*İngiliz dil edebiyatı üniversitesi*
Ertesi sabah jake, niki'yi Hailey'in üniversitesine getirmişti. Ama niki'yi kıza dönüştürerek. Niki'nin üstünde mavi hırka
altında ise siyah bir pantolon vardı. Ve kendi saç rengine uygun uzun bir peruk kullanıyordu."Ve işte buradayız" jake kolunu iki yana açmış bir şekilde okulun bahçesinde duruyordu. Sonunda arkasına dönüp niki ile göz göze gelebilmişti. "Hey orada öylece durma yanıma gel, benim kız arkadaşımsın"
Jake, niki'ye doğru adım atmıştı. Sonunda niki'nin yanına ulaştığında üstüne giydiği mavi hırkanın yakasından tutup onu sarsmaya başlamıştı. "Ya şuan Hailey gelipte bizi böyle görürse" jake'in sesi yüksek çıkıyordu.
Niki hâlâ olup bitene şaşırmış bir şekilde etrafa bakınıyordu. "Zaten yanında değil miyim-" cümlesini tamamlayacak iken sözü bir kişinin arasına girmesi ile bölünmüştü.
"Jake?"
İkili kimin seslendiğene bakmak için döndüklerin de oldukları yerde dona kalmışlardı. Jake kekeleyerek konuşmaya başlamıştı. "H-Hailey..." ellerini hızlıca niki'nin yakasından çekip saçlarına götürmüştü ve düzeltmeye başlamıştı. Niki ise üzerini düzeltip karşısında ona garip garip bakan kız ile bakışıyordu.
Jake büyük bir gülümseme ve utanç ile konuşmaya başlamıştı. "Naber?... ne garip gene karşılaştık...dünya ne küçük ama...
seni buraya getiren ne?" Uzun soluk verdikten sonra sonunda karşısındaki kız ile göz göze gelebilmişti.Hailey her zamanki gülümsemesi ile jake'e bakıyordu. "Şey... burası benim üniversitem" jake, bildiği bir şeyi bilmiyormuş gibi yapmaya başlamıştı. Kısacası jake zaten bu bilgiyi biliyordu.
"Ah, gerçekten mi?, burada bir üniversite olduğunu bile bilmiyordum" jake gözünü etrafta gezdirmeye başlamıştı.
"Boşversene derslerin bitti mi?"Hailey elini saçlarına götürüp bir tutamını kulağının arkasına atmıştı. "Evet, arkadaşımın evine ders çalışmaya gidecektim-"
"Hailey!"
Hailey arkasına dönüp ona kimin seslendiğine bakacağı anda çoktan o kişi onu kolları arasına alıp sarılmıştı.
"Ah, Evelyn"
Hailey arkadaşıı olduğunu anlayınca o da sarılmaya karşılık vermişti. Evelyn, gülümseyerek konuşmaya başlamıştı. "Neden beklemedin, yoksa benim evime gitmiyor muyuz?-" kız sonunda jake ve niki'yi fark etmiş olmalı ki onlara tuhaf tuhaf bakmaya başlamıştı.
Evelyn, Hailey'e dönerek onu merakta bırakan sorusunu sormuştu. "Bunlar kim?"
Hailey gülümseyerek cevap vermişti kız arkadaşına. İşaret parmağını jake'i gösterir şekilde karşısındaki çocuğu tanıtmıştı.Jake'i tanıttıktan sonra sıra niki'deydi, fakat Hailey bile onu tanımıyordu. "Yüzün tanıdık geliyor, Jake'in sınıfından mısın?" Hailey karşısındaki kız kılıklı ama aslen erkek olan kişiyi incelemeye başlamıştı. Niki üzerindeki bakışlardan rahatsız olmuştu.
"Seninle önceden tanışmış mıydık?"
Bundan sonra ki bölümlerde 2 bölüm birleştirerek atmaya karar verdim,
çünkü bölümler kısa ve bende
birleştireyim dedim☆Okuduğunuz için teşekkürler
Umarım beğenmişsinizdir☆♡Yunki♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪︎Boy Girlfriend Yunki▪︎
Hayran KurguWebtoon uyarlaması ve kendi cümlelerim ile yazdım.