Bölüm 11

26 5 2
                                    

Ekip pikniğe Geldiğünde.

Lisa ve Rose Piknik sofrasını hazırlıyor, Hyunjin yemekleri yapıyor Jennie ona komut veriyor minnie ve lixie kavga ediyor yani kısaca herkes hali halindeydi.
Jen; “Hadi Hyun! Yapabilirsin!! ” jen burda hyun’u tavukları çevirebilmesi için motivasyon sağlıyordu. (zeki)
Hyun; “AĞAĞAĞAĞA”
jen; “Ya mal bağırma! Ayağına yağ damlattın sadece”
Hyunjin jennieye; “Kolaysa sen yap pic” diyip lixienin yanına gitti.
Rose arabaya pet bardakları almaya giderken onu çalılıklara çektim ve dudağından öptüm.

Ros; “lalisa napıyosun!!” dedi utanarak ve kısık sesle.
Lis; “Ne var yani, Sevgilimi öpemez miyim?”
Ros; “Akşam evde olur fakat şuan burda olmaz!” inadına birdaha öptüm. Sonra tekrar öptüm, tekrar tekrar öperken Felixin sesiyle öpüşmemizi sonlandırdık.
Lix; “FOTOĞRAFINIZI ÇEKTİM AHAHHA”
Ros; “LİX O FOTOĞRAFLARI SİLERM-”
Lis; “Boşver bebeğim silmesin, bendede onun nasıl Hyunla ‘Film’ seyrettiği görüntüler var ” diyip güldüm. (anlamayanlar icin hyunla sevtikleri goruntuler) (neyse imana dönek)
bunu dedikten sonra lix uzaklaştı, ben tam roseye uzanmıştım ki, ayağa kalkmış. Yuh amk bu kadar hızlı olunmaz!! Neyse devam edelim. İşte biz sofrayı hazırladık goy goy yaptık
Lia; “Yuna”
Yuna; “Efendim aşkım”
Lia; “Ben Zam olsaydım, tüm gün artsaydım beni yine sever miydin? ”
Yuna; “Başladi bizim mesai” dedi ve ekledi “Severdim aşkım severdim”

jen; “Artık kalksakmı saat akşam 9:30”
Ekipçe Jennieye katıldık. Ve kalktık.
Jennieye eve rose yle ben bıraktık geri kalanlar kendileri gitmek istediler.

Ahh jennie ah çok üzülüyorum üzümlü pankekime..
Neyse.




-  JENNİE × JİSOO ÖZEL -

(bölüm biraz saçma ilerliyo)

Jisoo gece film seyredecekti. Fakat tek başına izlemek ona hiç cazip gelmiyordu ve arkadaşıda yoktu.
Jisoo kendini bildi bileli lisayı parası için kullanıp jennieyi etkilemeye çalışmış, fakat başarısız olduğunu düşünmüştü. bu nedenlede bu gece onu elde edebileceğini düşünüyordu.
Yunjin’den Jennienin numarasını aldı ve onu aradı.

Jisoo; “Selam jennie.. Bu gece film seyredeceğim ama hiç arkadaşım yok rica etsem, Benimle film izler misin?

Jennie duydukları karşısında önce şaşırdı, sonra ona ne kadar aşık olduğunu ve onu bu gece elde edebileceğini düşünerek tamam dedi.

Jen; “Oh, Jisoo. Tabii gelirim. Yeterki iste!! ”

Jisoo hemen yiyecekleri hazırlamaya koyulmuştu. Yiyecekleri hazırladıktan sonra en tatlı geceliğini giydi ve jennieyi beklemeye başladı.

(Jisoonun gecelik) Yaklaşık  yarım saat sonra jennie geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jisoonun gecelik)
Yaklaşık  yarım saat sonra jennie geldi. Jisoo kapıyı açtı ve jennieyi süzdü.

 Jisoo kapıyı açtı ve jennieyi süzdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jennie’nin gecelik)

‼️AĞİR SİKİŞME GELİYO HASSAS OLANLAR OKUMASIN‼️
Jisoo; “Çok güzel olmuşsun jennie”
Jennie; “O-Oh, teşekkür ederim. Sende çok güzelsin”
Jisoo utandı ve onu içeri buyur etti.
Jisoo; “Film çok güzel, daha önce denk gelmiştim çok eğlenicez”
Jisoo her sahnesinde +18 geçen bir film seçmişti çünkü jennieyi becermek istiyordu.
Filmi açtılar ve izlemeye başladılar. Bir süre sonra jisoo jennienin terlemiş olduğunu gördü. Dahada azması için televizyonun sesini bir kademe daha yükseltti ve jennieye dönüp sırıttı.
Jen; “Jisoo sesi biraz kıssanmı? ”
Jis; “neden? ”
Jisoo nedenini biliyordu
Jen; “Of tamam ya.. ” dedikten sonra jisoo jennieyi sertçe yanına çekti. Ve dudaklarıyla dudaklarını birleştirdi. jennie öperken jisoonun eli jennienin kalçasında geziyordu. Sonunda dayanamayıp jennieyi kucakladı ve odaya çıkarttı onu yatağa bıraktı ve soyunmaya başladı, jennie de soyunmaya başladı.
Soyunduktan sonra jennieyi yatağın başına doğru itti ve boynundan kalçasına kadar her yerine öpücük kondurdu jisoo.
Jisoo dudaklarıyla jjennienin dudaklarını birleştirdi
Jen; “A-Artık yaparmısın şunuhm”
Soo; “Yaparım ama önce beni sevdiğini söyle. ”
Jen; “Senihm Çok seviyorumhm JİSOO! ”
Ve jisoo jennienin içine bir parmağını yollar, çok geçmeden ikinciyi yollarken jennie inlemeye başlar. Jisoo 3. Parmağını yolladığı anda jennie boşalır.
Jen; “Sıra bende” der ve jisooyu yatırır bacaklarını açmasını söyler. Jisoo bacaklarını araladığı gibi diliyle jennie jisoonun içine girer. Jennie 2 dakika boyunca dilini hareket ettirir. En sonunda jisoo jennienin ağzına boşalır. Jisoo tutkusunu alamadığı için jennienin saçlarını tutup dilini içine daha çok iter. Ve tekrar boşalır. Daha sonra çekmeceden bir kalem alır. Jennieye önüne dönmesini fakat gözlerini kapatmasını söyler. Kalemi beline bağlar. Jennie beklerken jennieyi kendine çeker. Ve jennienin tekrar boşalmasını sağlar
Jen; “A-ahhm mhm”
daha sonra jennie ve jisoo yan yana yatarlar.
Jisoo; “Jennie, benimle çıkarmısın? ”
Jennie; “Evet! ”


Sabah olunca

Jennie jisoo aynı anda kalkarlar.

Jennie; “Günaydınn”
Jisoo; “Günaydın karıcığım” (jisoo yavaş koçum)
Jennie; “Kahvaltı edip bizim kızların yanına gidelim. ”
JenSoo ikilisi kahvaltı ettikten sonra tüm ekiple buluşmaya giderler.
Kızlar ikisini el ele gördüklerinde çok şaşırırlar.

Lis; “oha”
Rose; “YAŞASİN GERÇEK AŞK ”
Yun; “AYAYY ŞAKA GİBİİİİ”
Lia; “Bence yakışmıuosunu-” derken yuna lianın kafasına bitane şaplak geçirdi.
Lia; “Suçum neydi amk kahpesi”
Yun; “sus.”


-bölüm sonu-


YAAA ÇOK İYİ OLDUUĞĞ AMA BİRAZ FAZLA KISA OLDU
ÇÜNKÜ ŞU SIRALAR BİRAZ KEYİFSİZİM  .
NEYSE OY VERİNN


YORUM





ŞİKAYET





ÖNERİ

Tiktok; besiksaraycichaelisa
Yt; Efsozim
İnst; “imxcoconxt”
GÖRÜŞÜRÜZ BEBEKLERİMM

Come To My Dream  / CHAELİSA 🎀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin