Bölüm II - Lisa's pet

77 8 0
                                    

Ertesi gün sabah 10;30
Jennie’den;
Sabah uyandım ve giyinip Rosenin odasına gittim. Dün olan kavga nedeniyle biraz geç kaldırdım. (geç dediğimde 10;30) Roseye uyanması için seslendim.
Jennie; “Rose! Hadi kalk sabah oldu.”
Rose; “Sen kimsin?”
Jennie; “Hyunjin”
Rose; “Hyunjin defolup gitmezsen Götüne Felix’i sokarım.”
Kahkaha attım. Evet Rosecim gene uyanamıyordu. O zaman en etkili yöntemi kullanmalıydım.
Jennie; “ROSE KALK OKULA GEÇ KALDIN! ”
Rose hızlıca kalktı, “ALLAH'IN CEZASI NİYE UYANDIRMIYORSUN GEÇ KALDIK ALLAH KAHRETMESİN!” Rose Ağlamaya başlayınca  dayanamayıp büyük bir kahkaha patlattım.
Jennie; “Sakin ol Chae, Bu gün izinliyiz”
Rose; “Salakmısın sen ya! Off! Bidaha senle konuşmicam!” diyerek üstünü değiştirmek için ayağa kalktı. Bende doğal olarak aşşağıya indim o giyinme kadar
Roseden;
Jennie’ye çok gıcık oldum ya! Sabahın köründe okul şakası yapıyor! Neyse. Arkadaşa ben de öyle büyük bir şaka yapacağım ki, Buna herkes çok şaşırcak.  Neyse, üstümü değiştirdim terliklerimi giydim yatağımı topladım ve aşşağıya kahvaltı etmeye indim. Maşşşşaalllah kahvaltıda kahvaltıydı yani..
Rose; “Niye zahmet ettin Jenniem? ”
Jennie; “Olsun Güzelim okula gitmedik ya, ondan bööyle süslü hazırladım kahvaltıyı, yoksa al bir peynir ekmek, kemir derdim. Biliyorsun. ” jennieyle karşılıklı güldük. Sonra sofraya oturdum ve yemek yedim. Ve daha sonrasında sınavlara çalışmak için odama geçtik.
Jennie; “X çok yalnız, Aynı ben.. ” Jennie bunu derken ders yapmaktan sıkıldığım için bir soru attım ortaya.
Rose; “Jennie, sen hala Jisoo’dan hoşlanıyormusun?”
Jennie; “Ah Jisoom, Gül yüzlüm.. Yüzüne hasret kaldım bebeğimin..” kahkahayı koyverdim. daha sonra çok sesli bir şekilde gülmeye başladım.
Rose; “Hahaha hiç bu kadar gülesim yoktu yaa”
Jennie; “Sende Lisa’dan hoşlanıyorsun ben birşey diyormuyum?” Bi anda yüzüm düştü. Ve jennieye “Ağzına sıçarım” bakışı attım.
Rose; “Yoo? Alakası yok! ”
Jennie; “Derslerde sürekli gözün onda da ondan dedim.. ”
Rose; “Jen Kremalı Pankekim, Ben derslerde acaba ‘Bu gün bana ne yapıcak’ diye bakıyorum. Herşeyi yanlış anlamışsın.”
Jennie; “Olsun, ama bu sizi shiplememi değiştirmez.”
Rose; “Jennie!”
Jennie; “Tamam tamam. Senin tek kocan benim. ”
Gülümsedim.
Jennie; “Şimdilik..” jennie bunu dedikten sonra kafasına bir yastık geçirdim. Vee tahmin etmişsinizdir, Oda bana bir tane geçirdi. Böylece 30 dakika süren bir yastık savaşının ardından uyuya kaldık.

Lili’den;
Bu gün Chae okula gelmedi. Normalde hiç bir zaman gelmediğini görmemiştim. Acaba fazlamı ileri gittim? Acaba şuan napıyor? İyimi, nasıl hissediy- Bir dakika, Ben niye O ineği düşünüyorum?
Noluyor sana Lisa! Kendine GEL! Sen zorbasın! Ben bunları düşünürken sevgilim Jisoo yanıma geldi.
Jisoo; “Sevgilim, bana biraz para verirmisin?”
Lisa; “Ne kadar lazım Güzelim?”
Jisoo; “ 10 bin yeterli” 10’binmi? Bu biraz fazla değilmiydi? Neyse, sevgilim için herşeyime değer.
Jisoo; “Teşekkürler sevgilim!” Diyerek beni yanağımdan öptü. Nedense Jisoo artık beni kullanıyormuş gibi geliyor ama hala ona aşığım. Yinede onu biraz gözetliyeceğim. Okul bittikten sonra onunla Yüzmeye gideceğiz diye anlaştık.
Okul çıkışında jisoo beni aradı.
Jis; “Lisam Benim işim çıktı o yüzden yüzmeye gelemeyeceğim.”
Tam ne işi derken yüzüme kapadı. Gerçekten garip.. Neyse, sonra eve gittim ve bütün gün uyudum.

YAZARKE;
ARKADAŞLAR OKUYOSANİZ PUAN VERİN LÜTFEN, AYRICA HATALARIMI BANA BİLDİRİN Kİ DÜZELTEYİM, 3 BÖLÜM SONRA SMUT YAZMAYI PLANLIYORUM YADA DAHA ERKEN. NEYSE PUAN VERİN YORUM YAPIN TURŞUHANLARIMM🎀




Come To My Dream  / CHAELİSA 🎀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin