*Gruba atılan fotodan sonra gruptakiler*
Yejjji; lan siz aynısınız resmen!!
Chyeong; Numarasını versene gruba ekleyelim
JenRubyaskim;Ben eklerim arkidislar.
Chyeong;Tamam
Yoongi; Bİ SUSUN AMK Bİ DRAMA FİLMİ İZLETMEDİNİZ HEPİNİZİN AMK*JenRubyaskim, Felixiye adlı kişiyi gruba ekledi.*
Felixiye; Selam! Ben Lee Felix
Yunna; Merhaba Felix. Ben Yuna
Bongchan; Selam Felix, Ben Bangchan. Bu grubun abisiyim.
Liillaaa; Merhaba ben Li-Roses_are_gül;
Lan yeter amk bu işin sonu gelmiyor yarın herkesle tanısırsın lixFelixiye; Timam
Konuşmalardan sonra arabaya bindik ve eve gittik. Eve gittiğimizde yorgunduk çünkü Felix’in bavullarını taşıdık. Temelli geldiği için 4 Tır Eşya geldi, Hepsini eve taşımak o kadar zordu ki.. Birde yerleştirme ve okul nakli işi var. Nakil işini sabah halledicez umarım Felix bizim sınıfa düşer.
Lix; “Ros, film izleyelim mi? ”
Ros; “Olur ama önce birşey sormam gerekiyor.”
Lix; “Abimle ablamımı sorucaksın küçük kardeşim? ”
Ros; “Senden 2 yaş küçüğüm. Ve evet ablamla abimi soracağım. Napıyorlar? Onlar neden gelmedi? Ve o kadın onlara iyi bakıyormu?? ”
Jen; “Hangi kadın bu? ”
Lix; “Sence Kim olabilir jennie? ”
Jen; “Oh, anladım.. Anneniz.. ” jennie anında sustu.
Ros; “O BENİM ANNEM DEĞİL!”
Jen; “Sakin ol Rosie.”
Lix; “Ablamla abime iyi bakmıyor. Ben onlardan küçüğüm diye erken geldim, yani erken gönderdiler. onlarda yakında Temelli olarak buraya taşınacak.”
Jen; “Gelsinler bi an önce... ”YAZARDAN;
ABLA MİNA ABİ JİMİN BELKİ DEGİSEBİLİR BILMIYOM
NEYSE DEVAM EDELİM TURSUHANLARİMRos; “Ben yatmaya çıkıyorum. Film seyredin siz, orda uyursanız gece üstünüze battaniye örterim.”
Jen; “Ros, Sen iyimisin?.. Hayır, bir garipsinde.. ”
Hemen neşeli olmaya çalışarak, “İyiyim, çok iyiyiyiim“ diyerek güldüm ve sonra odama çıktım.Ertesi sabah
Felix’in “Hadi uyanın! Okula gideceğiz!! ” bağırışlarıyla kendimi yataktan attım. Daha fazla bağırmasın diye “LAN BAĞIRMA ANASI PİS ÇOCUK DAHA ERKEN BURDA OKULLAR GEL BAŞLIYO YETER LAN BAĞIRMA ARTIK SABAH SABAH SENİN CIYAKLAMANI DUYAMICAM” diyerek nefes nefese kaldım.
Felix odama geldi ve “kardeşim sen küfretmeden küfrettin tebrik ediyorum büyük malsın“ diyerek tebrik etti. Bende şakasına “Eyvallah koçum.” dedim. Sonrada bi kahkaha patlattım o sırada sesleri duyup napıyor bu gerizekalılar diye düşünen jennie odama geldi. “Napıyorsunuz Siz hala! Hadi Marş Marş. Giyinin yemek zıkkımlanın sonra okula gidip Felixin kayıt işlemlerini halledicez. Daha sonrasında ise Felixi bizim sınıfa geçircez. Hadi şimdi aşşağıya inip kahvaltı edin. Çok işimiz var! ” “Az Sohbet, çok iş!” diyede ekledi sevgili arkadaşım.. Yemek yedikten sonra okula gittik.Müdür; “Lee Felix, Şuben 9-B”
Lix; “Teşekkürler öğretmenim.”
Müdür; “Rica Ederim.”
Jen; “Hadi bakalım bizim sınıfa düştün. Rose artık seni koruyacak kişi sayısı artıyor!” ona sus diye bir işaret yaptım.
Lix; “Ne koruması, Birisi sana zararmı veriyor? ”
Sessizlik...
Lix; “CEVAP VERSENE ROSİECİM”
Ve sonra ona uzun uzun Lisa'nın bana yaptıklarını ve Lisayı anlattım. Anlatırken ben farketmedim ama sınıfa girmişiz. Hemen gözlerim Lisayı aradı. Ama bu sefer korkudan değil, Lix’e göstermek için. 2 dakika sonra Lisa son derece havalı bir şekilde sınıfa girdi. Girişi bir tek beni etkiledi, bu gün o kadar güzel olmuş ki.. BİR DAKİKA- NE DİYORUM LAN BEN?!
Jen benim bakışlarımı farkedip beni zorbalamaya etmeye çalıştı.
Jen; “Oo, Rose hanım o nasıl bakış”
Ros; “LAN NE ALAKA”
Hyunjin fısıldayarak yanımıza geldi.
Hyun; “Roses_are_gül gruptan ayrıldı”
Jen&Hyun; “PAJDMNSAMKDSMND”
Ros; “ANANIZI SKRM BAK SİZİN OÇLAR BOŞ YAPMAYIN”
Lisa bize bakmaya başladı. Bize değil, bana bakmaya başladı.
Ve sonra yürümeye başladı. Tam yanıma geldiğinde zil çaldı ve hoca sınıfa girdi. Yanımdan geçerken fısıldayarak “Öğlen arası 3. Kat tuvaletinde buluşalım. ” dedi. Kalbim yerinden çıkacaktı, ne oluyordu? Lisayı görünce neden kalbim hızlanıyordu? Bunları merak ediyordum. Ama öğlen arası bana ne söyleyeceğinide merak ediyordum..ARKADASLAR DİĞER BOLUM YANİ 7. BOLUM LİSAYA AİT OLACAK BAŞI SADECE LİSA VE ROSENİN TUVALETTE YAPTİKLARİ GERİ KALAN KİSİM LİSAYA AİT.
GÖRÜŞLER;
ÖNERİ;
ŞİKAYET;
YORUM;
PUAN VERMEYİ UNUTMAYIN TURSUHANLARİM DİGER BOLUM BOMBA GİBİ DUSECEK NELER OLUCAK NELER! NEYSE PUAN VERİN VE YORUM YAPİN SİZİ SEVİYORUM
TİKTOK; @besiksaraycichaelisa
YOUTUBE; @efsozssim
İNSTAGRAM; @efsaguls
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come To My Dream / CHAELİSA 🎀
Fiksi RemajaZorbaladığı kadına aşık olan Lalisa, Nasıl kendini affettirecekti? Rose ona aşıkmıydı? Hiç bir şey bilmiyordu. Tek bildiği şey, Roseye deliler gibi aşık olmasıydı..