Юнгі любить рок, на кшталт Skorpions, U2, Aerosmith, Bon Jovi та AC/DC. Пити вранці міцну каву і заїдати гіркий смак мармеладними цукерками у вигляді ведмедиків. По п'ятницях пити віскі і дивитися баскетбол, не забувши перед цим розбити кісточки об грушу з піском. Тренуватися він, до речі, не любить, але по морді отримувати теж неприємно, тому своє не хочу засовує глибоко в дупу. Ще далі це все запихає Чімін, який не любить нічого з цього списку, крім мармеладних ведмедиків і самого Юнгі.
Чімін слухає дівчачі к-поп гурти на кшталт Twice, IZ*ONE і 2NE1, терпіти не може кави, але п'є смердюче пиво, від якого Юнгі тягне блювати. По п'ятницях він дивиться сопливі дорами, а під вечір фільми жахів, після яких Мін не може заснути. Він любить рожевий колір і футболки у велику сітку, коли проступають соски, і цілуватися зі злим Міном, до болю в губах.
І бути чесними перед самими собою, вони ніколи не сварилися серйозно з цього приводу, мирилися по клацанню пальців і насолоджувалися спільними знаменними в їхніх захопленнях. Поїдання чіпсів під дораму "Гоблін" і збирання пазлів одразу після того, як вони розіб'ють комусь нахабну пику - релігійний обряд. І не те, що вони завжди були королями бійок, або встрягали в них так часто, як пліткують, але це все одно було величезною частиною їхнього життя. Ще більше вони любили бути разом, дихати одним повітрям, обійматися, тертися, трахатися і це стало рутиною, яку ніхто з них порушувати не хотів, навіть під дулом пістолета.
Тільки хто в них питав? Чімін роздратовано ламає палички, постукуючи ногою по ламінату, спостерігаючи за тим, як Хосок мерзенно сьорбає гарячий чай і робить вигляд, що все нормально.
Юнгі, який тільки й встигає спостерігати збоку за тим, як Чімін намагається не вбити порушника їхнього спокою. Він втручатися не збирається, до того ж, Чімін сам погодився надати житло нужденному, під приводом "потренувати свою витримку, себто емоційний вибухонебезпечний дисбаланс".
"- Ну нехай тренується" - буркнув тоді він і миттєво підготувався до неминучої баталії, яка скоро розростеться, як бур'ян в розсаді, у власній площині.
Юнгі, здавлюючи напад реготу, підносить чашку до губ і зі смачним звуком всмоктує холодний американо, на що Чімін перекидає всю свою незгасну енергетику на нього. Правильно, все це належить йому, і тільки йому. Юнгі підморгує. Хосок впихає в себе останній шматок торта та голосно смакує, як старий дід з вставною щелепою.
В кінці кінців, Кітті тікає, наостанок голосно грюкнувши дверима, червоний як редиска і злий як чорт.
Чарівний, - озвучив думки в голос Агуст, не приховуючи ясної усмішки
Хосок продовжив їсти, махнувши рукою. На який хрен йому оцінювати чужу дупу, якщо вона недоступна?***
Хосок дивиться "Відчайдушні домогосподарки" і возиться зі своїми проводками-детальками-залізяками. Чімін застигає посередині коридору, спостерігаючи, як майстерно всі ці хренотіні з'єднують разом, а на їхній білосніжний килим сиплеться пил і непотрібні уламки. Він дивиться на випрану білизну у своїх руках, де поруч із його улюбленими штанами лежить чужа бандана, яка точно Юнгі не належить. Це він на серйозних підставах прибирає за якимось незрозумілим чуваком, який робить у них вдома грьобану бомбу?
Юнгі цілує здавалося статую, спостерігаючи за поглядом свого хлопця. Хосок ніби відчуваючи на них свій погляд обертається і привітно махає рукою. Як мило! Який привітний юнак!
- Що, теж не бачили цю серію? - Чон усміхається, виблискуючи своїми рівними зубами і замурзаним обличчям.
- У труні я її бачив, - Чімін штовхає одяг Юнгі в руки, - ти ж сказав, що любиш чистоту, це що бляха таке?
На останніх словах голос Чіміна надривається і виходить зворушливий писк, ніби в миші. Хосок переводить погляд на свої руки, брудний столик і телевізор, у нерозумінні кліпаючи очима.
- Так я простирадло підстелив, - Хосок показово плескає по шматку тканини під своєю дупою й акуратно витирає пальці об приготовані серветки. Не скаже ж, що він педант тільки у своєму домі, навіщо йому чужий килим і телевізор? До того ж на стогони вночі він претензії не пред'являв! Він все таки добропорядний громадянин з добрим серцем! Та і просто нажитися таке ляпнути, т вважай оселитися на вулиці. А там або Техен із бебіком Чонгуком, або картонна коробка, бо інших "друзів" у нього немає.
- І рис із курочкою посмажив на кухні, - незворушно каже Хосок, ретельно витираючи кожен палець.
Чімін переводить розгублений погляд на Юнгі, який, як зазвичай, виражає емоцію вселенської втоми, лише одними очима ставлячи запитання й чекаючи на відповідь.
- Ну раз рис із куркою, то тоді можна ще кімчі в холодильнику взяти і соджу, - Юнгі ляскає коханого по пружній дупі, нахабно посміхаючись, притуляючись до Пака. Його хитрі оченята так і шепочуть на вухо Чіміну: "тренування витримки, сонце, сам захотів". Пак стомлено валиться головою на плече Міна і сяк-так ворушачи губами вимовляє:
- Тільки не під цю мильну драму з жінками під сорок, або я сам вип'ю всю соджу і вб'ю Хосока його ж брудним простирадлом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На смак ти солодше меду
FanficЗбірник робіт з Агуст Д/Кітті Генг + другорядні персонажі *** Та й чи мало це значення? Він усе ще був один, зацькований своїм "Я". Поки одного разу не побачив у клубі рожеву маківку. Сплеск емоцій, неясність рухів, експресія і неконтрольований поті...