MMMEEERRRHHHAAAABBBBAAALLLAAARRRR :)))))))))))
NASILSINIZ EFENDİM? İYİ MİSİNİZ?
VALLA BEN İYİYİM. ÇÜNKÜ YKS BİTTİ :)
ONUN İÇİN BU YAZA BOMBA HİKAYELER İLE GİRECEĞİZ. SİZLERİ BEKLEYEN İKİ YENİ PROJEM VAR. UMARIM ONLARDA DA BENİ YALNIZ BIRAKMAZSINIZ.
SİZLERİ SEVİYORUM.
UZUN BİR ARADAN SONRA, İYİ OKUMALAR CANLAR ♥♥♥
***
Vücudum da oluşan istemsiz kıvranmalar ve içimi kaplayan ahlaksız his, beni kıvrandırıyordu. İstemsiz çıkarttığım inlemeler, rüyamın bir parçası mıydı? Yoksa... Kaşlarımı çattım ve kadınlığım da hissettiğim el ile karnımda hissettiğim o baskı kadınlığıma sızlayarak indi. Mırıltılarım yüksek sesli inlemeye dönüşürken, nefes nefese kalmış bir şekilde gözlerimi açtım.
Gözümü açtığım gibi gördüğüm bir çift kara deliği andıran gözler ile karşılaştım.
Nefesim boğazımda takılırken, bana ahlaksız bir şekilde gülümsüyordu. Zorlukla yutkunurken, parmaklarını daha da içime soktu. Kafam geriye yatarken, elimi sıkıyordum. ''P-Pamir... Ne yapıyorsun?'' zorlukla konuşurken, sımsıkı kapattığım elimi eliyle açtı, ve parmaklarımın arasına parmaklarını geçirdi.
''Gözünü aç güzelim... Saatlerdir bu an için bekliyorum. Gözlerini görmek için...''
Yavaşça gözlerimi açarken, Pamir'in iyice bana yaklaştığını gördüm. Kalbim beynimde atarken, üzerime doğru yaslandı. Ellerini içimde hafifçe oynattı ve beni gene inletti. ''Y-Yapma...'' desem de pek inandırıcı olmamıştı. Pamir güldü. ''Neyi yapmayayım güzelim?'' dedi pis pis sırıtarak.
Ona yandan yandan bakarken, parmaklarını kadınlığımdan çıkarttı ve gözlerimin önüne getirdi. Parmakları ıpıslak olmuştu. Yanaklarım kızarırken, gözlerimi kaçırmaya çalışsam da Pamir bunu engelledi. ''Bana bak güzelim... Gözlerini, gözlerimden asla çekme. Çünkü ben hep sana bakıyor olacağım.''
Hafif hırıltılı ve boğuk boğuk çıkan seksi sesi... Beni ıslatmaya yeter de artardı bile! Bu adam kendinin farkında mıydı?
Parmaklarını gözlerimin içine bakarak, ağzının içine soktu. Diliyle her bir ıslaklığı yaladı. Ve hoşlandığını belirten mırıltılar çıkarttı. Karnım kasılırken, kadınlığımın alev alev yandığını hissediyordum. Onu istiyordum.
Hızla altından kalktım ve boynuna yapıştım. Sertçe onu kendime çekerek dudaklarına yapıştım. Bacaklarımı ona sararken, o yatağın başına yaslanmış dudaklarını dudaklarıma teslim etmişti. Dilimi hızla ağzının içine sokup, dilini yaladım. Kendi tadımı onun ağzından almak kadar zevkli, tutkulu bir şey yoktu. Üst dudağını yavaşça emdim, ardından al dudağına ve yanaklarına öpücükler bıraktım.
İkimizde nefes nefese kalmışken, geri çekildim.
''Beni deli ediyorsun Beren... Bu zamana kadar aklımın başımda olmadığını düşünüyordum ama yanlış biliyormuşum... Aklım ve kalbim seninle kayboldu güzelim. Beni içten fethettin.''
Hızla belimi kavrarken, beni sertçe yatağa yatırdı. Çıplak ve bandajlı olması ekstra bir çekici gelse de bu kadar pervasız davranmamalıydı. ''Pamir, bir yerin acıyacak. Yapma!'' desem de tabi ki de dinlemedi ve beni öpmeye devam etti. Aynı zaman da da eli kadınlığıma gitti ve beni yavaşça okşamaya başladı. Islak olan kadınlığım hemen harekete geçerken, ağzına doğru inlemelerim onun da hızlanması ile gittikçe arttı. ''P-Pamir.... Yeterli değil... İ-İçime, i-içime girmen lazım... '' yanaklarımdan akan terler ve sızlayan kadınlığım bana iğrençlik hissinden çok tutku veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK TUTKU
Chick-Lit''Oyunun kuralı şu Beren, ilk kişi birine cesaret mi yoksa bilinmezlik mi diye soracak. Eğer karşısında ki cesaret seçerse soruyu yönelten kişinin seçtiği iki seçenekten birini yapmak zorunda olacak. Bu ya içkiyi içmek olacak ya da üstünde ki herhan...