-5

31 6 11
                                    

"Oh, hayır sonunda aklını kaybettin"

Niki, jake'in dediği son şeye karşı çok şaşırmıştı. Ve niki'ye bakıp biraz atarlanmıştı. "Hayır aklımı kaybetmedim, ben sadece ona erkek olduğumu göstermeliyim, ben çocuk değilim ve erkeklerin kız arkadaşları olur bilirsin niki"
Niki şaşkın bir şekilde hâlâ jake'e bakıyordu.

Jake, elini niki'nin yüzünde gezdirmeye başlamıştı."Hey niki, yüzün çok tatlı ve tam bir kız gibi de yumuşak, hatırlıyor musun seninle ilk tanıştığımda-" Niki, jake'in elini tutup sertçe itmişti ve suratı sinirli yüz ifadesi almıştı.

"Bu saçmalık jake!"

niki derin nefes vermişti.
Bunun üzerine jake, niki'nin karşısında yavru köpekler gibi şirinlikler yapmaya başlamıştı."hadi ama! Lütfen niki, benim tek seçeneğim sensin"

Jake biraz etrafa bakındıktan sonra tekrar niki ile gözlerini buluşturmuştu.
"Niki, Sadece kıyafet giyeceksin ve yanımda yürüyeceksin hepsi bu kadar"

Niki, jake'in dediği son söze sinirlenmişti.
"Ne!?, Kıyafetmi! Neden gidip sınıftaki seni seven kızlar ile yapmıyorsun, gerçek kızlar ile yani bir erkeğin kıza dönüşmesi değil!"

Jake biraz üzülmüştü ve bu sefer bakışlarını niki'den kaçırıyordu. "Hayır onlar olmaz çünkü Hailey onları çoğu kez okulda gördü"
Jake tekrar yavru köpek bakışlarını niki'ye göstermeye başlamıştı.

"Lütfen niki, bana yardım edersen sana istediğin her şeyi yaparım" jake artık niki'ye yalvarmaya başlamıştı. Niki şaşırarak,
"Ne istersem mi?, o zaman üç dilek isteyeceğim" demişti. Jake başını onaylar şekilde sallamıştı.

Okuduğunuz için teşekkürler
Umarım beğenmişsinizdir☆

♡Yunki♡

▪︎Boy Girlfriend Yunki▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin