Чімін задоволено сміється, коли мружиться через сонячне світло і витирає рукавом яскраво— рожевої сорочки таку ж яскраву червону пляму на губі. Кров повільною цівкою стікає від носа до підборіддя і нижче, через що все брудниться. Чімін роздратований і збуджений одночасно, від нього пахне сіркою і хвоєю, а головне кров'ю. Це причинно— наслідковий зв'язок для того факту, що десь позаду його рожеволосої маківки чується майже звіриний рик.
Чімін зовсім трохи опускає голову, остерігаючись того, що нахили він її нижче, червона рідина хлине ще сильніше, а противник скористається заминкою та нанесе точний удар. Сцена з бойовиків з високим рейтингом через насильство переміщується від його потилиці до профілю.
Мін розлючений. Тут і дурень би це зрозумів, подивившись на міцно стиснуту щелепу і погляд повний божевілля. Райдужка здавалася чорною, і лисячий розріз очей, надавав цьому видовищу більшої агресивності та хижості.
Перед ним чоловік — перепона, яку він хоче змішати з лайном, аби тільки добратись до Кітті. Найвеличніше творіння планети потерпає від рук нездар і щурів, а він нічого не може з цим зробити. Мін б'є не замислюючись, бита в його руці відчувається невагомою пір'їнкою. В голові неоном горить: вбити. Знищити. І він виконує танець з акомпанементом хрускоту кісток, криків і виснаженого шипіння, практично завжди передсмертного. Удар по спині, щоб хлопець вище Міна збагнув яким є повітря в районі його колін. Ця скрючена поза підходить “перепоні” найкраще. Потім ще один в район лопатокі з чужого рота вилітає відчайдушний і мерзенний для слуху Юнгі вереск. Тому наступний удар мав би припадати в живіт, або такий був намір, але через незручну позу бита потрапляє прямо в кістку на стегні.
Хлопець падає, коли хтось ззаду намагається напасти на Міна, але Чімін, що здолав свого противника вчасно приходить на поміч. Він відхаркує кров, що потрапила йому в рот, і налітає всією своєю вагою на суб'єкт, що віддалено нагадує чоловіка, та вдало приземляється на чуже тіло і здавлює руки хлопця, притиснувши їх до землі.
Мін крутить шиєю в різні боки, шукаючи наступних жертв, але всіх ліквідували. Ото вже вдача. На ньому жодних слідів від бійки, лише нова куртка пом'ята, а на руках криваві мозолі. Руків'я бити стало менш холодним, нагрівшись через спітнілі долоні, процес нанесення каліцтв тепер приносить ще більше задоволення. Юнгі підходить до Чіміна і хлопця з переляканими очима, що втратив вмить втратив усі фізичні сили, тільки— но побачивши наскільки важкий погляд у Агуста.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На смак ти солодше меду
Fiksi PenggemarЗбірник робіт з Агуст Д/Кітті Генг + другорядні персонажі *** Та й чи мало це значення? Він усе ще був один, зацькований своїм "Я". Поки одного разу не побачив у клубі рожеву маківку. Сплеск емоцій, неясність рухів, експресія і неконтрольований поті...