Bölüm VII- Neler oluyor?

60 8 3
                                    

Öğlen arasına girmemize 1 ders vardı. Lisanın bana ne diyeceğini aşşırı merak ediyorum.. Acaba yine bana zararmı vericek? Bu sefer önlem olsun diye Jen Ve Yunayı yanıma çağırdım. Onlara durumu anlattım.
Ros; “İşte böyle, Korkuyorum.. O nedenlede sizi tuvalette bizi gizlice izlemenizi istiyorum. Yani eğer yine geçenki gibi bir olay yaşanırsa, önlem alınsın diye. ”
Jen; “Ben varım. ”
Yun; “Bende varım, Ama bence Lalisa bu sefer sana zarar vermeyecek”
Ros; “Çokta emin olmamalıyız.. ”
Zil çaldıktan sonra coğrafya dersine girdik. Coğrafya dersi bitince hemen 3. Kattaki tuvalete koştum, Lisa ordaydı. Jennie ve Yuna’ya işaret yaptım. Gizli dursunlar diye.

Lis; “Hoş geldin Park Chaeyoung.” Adımı o kadar güzel söylüyordu ki.. Aman tanrım, ne diyorum  ben! Biraz ürkekçe konuşmaya başladım.
Ros; “Şey, Beni neden çağırdın?”
Lis; “Buraya bir konu hakkında konuşmak için çağırdım.”
Ros; “N-N-Ne konusu? ” ah, kahretsin.. Kekeliyordum!
Lisa oldukça sakin bir şekilde, “Kekelemene gerek yok chae. Çünkü sana zarar vermeyeceğim.”
Bianda çığlık attım. “NE NASIL? BAŞİNA TAŞMI DÜŞTÜ LİSA? ”
Lisa fısıldayarak;
Lis;“Sen düştün.. ”
Ros; “Ne? ”
Lis; “Ha, yok birşey.. ” neden böyle konuşuyordu? Merak edip sordum.
Ros; “Lisa, İyimisin? Beni neden çağırdın? ”
Lis; “Ç-Çünkü.. ” Aman Tanrım, Lisa kekeliyordu! Neler oluyordu!?
Ros; “Neden kekeliyorsun” diye sordum. Biraz bekledi. Cesaretini topladığında konuşmaya devam etti.
Lis; “Çünkü B-Ben.. ”
Ros; “ÇÜNKÜ SEN NE!? ”
Lis; “ÇÜNKÜ SANA AŞİK OLDUM BEN!”
Bianda duraksadım. Oda utanarak yere bakmaya başladı.. Ne diyeceğimi bilmiyordum, Bende ondan hoşlanıyormuydum? Ne hissediyordum.. Bunları bilmiyordum.. Konuşmayı devam ettirdim.
Ros; “B-B-Bendenmi Hoşlanıyorsun..? ”
Lis; “Hoşlanmıyorum.” dedi ve ağlamaya başlayarak devam etti,
Lis;“Hoşlanmıyorum, ÇÜNKÜ BEN SANA DELİLER GİBİ AŞIĞIM ROSE! GECE YATMADAN SENİ DÜŞÜNÜYORUM, SENİ STALKLIYORUM... ÇÜNKÜ, ÇÜNKÜ SENİ SEVİYORUM.. ”
“Bende seni.. ” ağzımdan çıkan bu cümleden sonra çok şaşırmıştı, bende şaşırmıştım. Çünkü bu kelime ağzımdan istemsizce çıkmıştı..
Lis; “Ne dedin sen? ”
Ros; “Ne dedim ben? ”
Lis; “Benden hoşlanıyormusun..? ”
Ros; “Senden hoşlanıyormuyum..? ”
Lis; “CHAE!” Lisa bağırdığında kendime geldim ve bende gözlerimi kapatıp ona bağırarak, “SENDEN HOŞLANIYORUM, HEMDE DELİLER GİBİ! ” Diye bağırdım. Gözlerimi açtığımda, Lisanın dudaklarıyla kendi dudaklarım birleşmişti.. Bu his o kadar hoşuma gitmişti ki.. Lisa’yla tam 7 dakika boyunca dudaklarımız birbirinden ayrılmadı.. Rüya gibi bi öpücüğün ardından nefessiz kalıp dudaklarımızı çekmiştik.
Lis; “Bu hoşuma gitti.. ”
Ros; “Bİ DAKİKA, JİSOO NE OLUCAK ? ”
Lis; “ Dört gün önce Ayrıldık. ”
Ros; “Haa tamam.” bianda bizim ekip Jennie, Yuna, Lia, Yeji, Hyunjin, Felix, chaeryeong, bangchan, seungmin, shuhua, Ryujin.. Ay saymaya üşendim. İşte tüm ekip bianda içeri bodoslama daldı..

Hyunjin; “AĞAĞAĞĞAĞA ŞAKA GİBİ!! ”
Yeji; “YAA ÇOK TATLISINIZ”
Lisa; “Teşekkür ederiz”
Jennie; “ÜREYİN” dediğinde herkes ona kitlendi..
Lisa; “Bana uyar. ”
Felix; “Az yavaş, daha yeni sevgili oldunuz. Birbirinizi tanıyın, sonra Ne sexler yaparsını-”
Chan; “ÖHÖM ÖHÖM!! ”
Felix; “Tamam sustum.. ”
Bu olaylardan sonra birdaha rahat yok bana net..
Sınıfa geri gittiğimizde Jisoo bana bir öldürücü bakışlar atıyordu.
Kesin bana bişey yapıcak diye geçirdim içimden. Okul bittikten sonra okul çıkışında mağazaya gitmem gerekiyordu. Bir kaç projem vardı, onlar için alışveriş yapıcaktım. Hem eve de birşeyler alırım diye okul çıkışında jen ve Lix’ten ayrıldım, daha sonrada Lisamla vedalaştım. Sonrada mağazanın yolunu tuttum.
Biraz daha kolay olsun diye ara sokaklardan gittim. Bir ara sokağa girdiğimde Jisoo ve 2 kişi önüme çıktı. Beni tuttular.

Jisoo; “Demek sevgilimi elimden alırsın chae..! ”
Rose; “ELİNDEN ALMADIĞIMI HERKES BİLİYOR JİSOO! ”
jisoo; “Elimden aldın, HATTA ÇALDIN” Diyerek karnıma bir tekme attı.  Teknenin etkisiyle bağırmıştım.. Ama etrafta kimse yoktu.
Jisoo cebinden bir nesne çıkardı. Nesne kesici bir nesneydi, jisoo vücuduma çizikler yapmaya başladı, biraz sonra daha sert bastırarak çizik atmaya devam etti. Bağırıyordum ama kimse duymuyordu.. Jisoo o kadar sert çizik atıyorduki öleceğimi sandım.. Taki o ses gelene kadar..
Lis; “NE OLUYOR BURDA!?”
Ros; “L-L-L-Lisa.. ” sadece kekeliyordum.. Ben kekelerken Jisoo ve diğer 2 kişi kaçmıştı.. Lisa beni kaldırdı. Sonrada kollarında bayıldım..

Liliden;

O gün Chaeden ayrılırken içimde bir sıkıntı vardı, jisoonun ona birşey yapmasından aşşırı derecede korkuyordum.. Bu nedenlede Roseyi gizlice takip ettim. Ara sokaklardan gidiyordu, bir süre sonra onu göremedim. Onun gittiği yolu bulmaya çalıştım. Bulduğumda karşılaştığım manzara hiç iyi değildi.. 2 kişi Rose’yi tutmuş, Jisoo da  Roseye zarar veriyordu.. Ne oluyor burda diye bağırdım. Bağırdığım an Jisoo ve 2 kişi kaçmaya başladı. Ben hiçbirini umursamadan hemen sevgilimin yanına koştum. Onu kucağıma aldım, aldığımda bayılmıştı. Bayılmış hali bile sevimliydi.. Sonra Roseyi hastaneye götürdüm. Jennie Ve Felix’e haber verdim. Bir doktor geldiğinde durumunu sordum

Doktor; “Durumu iyi, kan kaybetmiş ama Çizikler aşşırı derin olmadığı için, Kanı kendi kendini toplayabilir.”
Jen; “Peki.. ”
Lix; “Kardeşime birşey olmayacak değilmi..? ”
Hyun; “Olmayacak, Roses_are_gül çok güçlüdür.. ”
Hepimiz güldük.
Lis; “Öyledir, bana dayanabilen ve bunu başaran herkes güçlüdür..”
Lix; “Peki ne zaman uyanacak? ”
Lis; “Bilmiyorum”

Aradan bir saat sonra..

Lia; “Bakın!! Uyandı! ”
Lis; “GÜÇLÜ ROSEM BENİİM”
Sırayla herkes odasına girdi, tabii ilk ben..
Lis; “İyimisin bebeğim? ”
Ros; “İyiyim.. ”
Lis; “Çok korktum, sana birşey olacak diye.. ”dayanamayıp Rosenin dudaklarıyla kendi dudaklarımı birleştirdim. Tam çekiliyordum ki, beni kendine çekip öpmeye başladı. Karşılık verdim, 10 dakika sonra dudaklarımız ayrıldı.

Ros; “Bu hoşuma gitti.. ”
Lis; “Eve gidelim, biz daha neler yapıcaz.. ”
Ros; “Öhöm öhöm!! ”
Bir süre sonra çıktım, sırayla herkes içeri girdi. Herkes girip çıktıktan sonra Doktorla konuştum.
Lis; “Roseyi ne zaman eve götürebiliriz, ne zaman iyi olur?
Doktor; “Yarın Park Chaeyoung’u Taburcu olduktan sonra götürebilirsiniz, ama üç gün boyunca yediklerine dikkat etmeli. Ve dengeli beslenmeli, çünki kan dolaşımı hızlanıp vücudundaki yaralar, yani Çizikler daha hızlı iyileşebilsin. Ayrıca ona yazılacak vitaminleri ve ilaçları zamanında almalı yoksa baygınlık geçirebilir. Lütfen sizde buna özen gösterin.”

Lis; “Tamamdır doktor bey, Roseye elimden geldiğince çok iyi bakacağım. ”
Doktor; “Çabanız için teşekkür ederim küçük hanım.. ”
Lis; “Rica ederim”
Bizimkilerin yanına gittiğimde nerdeyse herkes uyuya kalmış.. Yunayla lia kafalarını dayamış horul horul uyuyorlardı,
Jennie ve Seungmin, Bangchana dayanmış uyuyorlardı. Hyunjin ve Felix sarılarak uyuya kalmışlardı. İlerde net bunlar aşık olcak diye geçirdim içimden. Bir tek Shuhua uyumamış, nedenini sorduğumda ise aşk acısı çekiyorum dedi. Bu kız anlaşılan yine yuqi’yle kavga etmişti..
Lis; “Yine niye kavga ettiniz amk”
Shu; “Neymiş efendim ben ona bir hediye bişe almıyormuşum, ayıcık falan hediye etmiyormuşum.. Şaka gibi! Hep alıyorum ama yaranamıyorum.. ”
Lis; “Takma, Barışırsınız. Zaten sizin küslüğünüz en fazla 1 gün sürüyor.. ”
Shu; “Sana kolay, sen daha yeni sevgili yaptın.. ” sonra şakacıktan omzuna vurdum ve uyudum.



EVET TURŞUHANLARIM, UFAKTAN SMUT YAZMAYA GELİYORUM YAZARKEN UTANICAM AMA OLSUN VE BU BÖLÜM TAM 1,000 KELİME!! KUTLU MUTLU OLSUN TURŞUHANLARIM!!
VE LÜTFEN OY VERİN

ÖNERİ

YORUM

ŞİKAYET

Tiktok; besiksaraycichaelisa
Yt channel; Efsozzsim
İnstagram; efsaguls

Come To My Dream  / CHAELİSA 🎀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin