Niki
Jake!Jake
Phaha, gerçekten bu konu hakkında
endişeli miydin?
Korkma, bunu neden istediğini biliyorum.Niki
H-hayır benJake
Çünkü sen ileride oldu da bir kız arkadaşa
sahip olursan diye pratik yapıyorsun.Niki
Hahaha!
Doğru bildinNiki'nin jake'ten onu öpmesinin asıl nedeni kesinlikle ileride belki hayatına girecek kız arkadaş için değildi. Ondan neden bunu istediğini kendisi de aslında bilmiyordu ama sadece istemişti.
Jake
Neyse, 30 dakika sonra avm'de görüşürüz
ama "nishi" olarak gel, byee~Jake son sözünü de söyleyip telefonu kapatmıştı. Niki, 30 dakikada nasıl hazırlanacağını bilmiyordu. Hızlıca yataktan kalkıp hazırlanmaya başlamıştı.
~Time skip~
Niki avm'ye gelmiş jake'i bekliyordu.
30 dakika demişti ama jake etrafta yoktu.Niki
Jake, eğer 5 dakika içerisinde gelmezsen
aileni öldürürüm :]
Niki, jake'e şaka yollu mesaj atmayı denemişti. Mesajı atalı 2 dakika oldu ama jake hâlâ ortalıklarda yoktu.
Saat 10.45 olmuştu. Jake'ten hâlâ haber yoktu. Ne mesaja cevap vermişti ne de söylediği yere gelmişti."Ben artık dayanamıyorum eve gidiyorum!"
Niki oturduğu yerden hızlıca ayağa kalkmıştı. Bir kaç adım atalı daha yeni olmuş iken bir kişi gelip ayağına çelme takmıştı. Niki ne oluyor ne bitiyor anlayamadan kendini yerde yüzüstü şekilde bulmuştu."Hahaha, gerçekten düştün mü, hahaha"
Jake elini ağzına götürmüş kahkaha atıyordu. Niki yerde yüzüstü dururken kafasını kaldırıp kimin güldüğüne bakmıştı. "Jake...sen mi yaptın?" Jake gülmeye devam ediyordu. "Özür dilerim, aalında bunun işe yarayacağını düşünmemiştim..." gülmesi durmuştu, yüzü eski ciddi ifadeyi almıştı.
"Sen iyi misin?"Niki yerden kalkıp jake'in yakasını tutmuştu. "Eğer ölmek istemiyorsan sus!"
karşısındaki çocuğun yüzüne bakarken niye söylediği şeye tepki vermeyip de yüzüne bakıp hafifçe gülümsediğini anlamamıştı.
"Hm?, niki yeni piercing mi yaptırdın?"
Niki kulağında hissettiği sıcak dokunuş yüzünden olduğu yerde sabit bir şekilde kalmıştı. "Harika görünüyorlar"
Jake gerçekten beğenmiş olmalıydı ki yüz ifadesi de ona göre değişmişti.Yüzünün yarısı kızarmış bir şekilde konuşmaya başlamıştı. "Sadece piercing, niye bu kadar abartıyorsun?" Jake dudaklarını aralamış cevap verecek iken bir süredir beklediği kişi gelmişti. "Hey, hailey!"
Niki iç ses
Kalbim neden bu kadar çok hızlı atıyor
Ahh, ölecek miyim yoksa...
Tamam, kendime hakim olmalıyım.
Sakin ol niki, jake ile konuşuyorsun."Hadi niki, neden orada öylece duruyorsun? hailey bizi bekliyor" niki kendi iç sesine çok odaklanmış olmalı ki dış sesleri bile duymamaya başlamıştı. Ta ki jake bileğinden tutup onu peşinden sürükleyene kadar. "Hey!, ne oluyor?"