جاکسۆن گوتی"هـەر سـێـکـمـان ئـەمـشـەو گـۆرانـیـت بـۆ دەڵـێـیـن"تایهیۆنگ شۆک بوو لە هەمان کاتیشدا دڵخۆش بوو، جۆنگکووک بەهیچ شتێکی نەدەزانی چاوەکانی ڕەش بوون لە توڕەیان کە وایی لە جاکسۆن کرد بەشڵەژاوی بزەیەک بکات و بڵێ"دەیـی جـۆنـگـکـووک دڵـنـیـام ئـەوە ڕەت نـاکـەیـەوە لـە ڕۆژێـکـی ئـاوا دا"جۆنگکووک بە توڕەی و ساردیەوە سەیری جاکسۆنی کرد هەستایەوە و گوتی"خـۆت زۆر بـاش دەزانـی ئـەوە نـاکـەم هـەرگـیـز"ڕۆیشتە دەرەوە جاکسۆنیش بەخێرایی دوایی کەوت، تایهیۆنگ هەستایەوە ویستی دوایان بکەوێ بەڵام وەستا کاتێک سوجین بە گاڵتەجاڕیەوە گوتی"سـەرسـامـی پـێـی؟؟" تایهیۆنگ بە تێنەگەیشتنەوە سەیری کرد و گوتی"کـێ دەڵـێـی؟؟"ئەوەیتریان قومێکی لە خواردنەوەکەی دەستی دا و گوتی"جـۆنـگـکـووک دەڵـێـم"تایهیۆنگ تەنها بەهێمنی وەستابوو سەیری سوجینی دەکرد، سوجین بزەیەکی کرد گوتی "بـەخـەیـاڵـمـا نـایـەت،..بـەڵـام ئـامـۆژگـاریـت دەکـەم هـەوڵـی بـۆ مـەدە چـونـکـە دوایـی ئـەو کـەسـی تـری نـاوێ"تایهیۆنگ لەو کاتەدا دڵی بەخێرایی لێیدەدا کەوایی دەکرد ئازاری هەبێ، تایهیۆنگ هیچی نەگوت تەنها بەبەتاڵی سەیری پێش خۆیی دەکرد بۆیە سوجین گوتی"ڕات چـیـیـە پـێـشـبـڕکـێـی خـواردنـەوە بـکـەیـن؟؟ وا دەردەکـەوێ زۆر شـارەزا بـی"تایهیۆنگ سەرنجەکانی گواستەوە سەر ئەو بزەیەکی کەمی کرد و گوتی"بـێـگـومـان بـابـیـکـەیـن"ئەوەیتریان سەری جوڵاند بەباشە"تـایـهـیـۆنـگ تـۆ نـاتـوانـی بـیـبـەیـتـەوە بـەرامـبـەری، سـوجـیـن هـەمـیـشـە بـراوە بـووە لـەم جـۆرە یـاریـانـە"جاکسۆن گوتی کاتێک هات و لە تەنیشت تایهیۆنگ دانیشت، بەڵام تایهیۆنگ گرینگی پێنەدا، ئەو دەیەوێ پێشبڕکێی لەگەڵ بکات باشتر بڵێم دەیەوێ شەڕی لەگەڵدا بکات، جۆنگکووکیش هات و بەهێمنی دانیشت وادیارە توڕەیەکەی نەماوە،...تایهیۆنگ و سوجین نزیکەی شەش کوپیان خواردۆتەوە، کوپێکی تریشیان زیاد کرد بەڵام لە هەشتەم کوپا تایهیۆنگ هەستی بەگێژبوون دەکرد دەستی لەسەر نێوچاوانی دانا دەیەوێ دان بەخۆیدا بگرێ، بەڵام بەڕاستی زۆری خواردبوویەوە ناتوانێ زیاتر بەردەوام بێ، کوپێکی تریشی نزیک لێوی کردەوە، بەڵام جۆنگکووک نەیهێشت بیخواتەوە بەتوڕەی لێیسەند ماوەیەکە بەزۆر خۆی گرتووە بەتیژی سەیری کرد و گوتی"وەرە لـەگـەڵـم"تایهیۆنگ تەنها سەیری دەکردت نەیدەتوانی هەستێتەوە بەهۆی زۆر مەستبوونەکەی، جۆنگکووک هەناسەیەکی قۆڵی هەڵمژی بەتوڕەی دەستی گرت و ڕاکێشا، قۆڵی بەتوندی گرتبوو"جـۆنـگـکـووک ئـازاریـی هـەیـە"تایهیۆنگ گوتی کاتێک وەک منداڵێک لێوەکانی خڕکردبوو، بەخێڕای پشتی بەدیوارەکە دادە کاتێک تەنها ئەوان بوون لە ڕێڕەوە چۆڵەکە، تایهیۆنگ ماوەیەک بەهێمنی سەیری کرد و پاشان دەستی بەرز کردەوە و کردیە سەر دڵی ئەوەیتریان بە دڵپڕیەوە گوتی"دەمـەوێ بـەوەیـی ئـێـرە بـگـەم" تایهیۆنگ سەری لەسەر سنگی دانا بەئارامی چاوەکانی داخست کە گوێی لە ترپەکانی دڵی ئەوەیتریان دەگرت و گوتی"بـهـێـڵـە پـێـی بـگـەم" جۆنگکووک بەهێمنی سەیری تایهیۆنگی دەکرد کە هێشتان باوەشی پێیدا کردوە، ئەو گەمژە نیە تێنەگات تایهیۆنگ مەبەستی چیە بەڵام نایەوێ بڕوا بەخۆی بهێنێ، ماوەیەکی زۆرە دەزانی کەوا تایهیۆنگ ئەوی بەدڵە بەڵام بێدەنگ بوو، چونکە ئەو هیچ کام لەو هەستانەی نیە بەرامبەر بە تایهیۆنگ، ئەو هەستانەی هێشتان موڵکی هایینە، تایهیۆنگ بۆ ئەو وەک جاکسۆن وایە لە هاوڕێیەک زیاتر نیە، پاڵێکی هێواشی بە تایهیۆنگ ناو لە خۆی دوورخستەوە و قۆڵی تایهیۆنگی خستە سەر شانی و بەڕێکەوت بۆ دەرەوەی باڕەکە، لە ڕێگا جاکسۆنی بینی و گوتی"ئـەبـێـت بـڕۆیـن؟؟"جۆنگکووک بەساردیەوە سەیری کرد و گوتی"ئـەیـی لـێـرە بـمـێـنـیـنـەوە؟؟"جاکسۆن هەناسەیەکی قۆڵی هەڵمژی و گوتی"جـۆنـگـکـووک نـەتـدەتـوانـی تـەنـهـا بـۆ ئـەمـڕۆ بـەبـاشـی مـامـەڵـەی لـەگـەڵ بـکـەی؟؟ ئـەمـڕۆ ڕۆژی لـەدایـک بـوونـیـەتـی تـۆش بـەم ڕەفـتـارانـەت تـێـکـتـدا"بەڵام سەیرکردنە ساردەکانی جۆنگکووک نەگۆڕان، جاکسۆن بەبێزاری گوتی"بـوەسـتـە شـتـەکـانـم دێـنـم و دەڕۆیـن"...
YOU ARE READING
شەوە خوێناویەکانی دیسەمبەر{taekook}✔.
Mistério / Suspenseجۆری چیڕۆک:گەی ، تاوانکاری ، رۆمانسی ، خەمناک دەسپێکی:6/10/2023 کۆتایی:4/7/2024 Jeon JongKook Top⬆ Kim Taehyung Bottom⬇