OHA FİC 425 OLMUS TESEKKURLERRRR 💟
ŞU SIRALAR FİC YAZAMIYOREEE NEYSE
HAYDİ BOLUME BASLAYALİİİİİMMMM
Son yaşananlardan sonra kısa bir özet geçeyim. Jen Ve Jis Çıkıyorlar, herkes cok mutlu Lisa ve Chaede mutlu ancak Ben Otistik olduğum için Lisa Ve Rosenin mutluluğunu bozcam. 💕😽.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Episode 12-Çok sıkılmıştık. Akşam birşeyler yapmak istiyorduk, eğlenmek istiyorduk.
Lisa aniden bir fikir attı ortaya.
Lisa; “Acaba diskoya falanmı gitsek? DURUN BİR DAKİKA! BULDUM”
Rose; “Ne buldun Birtanem?”
Lisa; “Birtanem diyen ağzını yerim karım. Neyse şimdik şöyle bişi düşündüm, BOWLİNGE GİDEBİLİRİZ!”
Hyunjin; “AY ÇOK İYİ OLUUR FELİXLE SİZİ YENERİZ BİZ.”
Jennie; “Hyunjin ananı si-” derken Jisoo Jennieyi susturdu
Jisoo; “Ee o zaman şey yapalım, Dışarıda yemek yiyelim. Daha sonra bowlinge gidelim, Sonrada sinemaya korku filmi izlemeye gideriz.”
Yuna; “Yaşşa be yengem”
Lia; “Salak Jisoo seme”
Yuna; “he pardon yaşşa ben kankam”
Herkes hazırlandıktan sonra dışarı çıktık. Avmye vardık.
Kapıda bir ilan gördüm ve ona takılı kaldım.
Lisa; “Bebeğim neye bakıyorsun? ”
Rose; “Burda yg ent, Jyp ent, hybe ent. Gibi şirketler yazıyor. Anlamları ne acaba? ”
Yeji; “Haa dur anlatıyım Yenge, Bunlar şirket. Bunlara katılıp idol oluyorsun ancak idol olmak için çok aşamalar vardır ben bir kaç kere jyp’e katılmıştım ancak alınmamıştım. ”
Aklıma yatmıştı bu fikir.Rose; “Bir fikrim var. Hepimiz bir şirket seçip katılalım alınmazsak diğer şirketleri deneyelim. Daha okuyoruz ama okulun kapanmasına 7 gün var. Denemekten zarar gelmez, hem idol olursak grup kurarız! ”
Jen hariç herkes onayladı.
Jennieye neden onaylamadığını sordum,
Jennie; “Ya iyi güzel ama, ya sevilmezsek? Ya linçlere maruz kalırsak? Ya sahnede bize birşey atarlarsa?”
Rose; “Bak Jennie, korkunu anlayabiliyoruz, fakat bunların üstesinden gelebiliriz bizi sevmeyenlerin yanı sıra sevenlerde olacak. Linçler sadece kötü sözlerdir. Bizler bu kötü sözlere eğer maruz kalırsak kendimizi koruyabiliriz.”
Jennie benim dediklerimle rahatlamış ve kabul etmişti.
Yarın ilk iş olarak Bir şirkette şansımızı deneyeceğiz.
Yemeğe gittikten sonra
Yemeğimizi bitirip bowlinge gittik. Bowlingde jensoo yulia Ryeji taekook ve Hyunlix vardı. Tabiki biz kazandık.
Felix; “Hile yaptınız amk” desede takmadık. Daha sonra sinemaya gittik ve duygusal bir filmi izledik.
Filmin bir dakikasında o kadar üzüldüm ki ağlamaktan gözlerim şişti.
Allahtan Lisa beni sakinleştirdi.
Bir günde böyle sona erdi.
-kısım sonu-
-kısım devamı-
Lisa; “hadi kalk ROSE!! ”
Rose; “Ne var ya”
Lisa; “HADİ KALK SEÇMELERE GEÇ KALACAĞIZ”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come To My Dream / CHAELİSA 🎀
Ficțiune adolescențiZorbaladığı kadına aşık olan Lalisa, Nasıl kendini affettirecekti? Rose ona aşıkmıydı? Hiç bir şey bilmiyordu. Tek bildiği şey, Roseye deliler gibi aşık olmasıydı..