"ئـایـش بـەڕاسـتـی بـێـزار بـووم ئـەوە بـۆ نـەهـاتـن؟؟"ئەو کوڕە باڵا بەرزە گوتی کاتێک لە تەنیشت دانیاڵ وەستابوو چاوەڕێی تایهیۆنگ و یونجونیان دەکرد، بەڵێ ئەمڕۆ دەچین بۆ بازاڕ تاوەکو جلی ئاهەنگەکە بکڕن"هـێـی سـوبـیـن ئـارامـبـەوە ئـێـسـتـا دێـن"دانیاڵ گوتی بەبێزاری، دوایی ماوەیەک لە چاوەڕوانی لە کۆتایدا دەرگایی ماڵەکە کرایەوە، دانیاڵ ڕاستەوخۆ چاوەکانی کەوتنە سەر تایهیۆنگ، بەڕاستی زۆر جوان بوو، قەمیسێکی شینی کاڵ و پانتۆڵێکی ڕەشی لەبەر بوو قژی بەشێوەیەکی ئاسایی هێشتبوویەوە، دانیاڵ بزەیەکی کرد و لێیان نزیک بوویەوە و گوتی"بـەڕاسـتـی زۆر جـوان دەردەکـەوی"تایهیۆنگ بزەیەکی شیرینی کرد و گوتی"تـۆش بـەهـەمـان شـێـوە"بێئاگان لەو دووانە کە تەواوی کاتەکە سەیری یەکتری دەکەن، یەکێکیان بەشۆکەوە کە سەرسامی جوانەکەی ئەوەیتریان، یەکێکیان بەبێزاری کە ئەوەی بەرامبەری تەنها بە گەمژە ناو دەبات، سوبین لە شۆکەکەی هاتە دەرەوە بەهەنگاوی هێواشەوە نزیک بوویەوە لە یونجون لەگەڵ ئەو بزە لارەی لەسەر لێویەتی، لەبەردەمی وەستا و گوتی"جـوانـکـیـلـەکـەم چـۆنـی؟؟"یونجون چاوی بەبێزاری سوڕاند و گوتی"زۆر بـاشـبـووم پـێـش ئـەوەی ڕوخـسـارە نـاشـریـنـەکـەت بـبـیـنـم"سوبین بەشۆکەوە سەیری کرد و گوتی"ئـەوە تـۆ چـی دەڵـێـی یـانـی مـن ناشـریـنـم تـۆ چـاوەکـانـت تـەواو نـیـن، ئـەو هـەمـوو جـوانـی و قـۆزیـە نـابـیـنـی لـەو ڕوخـسـارە نـایـابـەم؟؟"یونجون بزەیەکی ساختەی کرد و گوتی"مـن تـەنـهـا جـرجـێـکـی گـەمـژەی بـچـوکـی زۆربـڵـێ دەبـیـنـم"پاشان لەوێ ڕۆیشت و سەرکەوتە سەر ئۆتۆمبێلەکە، سوبین تەنها بەشۆکەوە وەستابوو یەکەم جارە لە ژیانی بەمشێوەیە قسەی پێبڵێن، بەقسەکەی دانیاڵ بەهۆش خۆی هاتەوە کاتێک گوتی"سـوبـیـن ئـەوە تـایـهـیـۆنـگـە"سوبین چاوەکانی گواستەوە سەر تایهیۆنگ و بزەیەکی کرد و گوتی"سـڵـاو تـایـهـیـۆنـگ مـن سـوبـیـنـم کـوڕە پـوری دانـیـاڵ"تایهیۆنگ بزەیەکی بۆ کردەوە و گوتی"خـۆشـحـاڵ بـووم سـوبـیـن"دانیاڵ سەیری دووانەکەی کرد و گوتی"دەی کـەواتـە بـابڕۆیـن"هەموویان سەرکەوتنە سەر ئۆتۆمبێلەکە و دەستیان کرد بەڕۆیشتن...
___
"ئـەوەیـانـت پـێ چـۆنـە؟؟"تایهیۆنگ گوتی کاتێک جلەکەی بەدەستیەوە بوو پیشانی دانیاڵی دا"زۆر جـوانـە"بەبزەوە گوتی پاشان سەیری کارمەندەکەی کرد و گوتی"دوو دانـەمـان بـۆ دانـێ یـەکـێـکـیـان ڕەش بـێـت ئـەوەیـتـریـان سـپـی بـێـت"کارمەندەکە بزەیەکی کرد و سەری بەباشە جوڵاند"هـیـۆنـگ مـن دەچـم ئـەوە تـاقـی دەکـەمـەوە"یونجون گوتی کاتێک ئەو جلەکەی بەدەستیەوە بوو"بـاشـە ئـازیـزم بـڕۆ"تایهیۆنگ گوتی بەهێمنی، یونجون دەستی کرد بەڕۆیشتن بۆ ژووری جل گۆڕین لەژێر چاوەکانی ئەوەیتریان کە بزەیەکی شەیتانانی لەسەر لێوەکانیەتی، بەهێمنی لەدوایی ڕۆیشت بەبێ ئەوە تایهیۆنگ و دانیاڵ هەست پێبکەن، دەرگاکەی کردەوە بەبێ ئەوەی ئەوەیتریان بزانێ، بزەیەکی لاری کرد کاتێک پشتە ڕووتەکەی ئەوەیتریانی بینی، بەتەواوی چوو ناو ژوورەکە و دەرگاکەی قوفڵ کرد، دەستەکانی برد بۆ کەمەری یونجون و سەری نوقومی ملی کرد، ئەو کارەی وایکرد ئەوەیتریان لەترسان ڕاچڵەکێ"مـەتـرسـە بـەیـب مـنـم"سوبین گوتی کاتێک یونجونی بۆ خۆی سوڕاند، یونجون بەگرژیەوە سەیریکرد و گوتی"خـوێـری تـۆ لـێـرە چـی دەکـەی بـڕۆ دەرەوە"سوبین بزەیەکی کرد و گوتی"چـی دەڵـێـی کـەمـێـک چـێـژ وەربـگـریـن؟؟"یونجون ویستی قسە بکات، بەڵام شۆک بوو کاتێک ئەوەیتریان لێوەکانی خستە سەری لێوی، بەنەرمیەوە دەستی کرد بەجوڵاندنی لێوەکانی، بەڵام ئەوەیتریان تەنها کاتێک بەهۆش خۆی هاتەوە بەخێرا پاڵێکی بەهێزی پێونا و گوتی"تـۆ هـەیـی سـۆزانـی چـۆن دەتـوانـی وابـکـ.."نەیتوانی قسەکەی تەواو بکات کاتێک سوبین دووبارە لێی نزیک بوویەوە پشتی بەدیوارەکە دادا و دەستی کردەوە بەماچکردنی، یونجون هەموو هەوڵی خۆی دەدا تاوەکو دووریخاتەوە بەڵام بێسود بوو، سوبین دەستەکانی گواستەوە سەر سمتی ئەوەیتریان و دەستی کرد بەگوشینی، یونجون چیتری نەیتوانی بەرگە بگرێ دەستی کرد بەگۆڕینەوە ماچەکەی لەگەڵی، دەستەکانی گواستەوە ملی ئەوەیتریان و ناڵەی هێواشی دەکرد بەهۆی گوشینە بەهێزەکانی ئەوەیتریان بۆ سمتی، سوبین وازی لە لێوەکانی هێنا و بەرەو سینگ و ملە ڕوتەکەی ڕۆیشت، دەستی کرد بەگاز گرتن و مژینی بەهێز لەسەر ملی ئەوەیتریان، یونجون بەتوند چاوەکانی داخستبوو و گازی لەلێوی دەگرت تاوەکو ناڵەکانی دەرنەچێ، سوبین بەتەواو کۆنتڕۆڵی خۆی لەدەستدابوو، یونجون سوڕاند و پشتی لە خۆی کرد و دەستی کرد بەماچ کردنی پشتی و هەوڵی دەدا پانتۆڵەکەی ئەوەیتریان داکەنێ، بەڵام وەستا کاتێک گوێی لە هەنسک بوو، بەهۆش خۆی هاتەوە بەخێرایی یونجونی بۆ خۆی سوڕاند، بینی کەوا ڕوخساری سور بووتەوە و فرمێسکەکانی دەکەونە خوارەوە، بەخێرایی کردیە باوەشی و گوتی"بـبـورە داوای لـێـبـوردن دەکـەم تـەنـهـا نـەمـتـوانـی کـۆنـتـڕۆڵـی خـۆم بـکـەم"یونجون دەستی کرد بە هاویشتنی مست بۆ سینگی ئەوەیتریان و گوتی"نـەفـرەتـی خـوێـری بـۆ واتـکـرد دووکـەوە لـێـم سـوێـنـد دەخـۆم دەتـکـوژم بـەرم بـدە"بەڵام سوبین زیاتر و زیاتر باوەشەکەی بەهێز دەکرد، لە کۆتایی هەستی بەئارام بوونەوەی ئەوەیتریان کرد و بەهێمنی لە باوەشی خۆی دەریهێنا، بزەیەکی بۆ ژیکەڵەی ئەوەیتریان کرد کاتێک ڕوخساری پەمەی بوو، لێوەکانی بەهۆی ماچەکەوە هەڵ ئاوساوە، ئاو لوتی بەکیوتی هەڵدەمژیەوە، سوبین خۆی بۆ نەگیرە بەخێرایی و توندی ماچێکی لێوی یونجونی کرد و بەبێ لەدەست دانی یەک چرکە لە ژوورەکە چووە دەرەوە، چونکە دەیزانی دووبارە یونجون دەست دەکات بەبۆڵە بۆڵ کردن"مـانـگـایـی نـاشـریـن چـۆن دەتـوانـی بـەبـێ ویـسـتـی خـۆم یـەکـەم مـاچـم بـبـەی دەم زلـی خـوێـری"یونجون گوتی کاتێک دووبارە لچی شۆڕکردەوە و دەستی کردەوە بەگریان، دەی ئەو دانی پێدا دەنێ کوڕەکە قۆز و جوانە، بەڵام ئەو نەیدەویست یەکەم ماچی بەمشێویە بێت، دوایی ماوەیەک هەستایەوە و جلەکانی تاقی کردەوە چووە دەرەوە لە ژوورەکە"هـیـۆنـگ مـن تـەواو بـووم"گوتی کاتێک سەیری تایهیۆنگی کرد"زۆر بـاشـە ئـازیـزمـ..."قسەکەی تەواو نەکرد کاتێک چاوی کەوتە سەر لێوەکانی یونجون و بەگرژیەوە گوتی"یـونـجـون چـی بـەسـەر لـێـوت هـاتـووە؟؟"یونجون لەگەڵ ئەوە قسەیە شڵەژاو بە چاوێکی تیژەوە سەیری سوبینی کرد کە بەزۆر خۆی ڕاگرتووە پێنەکەنێ"ئـێ ئـەوە هـیـۆنـگ لـێـوم هـەر خـۆی وابـوو بـەڵـام تـۆ تـازە دەیـبـیـنـی"یونجون گوتی بەشڵەژاوی، تایهیۆنگ بەگومانەوە سەیری کرد و ویستی قسەبکات، بەڵام وەستا کاتێک سوبین گوتی"ئـایـی بـەڕاسـتـی مـن زۆرم بـرسـیـە بـابـچـیـن شـتـێـک بـخـۆیـن"دانیاڵ سەری بەباشە جوڵاند و سەیری تایهیۆنگ و یونجونی کرد و گوتی"ئـێـوە چـی دەڵـێـن؟؟"تایهیۆنگ بزەیەکی کرد و گوتی"مـنـیـش زۆر زۆرم بـرسـیـە بـابـڕۆیـن"یونجون تەنها بەبێدەنگی وەستابوو"زۆر بـاشـە کـەواتـە بـابـڕۆیـن"دانیاڵ گوتی و دەستیانکرد بەڕۆیشتن، سوبین و یونجون نزیک بوویەوە بەبزەیەکی بەفیزەوە گوتی"تـۆ قـەرزاری مـنـی، مـن تـۆم ڕزگـار کـرد"یونجون بەساردی سەیری کرد و گوتی"ئـێ چـیـت دەوێ شـەوێـکـت دەوێ بـەڕێـز؟؟"سوبین بزەیەکی لاری کرد و گوتی"نـەخـێـر ڕێـگـەم بـدە بـتـبـەم بـۆ ژوانـێـک"یونجون بەبێدەنگی سەیریکرد، باشە ئەو بڕوا ناکا کە سوبین شەوەکەی ڕەتکردەوە چونکە پێی وابوو خوێریەکی وەک ئەو تەنها ئەوەی دەوێ، بەبێزاریەوە گوتی"بـیـری لـێـدەکـەمـەوە"سوبین لەگەڵ ئەو قسەیە زەردەخەنەیەکی کەوتە سەر لێوی، پێی وابوو دوایی ئەوەی کردی کوڕەکە هەرگیز سەیریشی ناکاتەوە، ئیتر تا نزیکی ئێوارە هەر خەریکی بازاڕ کردن بوون، لە کۆتایی دانیاڵ یونجون و تایهیۆنگی گەڕاندەوە ماڵەوە، پێش ئەوەی بڕۆن لەوێ سوبین سەری لە جامی ئۆتۆمبێلەکە دەرهێنا و بەبزەوە سەیری یونجونی کرد و گوتی"بـەیـانـی کـاتـژمـێـر 7:00 دێـم بـەدوات ئـامـادەبـە"یونجون بەبێزاری چاوی سوڕاند و گوتی"بـاشـە"سوبین بزەیەکی کرد و ماچێکی هەوایی بۆ هەڵدا، دانیاڵ پێکەنی بۆ ئەو کارەی پورزا شێتەکەی وادیارە لە کۆتایدا ئەویش کەسێکی بەدڵە، دوایی ئەوەی ماڵئاوایان کرد، دانیاڵ و سوبین ڕۆیشتن، تایهیۆنگ قۆڵەکانی لێک ئاڵاند و سەیری یونجونی کرد کە سەیری هەموو شوێنێکی دەکرد جگە لە چاوەکانی تایهیۆنگ، تایهیۆنگ چاوەکانی کزکردەوە و گوتی"چـی هـەیـە لـە نـێـوان ئـەو دووانـەتـان؟؟"یونجون بزەیەکی شڵەژاوی کرد و گوتی"بـڕواکـە هـیـچ نـیـە هـیـۆنـگ تـەنـهـا داوای ژوانـێـکـی کرد و هـەر ئـەوەنـدە"تایهیۆنگ بەگومانەوە سەیری کرد و گوتی"دڵـنـیـابـم هـیـچـی تر نـیـە؟؟"یونجون بەبێزاری قۆڵی تایهیۆنگی گرت و گوتی"بـەڵـێ هـیـۆنـگ دڵـنـیـابـە"پاشان چوونە ژوورەوە و بڕیاریاندا سەیری فیلمێک بکەن...
YOU ARE READING
شەوە خوێناویەکانی دیسەمبەر{taekook}✔.
Mystère / Thrillerجۆری چیڕۆک:گەی ، تاوانکاری ، رۆمانسی ، خەمناک دەسپێکی:6/10/2023 کۆتایی:4/7/2024 Jeon JongKook Top⬆ Kim Taehyung Bottom⬇