Bölüm I

78 7 1
                                    

Sabah 8.30 alarmıyla gözlerimi açtım, Kahretsin! Okula yine geç kalmıştım. Kalktığım gibi üstümdeki leri çıkarıp yere fırlattım ve okul kıyafetlerimi giydim. Giydikten sonra çantamı aldım ve dışardaki şoförü çağırdım.  Okula varmam 10 dakika sürmüştü. Aslında okula gitmek istemiyorum çünkü okulda berbat kişiler var. Örnek vereyim; Lalisa Manobal. O benim zorbam. Sürekli benle uğraşıyor beni sıkıştırdığı yerlerde sinirlendiriyor dayak atıyordu. Neyse devam edelim. Okula geldim ve hemen sınıfa girdim. oh! Lisa daha gelmemişti! Umarım gün içindede gelmez dıyerek hocayı umursamadan Jennienin yanındaki yerime oturdum.
Hoca; “PARK ROSE! NE CÜRRETLE BENİM DERSİMDE BENİ UMURSAMADAN BİR ANDAN İÇERİ GİRERSİN! ” Derken kapı çaldı, Lalisa içeri girdi ve hemen yerine yani, Sevgilisi jisoo’nun yanına geçti
Hoca; “Ay VALLAHA ÇILDIRICAM YA! PRANPRİYA MANOBAL VE PARK ROSE! DERHAL MÜDÜRÜN ODASINA! ”dedi. Ya sabır sabır... Okula yeni gelmişim, sabahın 8’inde. Afedersin götüm buz tutmuş. ki arabada klimalıydı.(sıcaktı) Neyse biz çıktık Lisaya müdürün odasına gidiyoruz. Giderkende benle uğraştı kendisi.
Lisa; “Pişt İnek baksana” Ses çıkarmadım.
Lisa; “İnek diyorum!” Lisa konuşmaya devam ederken müdürün odasına vardık.
Müdür beeeğy; “Kızım niye bu deli adamı çıldırtıyosunuz? ”
İkimizde şaşırdık bu lafa.
Lisa; “Bizene bundan çıldırmayıversin”
Rose; “Zeka akmıyor Fışkırıyor resmen” diye bombastic side eye bakışı attın Lisaya ve sonra korktum. Teneffüste ağzıma sıçarlar kesin. Neyse biz müdürle konuştuk ve sınıfa indik geldiğimizde zaten ders bitmek üzereydi.
10 Dakika sonra
Hoca; “Ödevleri yapın yapmayana eksi atarım haberiniz olsun.”
Jennie; “Nasılsın Ros?”
Rose; “İyi gibiyim Jen, Sen? ”
Jennie; “İyi değili-”
Jisoo; “Ayy iki inekte burda ahaha! Ezik inekler!!”
Dayanamayıp bağırdım
Rose; “EN AZINDAN SENİN GİBİ SÜNEPE DEĞİLİZ ”
Jisoo kızgın bir şekilde ağlama numarası yaparak Lisaya; “Lili, Bu inek bana ne dedi hüüüğ” diye ağlamaya başladı. Lisa sinirle ayağa kalktı beni çekti. Beni çektiği sırada Jennie beni kendine  çekmeye çalıştı ama Lisa diğer arkadaşlarına onu tutmasını söyledi. Sonra beni 3. Katta kullanılmayan tuvaletlere götürdü ve yere sertçe itti.
Lisa; “Bana bak inek! Sen kimin sevgilisine sünepe diyorsun!”
Rose; “Senin! ” dedim dayanamayarak
Lisa; “Öyleymiş demek”
Diyerek beni dövmeye başladı. Elinden 10 dakika kurtulamadım. O kadar sert vuruyordu ki artık biryerlerim kanamaya başlamıştı.
Rose; “L-lisa Y-Yeter dur lütfen! ”
Bunu dememin ardından Lisa kafamı yerdeki kırık zemin kısmına vurmaya başladı.
Rose; “y-y-yeter l-l-lütfen”
Lisa konuşmadan, beni duymamış dövmeye devam etti. Gözlerim kararıyor, nerdeyse kapanıyorken Yuna’nın sesini duydum;
Yuna; “ROSE?! ”
Lia; “LİSA NAPTIĞINI SANIYORSUN SEN!! ”
Lisa hiç bir şey demeden gitti Yuna ve Lia koşarak yanıma geldi. geldiklerinde ben bayılmışım. Gözlerimi revirde açtım. Yanımda Jennie telefonunu kurcalıyordu. Ben kalkınca bana baktı. Ve sevinçle bağırdı
Jennie;“ROSİE!! İYİMİSİN GÜZELİM? ”
Rose; “İyiyim fakat eve gidersem daha iyi olacağım..”
Jennie; “Müdür sana 1 gün izin verdi,  banada verdi. Sana bakmam için. yarın sana güzel bakacağım hayatım.”
Rose; “Seni çok seviyorum canım arkadaşım!”
Jennie gülümsedi ve Eve doğru gittik.

1.BÖLÜM SONU
20 OKUMA NE OHA CUS YUH OHA (ilk defa 20 kere okundum 🎀🥲) 🐢
Tiktok; @besiksaraycichaelisa
Youtube; Efsozzsim
Okuyup puan vermeyi unutmayın! Sizi seviyorum tursuhanlarııııım 🐢💓💓🎀🎀

Come To My Dream  / CHAELİSA 🎀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin