.- А ти казав, що море не любиш, - бубонить Пак кудись у шию.
- Мені море подобається тільки тому, що ти тут, такий голенький і симпатичний.
І по носі клацає, як дитя мале, і боковим зором помічає корейця з телефоном, що косить на нього поглядом. Намджун може і непоганий в пошуках, але ось співробітники у нього нікчемні. Він шльопає Чіміна по сідниці, щоб скоріше втекти куди подалі, без слів пояснюючи, хто ховається за їхніми спинами
ВИ ЧИТАЄТЕ
На смак ти солодше меду
Fiksi PenggemarЗбірник робіт з Агуст Д/Кітті Генг + другорядні персонажі *** Та й чи мало це значення? Він усе ще був один, зацькований своїм "Я". Поки одного разу не побачив у клубі рожеву маківку. Сплеск емоцій, неясність рухів, експресія і неконтрольований поті...