Ertesi sabah saat 8;
Yatağımdan kalktım, okul formamı üstüme geçirdim ve kahvaltıya indim. Jennie kahvaltı ediyordu beni görünce seslendi;
Jen; “Günaydın chae. Hadi oturda yemek ye. ”
Ros; “YEMEĞEĞEK”
Jen; “Oha ayı”
Ros; “Sensin lan ayı”
Jen; “Timam ne kızıyon”
Ros; “Hadi hızlı yiyelim okula gidicez daha”
Jen; “Bu gün sınav varmı, varsa sıçtık kardeşim.. ”
Ros; “Yok sanırım ama edebiyat hocası test yapıcakmış sanırım gruba yazdı”
Jen; “Edebiyatçının amk”
Yemek yedikten sonra okula gittik. Allah'a şükrediyorum bu sefer geç kalmamışız hatta erken bile gelmişiz. O nedenle hava almak için bahçeye çıktık. Dışarı çıktığımızda sabah daha erken olduğu için okulda fazla kişi yoktu, bizde rahatça gezebiliyorduk. Arka bahçenin kapısının önünde duraksadım. Çünkü orda jisoo’yu gördüm. Yanında Eunchae vardı. Normalde takmam ama Eunchae ve Jisoo düşmanlar. Okulda hep rekabet içindeler ve asla konuşmazlar. Peki bu gizlilik ne içindi? Jisoo neler çeviriyordu?
Hemen Jennieye döndüm ve dedimki;
Ros; “Jen, Jisoo orda baş düşmanıyla ne yapıyor? ” jennie hemen o tarafa döndü.
Jen; “oha!” diye bir bağırdı ki.. Jisoo ve Eunchae bize döndü. Jennieyi hemen kenara ittim.
Jis; “NE ARIYORSUN BURDA SENİ UCUBE!?”
Ros; “YEMİN EDERİM JİSOO HİÇ BİRŞEY DUYMADIM!”
Jis; “EĞER BURDAN BİRŞEY DIŞARI ÇIKARSA SENİ PARÇALARIM PARK CHAEYOUNG! AYNI ŞEKİLDE SENİDE JENNİE RUBY JANE! ”
Jisoo çok hızlı bir şekilde yürümeye başladı. Zil çalmıştı. Bizde jennieyle derse çıktık. Ders boştu. Bizde telefonlarımızı idareden aldık. Telefonuma baktığımda çok mutlu bir şok yaşadım. Erkek kardeşim Felix Buraya taşınıyormuş!
Whatsapp;Lixie 🐥; Ablaların bitanesi, sana güzel bir haberim var! Büyük ihtimalle sen şuan okuldasın. Bense tüm eşyalarımı topladım ve Kore'ye taşınıyorum! Sizinle kalabilirmiyim diye soracaktım. :)
Kalırım dimi hshshshjdHemen bir mesaj yazdım.
Rose; ŞAKA YAPIYOSUN TABİKİ KALABİLİRSİN Şuan Dersim boş olduğu için yazabiliyorum. seni çok özledim kardeşim.
*Tenefüs*
Jen; “Ay sonunda be”
Ros; “JEN!! FELİX GELİYOR!! TEMELLİ TAŞINIYOR! ”
Jen; “AĞAĞAĞAĞAĞ Harika bir haber!!”
Biz konuşurken yanımıza Yuna geldi.
Yun; “Naber Jenros?”
Jen; “Jenros ne be!! Chaennie o.”
Yun; “Yoo ben jenros dicem baanee”
Yun; “Kız bizim ekibe gelsenize eğleniriiz”
Ros; “Ha-”
Jen; “Olur! Rose zaten dünden kabul ederdi.” Ağzına sıçarım bakışımı attıktan sonra peki dedim.
Yun; “Hadi gelin” dedi. Bizde gittik. Okulun arka bahçesine gittik. Birsürü kişi vardı ve hepsiyle teker teker tanıştık.Hyunjin; “Ben hyunjin.”
Yuna; “Çok açıklayıcıydı kardişim”
Hyunjin; “Ne sandın”
Seungmin; “Merhabaa ben Seungmin çok seksiyim”
Tüm herkes; “HAHSJAHSAMZNŞANXLANZ”
Yoongi; “Merhaba ben yoongi.”Ekibin geri kalanını yazmaya üşendim tanıtımın sonuna gidin, iyi dediklerim ekipte.
*Shin Yuna ‘Bok böceklerinin intikamı’nı oluşturdu”
*Shin Yuna sizi ve 10 kişiyi ekledi*Lllliiiaa; *Gerçekten yaratıcı bir isim aq*
DEVAM EDİCEK
OY VERİN LÜTFEN TURŞUHANLARIMM
nasıl olmuş bu bölüm? Çok beğenemedim, ama olsun 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come To My Dream / CHAELİSA 🎀
JugendliteraturZorbaladığı kadına aşık olan Lalisa, Nasıl kendini affettirecekti? Rose ona aşıkmıydı? Hiç bir şey bilmiyordu. Tek bildiği şey, Roseye deliler gibi aşık olmasıydı..