-2

50 9 3
                                    

Sonunda son ders zili çalmıştı ve Hailey her zamanki gibi annesinin yerine bugün sınıfa göz kulak olmak için gelmişti. Ama artık zil çalmıştı onun bugünkü görevi bitmişti. Jake ona nefes nefese bakıyordu ve bir anda Hailey "oh,hey jake nasılsın?" diye sormuştu. Jake sonunda Hailey ile göz göze gelebilmişti. "Um,hey Hailey!" Jake elini saçlarına götürüp biraz okşamıştı. Sorup sormamak arasında kaldığı şeyi sonunda sormuştu. "2 dakikalığına benimle gelir misin? Sana söylemek istediğim bir şey var-"

"Jakeeee~!"

Ve işte o an sınıfta ki diğer iki kız hemen jake'in koluna girmişlerdi. Kızlardan biri hemen jake'in omzuna kolunu koyarak,
"ne yapıyorsun?" demişti. Bir diğeri ise "demek buradasın" demişti. Kızlar jake'e "dışarı çıkalım,jakee~" diyorlardı ve onu gitmeye zorluyorlardı.

Jake zorla da olsa ağzından bir kaç cümle çıkarabilmişti. "A-aslında...ben-"
"Niki için tekrar bizi reddetmene izin vermeyeceğiz" jake kolunu çekmeye çalışsa da onlar buna izin vermiyorlardı.
"Evet, siz zaten her gün berabersiniz bu hiç adil değil!" Kız derin nefes vermişti.

"B-ben" jake'in eli titremeye başlamıştı.
"Üzgünüm kızlar ama onun aslında benimle planları var, değil mi jake? " Hailey gülümseyerek kızlara ve jake'e bakıyordu.
"E-evet üzgünüm kızlar, hadi gidelim Hailey" jake bir an önce sınıftan çıkmak istemişti ve bunu Hailey sayesinde başarmıştı.

"Onlar daha demin,bir dakika yani Jake ve Hailey..." kızlar birbirine bakıp şaşırmışlardı. "Bu olamaz!!" Kızlar ağızlarından sadece "umarım bu gerçek değildir" diyebiliyorlardı.

Ama kimse sınıfta niki'nin de olduğunu bilmiyordu. O sırada niki çantasını koluna takıp sınıftan çıkmıştı.

Niki iç ses

Jake çok popüler ve sonunda her şeyi Hailey'e itiraf edicek. Ve eğer gerçekten bunu yaparsa Hailey hiç şüphesiz ona evet diyecek. Hailey sınıfta kızları her ne kadar gülümseyerek sustrurmuş olsa da aslında o jake'in etrafındaki kızları kıskanmıştı. Bu iyi. Eğer buluşmaya başlarlar ise bu benim için daha az baş ağrısı olur. Kulağa güzel geliyor.

Okuduğunuz için teşekkürler
Umarım beğenmişsinizdir☆

♡Yunki♡

▪︎Boy Girlfriend Yunki▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin