Lis; “JENNİE BU PUŞTUN EVİ NERDE DEDİM SANA! ”
Jen; “BİLSEM SÖYLEMEZMİYİM AMK”
Ryu; “ARKADAŞLAR SAKİN OLUN!! ”
Yej; “SANIRIM BEN BİLİYORUM !! ”
Yej; “BENİ TAKİP EDİN” Herkes yejiyi takip etmeye başladı. Yaklaşık 20 25 dakika sonra Soyeonun evine vardık. Kapıyı çaldık çaldık açan olmadı, Bu nedenle Lisa kapıyı kırdı.
Lis; “NERDESİN SÜRTÜK!! ”
Yeon; “Burdayım ahbap.” Aman Allahım! bu kız ne kadar rahat..!
Lis; “ROSEM NERDE BENİM ROSEM NERDE! ”
Yeon; “Yatak odasında uyuyor, dün gece yorulduda.. ” Lisa bu söze dayanamayıp Soyeonun saçını çekti
Lis; “ROSEYİ GETİR VE SONRA SİKTİR GİT”
Yeon; “GETİRMİCEM! BEN ONU SENDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM, DERDİNİ DİNLİYORUM VE ENAZINDAN ESKİDEN ZORBA DEĞİLDİM!! ”
Jen; “VER ROSEYİ DEDİK SANA! ”
Hyun; “YUNA! SEN SOYEONU TUT BİZ FELİX LİSA BEN ODAYA GİDİP ROSEYİ KURTARALIM! ”
Yuna soyeonu saçından tuttu.
Lisalar odaya giderken soyeon kaçmaya çalıstı
Yeon; “HAYİR!! ROSEM! BEBEĞİM! ” Ne kadar kaçmaya çalışsada kaçamadı.Lisa Felix ve Hyunjin yatak odasına gittiler, kapı kilitliydi demekki Rose o odadaydı. Lisa yine kapıyı kırdı. Bu bağırışlar karşısında Rose uyanmış, Alık alık etrafa bakınıyordu. Lisayı görünce ağlamaya başladı. Lisa hemen sevgilisine sarıldı.
Lis; “Ne olduğunu açıklayabilirim Rose.. Sadece izin ver lütfen.. ”
Ros; “Seni dinlemek istemiyorum Lisa, Beni aldattın! Ben sana güvendim..”
Lis; “Biz orda jisooyla yerde kavga ediyorduk, seni öldürmeye çalıştığından onu dövdüm ve saçını çekerek yere düşürdüm. Karşılık olarak oda beni yere düşürdü. Sonrada Eunchae bizim fotoğrafımızı çekti.. ”
Rose inanmıştı (karı dogruyu soyluyo niye inanmasin amk)
Ros; “Sahi mi?” Lisa kafasını evet anlamında salladı. Lisa ROSEYİ kucağına aldı ve salona doğru yürümeye başladılar. Çıkarken onları gören soyeon kıskançlıktan lisaya küfrediyordu.
Yeon; “GERİ DÖNECEĞİM LALİSA MANOBAL! Geri döneceğim.. ”
Dışarı çıktıktan sonra herkes mutluydu
Yun; “Artık evlere dağılalım, hafta sonu buluşuruz”
Tam giderken hyun felixe bizde filim izleyelimmi dedi.
Lix; “Olur isteyen gelsin”
Yun,lia,chaer,chan,seun; “Biz net gelicezzz”
Hyun; “Jennie, rose lisa?”
Jennie; “Ben gelmicem”
Lis; “Jennie git bence”
Jennie; “yok istemiyorum” lisa jennienin kulağına fısıldadı.
Lis; *sessizce* “Jennie git lütfen, bu gece roseyle bizi yalnız bırak ”
Jennie anlayıp hyunjine tamam dedi.
Jen; “Bende geliyim yaa Çifte kumrular pardon Lisa ve Rose dinlensin biraz” dedi imalı imalı.. Bu kız beni delirticek.
Sırasıyla herkes arabalara bindi, ben ve rose kendi yani benim arabamla eve geçtik.
‼️DİKKAT +15 SMUTLU KISIM GELİYO‼️
Salona oturdular ve biraz konuştular.
Ros; “Bana çok kızdınmı, buna inandığım için? ”
Lis; “Evet.”
Ros; “Kendimi nasıl affettirebilirim? ”
Lis; “Kendine ceza ver”
Ros; “Kendime nasıl ceza veriyim malmısın lisa ”
Lis; “İstersen cezanı ben verebilirim. (:”
Ros; “Bu fikir hoşuma gitti.. ”
Rose bunu dedikten sonra lisa roseyi altına aldı.
Ros; “Burdamı yapıcaz gerçekten”
Lis; “Doğru diyosun.. ”
Lisa roseyi kucaklayıp odaya çıkardı odaya geldiklerinde roseyi naaazikce (uzatmazsam olmaz) yatağa bıraktı ve Rosenin üstündeki crobu çıkardı. Rose de lisanın üstünü çıkardı. Lisa roseyi hemen altına aldı ve boynundan göğsüne kadar öpmeye başladı. Rose ufak ufak inliyordu. Lisa Rosenin tüm vücudunu öptükten sonra elini Rosenin vajinasının etrafında gezdirmeye başladı. Rosenin göğüslerine bir öpücük kondurdu ve Rosenin beklemediği bir anda bir parmağını içinde gönderdi. Rose inlemişti, Lisa bunu fırsat bilip ikinci parmağınıda içinde göndermişti rose bu sefer inlememişti, resmen çığlık atmıştı. Rose tam boşalmaya yakın içinden çıktı. Belli ki kıvranmasını istiyordu.
Ros; “Lisa lütfen.. ”
Lis; “Ne kadar istediğini göster bana”
Ros; “Lütfen yap şunu”
Lis; “ne kadar istediğini göster rose. ”
Rose en sonunda dayanamayıp lisanın parmaklarını içine soktu ve hareket ettirdi. Lisanın eline boşalmıştı, Lisa rosenin sıvısını rosenin ağzına sürmüştü ve öpmeye başlamıştı. Bir yandan öpüyor, bir yandan göğsünü okşuyordu. Tam lisa tekrar rosenin içine girecekken rose lisayı altına aldı ve parmaklarını içine yolladı. Lisa inliyor, lisanın inlemesi roseyi baştan çıkarıyordu.
Lisanın boşalmasını isteyen rose dilini lisanın içine gönderdi, Lisa rosenin ağzına boşalmıştı.
Ros; “Tadın çok güzel lili” Lisa rosenin kucağına oturup sürtünmeye başladı. Rose birkez daha boşalacağını anlayınca hızlıca lisanın ağzını vajinasıyla hizaya getirdi. Ve onun ağzına boşaldı. Daha sonra Lisa yorgun bir şekilde rosenin yanına yattı.
Ros; “Seni Seviyorum LaLisa Manobal”
Lis; “Seni seviyorum Chaeyoung Manobal”Sabah olunca
Sabah jennie ve Felix eve döndüler, dün gece Lisa ve rosenin ne yaptığını merak ettikleri için hemen Lisa ve rosenin odalarına çıktılar.
Jen; “Lix dur ilk ben giriyim müsait olmayabilirler”
Lix; “Tamam”
Jennie içeri girdiğinde bir çığlık attı.
Jen; “UYANIN ÇİFTE KUMRULAR”
ros; “Ay basıldık!! ”
Lis; “Ne basılması lan”
Jen; “Ee nasıl geçti geceniz? Rahat dinlendinizmi ahahah? ”
Rose jennieye bir yastık fırlattı.
Jen; “Tamam bee ne yastık fırlatıyon piç, hadi kahvaltıya inin. Fırsat bulup giyinebilirseniz.”
ChaeLisa; “SİKTİR GİT JENNİE”
Jennie; “Tamam be angutlar” Chae ve Lisa jennie odadan çıktıktan sonra kalktılar ve giyindiler sonra çok aç oldukları için aşşağıya kahvaltıya indiler. (gece o kadar birbirinizi yediniz amk nasıl doymadınız maşşallah.. JWNSKQNDLANSK)
Kahvaltıda
Lix; “Jennie hyunjinle olan olayları anlattınmı Lisa ve roseye”
Ros; “Ne olayı? ”
Lis; “Karım haklı ne olayı la”
Jen: “Hyunjin ve Felix dün gece sevişt-”
Lix; “ÖHHÖ ÖHHÖĞ ÖĞĞHÖÖÖM”
Jen; “Yalanmı amk seviştiniz”
Jen; “Sonra sevgili oldular seviştikten önce sevgili oldular ”
ros; “Detay verme mal”
Lis; “Bize diyene bak amk hyunjini götürmüş resmen”
Lix; “ya susun”
Rose konuyu değiştirmek için nereye gitsek diye sordu.
Ros; “Bu gün ekiple geziye çıkalım ama nereye gitsek.. ”
Lis; “Bence pikniğe gidelim”
Ros; “Olabiliiir”
Lix; “Ayyy evettt pikniğe gidelimmm”
Jen; “O zaman pikniğe gidiyoruz!!Ben hemen gruba haber vereyim”Hyunjinin göt kılları
Hyujjii; “Grubun ismini hangi piç kurusu yaptı”
Felixiye; “Aşkım yengemiz lisaya ayıp ediyosun”
Lilissa; “Hyunjin göt kılların boyundan uzun amk (!) ”
Hyujjii; “Kırılıyorum.”Roses_are_gül;
Susun amk malları. Neyse şimdi nereye gidicez piknik içinLianınki; “Bilmem ama bence yeşillik olan bir yere gitmeliyiz”
Roses_are_gül;
Oha zeka sıçıyosun yunaa bizde meteorların arasına gidecektik
Uzay mekiğiyle bu zeka dünya için çok fazla yemin ederimLianınki; “Rose götüne lisayı sokayım”
Felixiye; “Dün girmiş zaten”
Lilissa; “LAN FELİX!! ”
Felixiye; “ÖHÖÖGÖGÖEĞĞEM”
Hyujji;hadi hazırlanın hepinizi almaya geliyorum benn”
Felixiye; “Gelirken cips çikolata pet bardak kola tabak kaşık çatal plastık şeyler getir kocacım”
Hyujji; “Nasıl istersen bebegim”
Lilililia; “Oha siz ne ara sevgili oldunuz”
JenRubyAskim; “DÜN AKŞAM SEVİŞTİLER”
Lilililia; “NE”Hyujjii; “Eheh biraz yaa”
JenRubyAskim; “aynı lisayla rose gibi sevişmişler”
Lilissa; “JENNİE SENİN AGZININ AYARINI SİKİYİM EMİ YENGECİM”
JenRubyAskim; “BOKKK”
Lilissa; “Neyse artık geliyomusunuz artık gidip eğlenelim çok sıkıldım ben amk”
Lianınki; “iki dakika bekle yarrak kafalı”
Lilissa; “Süs döllenmiş at götü”
Hyujjii; “Geldik hadi gelinn”-BÖLÜM SONU-
Tiktok ; besiksaraycichaelisa
Tyt; EfsozzsimOY VERİN AMK
ÖNERİ
ŞİKAYET
YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come To My Dream / CHAELİSA 🎀
Fiksi RemajaZorbaladığı kadına aşık olan Lalisa, Nasıl kendini affettirecekti? Rose ona aşıkmıydı? Hiç bir şey bilmiyordu. Tek bildiği şey, Roseye deliler gibi aşık olmasıydı..