-10

23 4 14
                                    

"Niki"

"Niki!!"

Niki sinirlenip başını koyup uzandığı masadan kafasını sinirli bir şekilde kaldırıp konuşmuştu. "Ne var be Aptal!"

Kafasını kaldırdığında ona seslenenin jake olduğunu sanmıştı ama öğretmeni çıktığında içinden küfür saydırmıştı.

"Siktir!"

Oturuşunu düzeltmişti. "B-ben.. özür dilerim, size küfür edip bir de dersinizde uyuduğum için" Öğretmeni karşısında sarı saçlı çocuğa bakıyordu. Bir anlığına gözlerini etrafta gezdirmişti. Kadın jake'in derste telefon ile takıldığını yakalamıştı.

"Hey! jake, telefonu bırak!!"

Jake anlamamış gibi karşısındaki kadına bakmıştı. "Ne telefonu?" Kafasını öne eğdiğinde elinde telefon olduğunu fark etmişti. Kadın iyice sinirlenmeye başlamıştı ki ikisinin de yakasından tutup sınıftan dışarı atmıştı. Jake gülümsemişti. "Yeey, boş zamanımız var hadi gidip basketbol oynayalım"

~Time Skip~

"Hey niki! çok hızlı olma" topu niki'nin elinden alıp potaya doğru koşmuştu. Potaya doğru yaklaştığında zıplayıp basket yapmıştı. "21-15 niki,kimin kazandığı belli~"

Jake attığı son basket ile maçı kazanmıştı.
Hava sıcak olduğundan siyah saçlı, tişörtünü çıkartıp çıplak vücuduna soğuk havanın gelmesine izin vermişti. Niki sağına döndüğünde jake'in üstünde tişört olmadığını görmüştü. "Tişört giymeyi düşünmüyor musun?" Yanında ki siyah saçlı çocuk gülmüştü. "Neden, sexy görünmem seni rahatsız mı ediyor hm?" Jake'in telefonuna gelen bildirim bütün konuşmayı bölmüştü.

Niki, jake'in yüzünün gelen bildirim yüzünden asık olduğunu farketmişti.
"Hey, ne oldu?" Jake başını öne doğru eğmişti. "Bildirim başka bir şeyden ama...
dün gece hailey mesaj atmış ama sonra da silip boş ver demiş" niki neden olduğunu biliyordu çünkü dün gece o mesajları okumuştu ama cevap vermemişti. Ve tabiki de hailey bunu jake'in yaptığını sanmıştı.

Niki daha fazla dayanamayıp hailey'in neden mesajları sildiğini söylemeye karar vermişti. "Jake, dün ben-"

"Jake!"

İkisi de sesin geldiği yöne doğru dönmüşlerdi. "Süpriz!! Biz geldik...merak etme oraya geliyoruz" evelyn, hailey ve yanlarında hep beraber oyun oynadıkları zaman tanıştıkları ethan vardı.

Niki telaşlı bir şekilde saklanmaya çalışıyordu. "Hey jake, ben nishi değilim eğer onlar beni görürlerse ne yapacağız?"
Jake bu durumu unutmuştu. "Tamam,
sakin ol seni saklayacağım" niki küfür sayıklamıştı. "Ben onları oyalayacağım sen de o sıra saklan" sarı saçlı çocuk jake'in dediğini onaylayıp sessizce yerinden kalkmıştı ve saklanma yeri bulmaya başlamıştı. "Hey, çocuklar uzun zaman oldu görüşmeyeli hahaha!"

Niki bahçede oturdukları merdiveninlerin korkuluklarına doğru ilerlemişti nereye saklanmalıyım diye düşünmüştü ve en iyisi olarak düşündüğü,köşede ki duvara doğru saklanmıştı.

Aradan biraz zaman geçmişti. Niki ne olup ne bitiyor diye merak edip saklandığı yerden etrafa bakmaya başlamıştı.
Hailey ve jake yan yana niki'nin olduğu yere doğru geliyorlardı. "Kahretsin!" Niki, gerginliğinden parmaklarını çıtlatıyordu.

Niki onların daha da çok yaklaştığını görünce olduğu yerden kalkıp tek seçeneği olan yere doğru gitmişti. (Arkaya saklandı)
Arkaya doğru gittiğinde sigara içen ethan'ı beklemiyordu. Onunla göz göze gelmemeye çalışıyordu. Ama bir an ethan kafasını ani çevirmesi ile göz göze gelmişlerdi. İkili arasında çok korkunç hava vardı. Bir kaç saniye sonra evelyn, ethan'ın yanına gelip onu götürmüştü.

Şuan tek başına kalmıştı. Bir an kolunda hissettiği ani sıcaklık ve omzundan tutulup duvara doğru itilmesi ile korkmaya başlamıştı. Gözünü bir saniyeliğine kapattığında dudaklarında hissettiği parmaklar ile daha da korkmuştu. Gözünü açtığında karşısında jake'i görmesi ile korkması dinmişti. "Hadi gel gidelim"

~Ertesi Gün~

Niki yatağında bağdaş kurup oturmuş bir şekilde telefona bakıyordu. "Hey niki, nasıl görünüyorum?" jake süslenmiş bir şekilde niki'nin karşısında duruyordu. Niki telefonu elinden bırakıp karşısındaki çocuğa bakmıştı. "Daha çok aptala benziyorsun, bu kıyafet sana olmamış jake" niki yerinden kalkıp jake'e yaklaşmıştı. Elini kaldırıp karşısındaki siyah saçlı çocuğun saçlarını düzeltmişti.

Jake gömlek giyordu ve altında da pembe tişört vardı. "En iyisi bu gömleği çıkart" niki jake'ten bir kaç adım uzaklaşmıştı. O sırada
Jake, niki'nin söylediğini onaylayıp gömleğini tutup çıkarmıştı. Çıkarırken de pembe tişörtünün altından kasları görünmüştü. Niki jake'in ne yaptığına bakar iken gördüğü şey ile istemsizce utanmıştı.

Jake aynada görünümüne bakıp gülümsemişti, niki'ye dönüp ona doğru yaklaşmıştı. Kollarını karşısında ki sarı saçlı çocuğa sarmıştı. "Çok teşekkür ederim niki"
Niki, jake'i kendisinden uzaklaştırıp kapıya doğru sürüklemişti. "Tamam, tamam...
Hadi git artık" jake ayakkabılarını giyip son kez niki'ye baktıktan sonra gitmişti.

~Time Skip~

Jake, hailey ile beraber yanındaki kızın istediği yere gidiyordu. Şuan avm'de kıyafet dükkanına gelmişlerdi. Hailey etraftan bulduğu aynı kıyafet ama farklı renklerini alıp jake'e gösteriyordu hangisini seçmeliyim diye.

Jake oldukları dükkanda dolaşmaya başlamıştı. Rastgele reyonlara bakıp sıkıntısını gideriyordu. Bir an gözüne çarpan siyah bir elbise dikkatini çekmişti.
Elbiseyi eline almıştı ve içinden niki'nin tarzına benzediğini düşünmüştü.

Jake, sonunda mağazadan çıkmıştı hailey ise aldıklarını ödemek için mağazadaydı.
Jake telefonunun kamerasını açıp kendi fotoğrafını çekmişti. Paylaş butonuna basıp sadece niki'ye atmıştı. Niki de mesajı 2 dakika geçtikten sonra görmüştü ve karşılık olarak gülme emojisi göndermişti. Sarı saçlı çocuk 3 dakika sonra jake'e bir video atmıştı. Niki, videoda gitar çalıyordu. Siyah saçlı çocuk videoya tıklayıp izlemeye başlamıştı. İzlediği videonun ortalarında bir an arkasında birinin nefesi onu ürkütmüştü.

"Bu havalıymış!"

Jake korkup telefonu kapatmıştı ve cebine koymuştu. "Beni korkuttun hailey"
Jake sonradan fark etmiş olacaktı ki elinde ki kutuyu karşısındaki kıza uzatmıştı.
"Bu senin için" Kız meraklı bir şekilde kutuyu açmaya başlamıştı. Gördüğü mavi kolye ile mutlu olmuştu. "Teşekkürler jake!"

Hailey tam bir adım atacakken jake'in elinde bir paket olduğunu görmüştü.
"Hey jake, o nedir?yani şey... bir kadın mağazasından ne aldın?" Jake elindekine bakıp gülümsemişti.

"Bu...nishi için"

[ELBİSE BU :D ]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[ELBİSE BU :D ]

Okuduğunuz için teşekkürler
Umarım beğenmişsinizdir☆

♡Yunki♡

▪︎Boy Girlfriend Yunki▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin