ۆتۆمبیلەکەی لە شوێنێکی بەرز وەستاند، هەموویان هاتنە خوارەوە کاتێک بەسەرسامیەوە سەیری شوێنەکەیان دەکرد"بـەدڵـتـانـە؟؟"دانیاڵ گوتی بەزەردەخەنەوە، تایهیۆنگ بەکەمێک شۆکەوە لە جاکسۆن نزیک بوویەوە و نقورچێکی لێگرت، وایی لە جاکسۆن کرد بەبەرزی هاوار بکات و لە تایهیۆنگ دووربکەوێتەوە"تـۆ شـێـتـی، ئـەوە ئـازاریـی هـەبـوو بـۆ واتـکـرد گـەمـژە"جاکسۆن گوتی بەتوڕەی و گرژیەوە، بەڵام دووبارە ڕاچڵەکی کاتێک تایهیۆنگ بەدەنگێکی بەرز هاواری کرد و گوتی"ئـەیـی خـوایـە مـن خـەون نـابـیـنـم"جاکسۆن بەساردی و توڕەیەوە گوتی"دەبـی لـە خـۆتـی بـدەی تـا دڵـنـیـا بـیـتـەوە"تایهیۆنگ گرینگی پێنەدا و سەیری دانیاڵی کرد و گوتی"یـااا بـەڕاسـتـی ئـەو شـوێـنـە خـۆشـە چـیـە بـۆچـی زووتـر ئـێـمـەت نـەهـێـنـا"
(شوێنەکە)
پاشان مۆبایلی دەرهێنا و دەستی کرد بە وێنەگرتنی شوێنەکە، تا ئەو کاتەی جاکسۆن لێی نزیک بوویەوە دەستی خستە سەر شانی و گوتی"بـا وێـنـەیـەک بـگـریـن نـاشـیـریـن"تایهیۆنگ سەری بەباشە جوڵاند و مۆبایلەکەی دایە سوجین تا وێنەیان بگرێ، دوایی ئەوە گرتی تایهیۆنگ چاوی کەوتە سەر جۆنگکووک کە لەلای ئۆتۆمبێلەکە وەستاوە و سەیری دیمەنەکە دەکات، بزەیەکی کرد و لێی نزیک بوویە"بـا وێـنـەیـەک بـگـریـن"جۆنگکووک بەهێمنی چاوی گواستەوە سەر ئەوەیتریان، تایهیۆنگ لەبەردەمی وەستا و ڕوومەتەکانی بەدەستی ڕاکێشا و گوتی"وابـاشـتـرە زەردەخـەنـەیـەکـی گـەورە بـکـەیـی زەبـەلـاح"پاشان تۆزێک دوورکەوەتەوە، لەتەنیشتی وەستا و دەستی وەک ئاماژەی(v)لێکرد، جۆنگکووک کە ئەوەی بینی بزەیەکی کرد و دەستی خستە سەر کەمەری ئەوەیتریان و زیاتر بەرەوە لای خۆی ڕایکێشا و ڕوومەتی بە ڕوومەتیەوە نوساند، ئەو ڕەفتارە وایکرد زەردەخەنەی سەر لێوی تایهیۆنگ لابچێ و شۆک بێت، جۆنگکووک بزەیەکی کرد و گوتی"وابـاشـتـرە زەردەخـەنـەیـەکـی گـەورە بـکـەیـی چـونـکـە وێـنـەیـتـر نـاگـرم"سەرەڕایی ئەو قسەیە تایهیۆنگ نەیتوانی زەردەخەنە بکات تەنها هەستی بەترپە خێراکانی دڵی دەکرد و هەناسەی قوڕس کردبوو، تا ئەو کاتەی سوجین گوتی"تـەواو بـووم"جۆنگکووک دوورکەوتەوە لێی و تایهیۆنگ ئحممێکی کرد و موبایلەکەی لە سوجین وەرگرت، سەیرێکی دانیاڵی کرد کە خەریکە جلەکانی لەبەر دەکاتەوە، تایهیۆنگ بەبێ بڕوایی گوتی"بـەڕاسـتـت نـیـە وایـە تـۆ ئـەوە نـاکـەیـی"شۆک بوو کاتێک زانی دانیاڵ دەیەوێ لەسەر ئەو بەرزایە خۆی هەڵداتە ناو ئاوەکەوە، بەڵام بەپێچەوانەی تایهیۆنگ سوجین بیرۆکەکەی زۆر بەدڵ بوو بۆیە ئەویش جلەکانی دانا و تەنها بە جلی ژێرەوە مایەوە، تایهیۆنگ سەیری سوجینی کرد و بەشۆکەوە گوتی"هـەر بـەڕاسـتـی سـوجـیـن تـۆش بـازدەدەیـی؟؟"سوجین بزەیەکی کرد و سەری بەبەڵێ جوڵاند، دانیاڵ گوتی"بـڕوا بـکـە ئـەگـەر ئـەوە نـەکـەی تـەواوی ژیـانـت پـەشـیـمـان دەبـیـتـەوە"تۆزێک گەڕایەوە دواوە و پاشان بەخێرایی ڕایکرد بەرەو پێشەوە و بێ دوودڵی خۆی هەڵدایە خوارەوە بۆ ناو ئاوەکە، تایهیۆنگ بەبەرزی هاواری کرد کاتێک ئەو خۆی هەڵدا خوارەوە، بەڵام هەناسەیەکی ئاسودەی هەڵمژی کاتێک بینی دانیاڵ سەری لەژێر ئاوەکە هێنایە دەرەوە و هاوار دەکات تا ئەوانیش بێن، پێش ئەوەی هیچ شتێکی تر بڵێ سوجین بەخێرایی بازیدا بۆ ناو ئاوەکە لە دوایی ئەویش جاکسۆن کە جلەکانی دانا، تایهیۆنگیش دوایی ئەوەی ئەوانی بینی بەتەواوی حەزی دەکرد ئەویش وابکات، بەنیاز بوو تەنها قەمیسەکای دابنێ چونکە هەر خۆی شۆڕتێکی کورتی لەبەر بوو، خوارەوەی قەمیسەکەی گرت و ویستی دایبنێ، بەڵام وەستا کاتێک قۆڵی گیرا و جۆنگکووک گوتی"مـەلـە دەزانـی؟؟"تایهیۆنگ بزەیەکی گاڵتەجاڕانەی کرد و ویستی گاڵتەی پێبکات و بڵێ ئەگەر دەتەوێ تۆش فێر دەکەم، بەڵام هیچ لەوانەی لەبیر نەما کاتێک جەستە ڕووتەکەی ئەوەیتریانی بینی کە تەنها بە شۆڕتێکەوە بوو، هەناسەکانی قوڕس بوون و تفی ناو دەمی بەقوڕسی قوتدایەوە، جۆنگکووک کە هەستی بەحاڵی ئەوەیتریان کرد بزەیەکی لاری کرد و چەند هەنگاوێک لێ نزیک بوویەوە و گوتی"سـەیـری چـی دەکـەی؟؟"لەو کاتە تایهیۆنگ بزەیەکی پەشۆکاوی کرد و جلەکانی دانا"تـۆ سـەرەتـا دەڕۆی یـان مـن"بەکەمێک دوودڵیەوە گوتی و سەیری خوارەوەی کرد، جۆنگکووک کە هەستی بەدوودڵیەکەی کرد بۆیە گوتی"بـا پـێـکـەوە بـڕۆیـن"تایهیۆنگ بەتێنەگەیشتنەوە سەیری کرد، جۆنگکووک هەناسەیەکی قۆڵی هەڵمژی و لێی نزیک بوویەوە دەستەکانی لە کەمەری ئاڵاند و وایکرد تۆزێک بەرز بێتەوە، تایهیۆنگ هەرکە تێگەیشت ئەوەیتریان مەبەستی چیە خێرا قاچەکانی بڵندکرد و لە دەووری کەمەری ئەوەیتریانی پێچایەوە و بەدەستەکانی توند باوەشی لە ملی دا"بـاشـە مـن دەزانـم مـەلـە بـکـەم، بـەڵـام بـەڕاسـتـی لـە بـەرزایـی دەتـرسـم"جۆنگکووک بزەیەکی کرد و بەهێمنی گوتی"زۆر بـاشـە تـەنـهـا بـەبـەهـێـزی خـۆت بـگـرە"دوایی ئەوەی سەر جوڵانێکی کەمی لەوەیتریان وەرگرت دەستی کرد بە ڕاکردن بەرەو خوارەوە، جۆنگکووک هەستی بەباوەشە بەهێزەکەی تایهیۆنگ کرد بۆیە بزەیەکی کرد زیاتر جەستە ڕووتەکەی ئەوەی ناو باوەشی بەخۆیەوە نوساند، دوایی ئەوەی هەردووکیان کەوتنە ناو ئاوەکە تایهیۆنگ بزەیەکی کرد چاوەکانی کردەوە، ویستی لە جۆنگکووک دوورکەوێتەوە بەڵام جۆنگکووک زیاتر کەمەری گرت و جەستەی هەردووکیانی بەرەو سەرەوەی ئاوەکە بەرز کردەوە، تایهیۆنگ پێکەنی و گوتی"ئـایـی خـوایـە ئـەوە نـایـاب بـوو"جۆنگکووک بزەیەکی کرد و دەستی بەرز کردەوە تاڵە قژە تەڕەکانی لەسەر ڕوخساری لادا، تایهیۆنگ هەمان شتی کرد"تـۆ زۆر قـۆز دیـاری بـە قـژە تـەڕەکـەتـەوە"تایهیۆنگ بەشەیتانی گوتی، جۆنگکووک پێکەنی و لێی نزیک بوویەوە زیاتر جەستەی بە هی خۆیەوە نوساند و گوتی"تـۆش زۆر ورژێـنـەر دیـاریـی بـەجـۆرێـک وامـلـێـئـەکـەی ئـێـسـتـا ئـەنـجـامـی بـدەم"تایهیۆنگ سەرەتا ڕوخساری گرژ کرد کاتێک لە مەبەستی ئەوەیتریان نەگەیشت بەڵام ساتی دواتر بەبەهێزی پاڵێکی پەوەنا و دەستی کرد بە هاویشتنی ئاوەکە بۆ ئەوەیتریانەوە بە ڕوومەتە سورەکانی، بەڵام شۆک بوو کاتێک هەستی کرد کەسێک لە دواوە ئاوی بۆ دەهاوێ، بە گرژیەوە سەیری دواوەی کرد وە بەڵێ لە جاکسۆن کێتر هەیە ئەو کارە بکات، تایهیۆنگ بەتوڕەیەکی ساختەوە گوتی"گـەمـژە تـۆ مـردنـت دەوێ بـۆ وادەکـەی"جاکسۆن بزەیەکی لاری کرد و گوتی"چـونـکـە سـاتـە ڕۆمـانـسـیـەکـەت تـێـکـدا و نـەتـهـێـشـت تـەواو بـێــ..."قسەکانی تەواو نەکرد کاتێک کەسێکی ملی گرت خستیە ژێر ئاوەکە"سـاتـی ئـێـمـە پـەیـوەنـدی بـە تـۆوە نـیـە گـەمـژە"جۆنگکووک گوتی بەبێزاری و دواتر بەریدا، جاکسۆن بەبێزاری سەیری دووانەکەی کرد و گوتی"ئـەوە داتـپـەروەرانـە نـیـە هـەمـیـشـە پـشـتـی یـەکـتـر دەگـرن و بـۆ مـن دێـن"تایهیۆنگ بزەیەکی بەفیزی کرد و گوتی"ئـیـتـر ئـاوایـە شـیـریـنـەکـەم"جاکسۆن بزەیەکی لاری کرد و سەیری تایهیۆنگی کرد کاتێک لێی نزیک دەبوویەوە"ئـااا نـەخـێـر جـاکـیـی مـن تـەنـهـا گـاڵـتـەمـ..."قسەکەی تەواو نەکرد کاتێک جاکسۆن شانەکانی گرت و لەگەڵ خۆی نوقومی ئاوەکەی کرد، پاشا چەند خولەکێک هەردووکیان لەژێر ئاوەکە هاتنە دەرەوە، تایهیۆنگ بەتوڕەی و هەناسە تەنگیەوە سەیری جاکسۆنی کرد دەستی کرد بە هاویشتنی ئاوەکە بۆی، ئیتر تا نزیکی ئێوە هەر لە ناو ئاوەکە مانەوە و کاتێکی خۆش و لەبیر نەکراویان بەسەر برد...
YOU ARE READING
شەوە خوێناویەکانی دیسەمبەر«τκ»✔
Misteri / Thrillerجۆری چیڕۆک:گەی ، تاوانکاری ، رۆمانسی ، خەمناک دەسپێکی:6/10/2023 کۆتایی:4/7/2024 Jeon JongKook Top⬆ Kim Taehyung Bottom⬇