-4

28 7 15
                                    

Niki çok şaşırmıştı, çünkü jake karşısında çok üzgün bir şekilde duruyordu.

Niki hemen söze girmişti. "Jake!, ne oldu!?"
O sırada Jake başını öne eğmiş bir şekilde konuşmaya başlamıştı. "Çocuk, Hailey bana çocuk dedi" niki şaşırmıştı. Gerçekten bunun için mi bu kadar kötü olmuştu.
"Ne?, sen ona itiraf ettin ama-"

"İtiraf edemedim çünkü o bana çocuk dedi"
Jake, niki'nin sözünü kesmişti. Niki,
"Öyleyse sen tekrar itiraf edemedin hm?"

"Hailey dışarıda beni beklerken yanında bir çocuk vardı onun üniversitesinden ya da başka biriydi bilmiyorum ama kolunu Hailey'in omzuna atmıştı, ve benim tek tahmin ettiğim şey onlar çıkıyor olabilirlerdi" Jake elini saçlarına götürüp karıştırmıştı.

Niki, "oh, belki sadece arkadaşlardır ve jake biliyorsun ki kız ve erkekler arasında da arkadaşlıklar var" niki, jake'in bu haline gülmüştü.

Jake biraz trip atmıştı. "evet, biliyorum ama hangi arkadaş onu almak için oraya kadar gelebilir ki!?, Neyse bu konunun üstünü çiziyorum ve onları arkadaş olarak zannedicem"

Jake tekrar üzgün ruh haline girmişti.
"Ama, şey... Hailey beni o çocuğa tanıtırken sadece sınıfımdan bir çocuk ve adı jake demişti." Jake, niki'ye biraz yaklaşmıştı.

"Niki lütfen bana yardım et, ne yapmalıyım?kalbim çok kırıldı, beni bir çocuk olarak görmemeli, beni anlıyorsun değil mi niki?"

"Bir dakike,bekle" jake, niki'yi gözüyle süzmeye başlamıştı. Ve sonunda gülümseyip niki'ye bakmıştı. "Buldum!, niki...sen..."

"Benim kız arkadaşım olmalısın"

Okuduğunuz için teşekkürler
Umarım beğenmişsinizdir☆

♡Yunki♡

▪︎Boy Girlfriend Yunki▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin