Zamanın aleyhinize işlemeye karar verdiği en acı verici anlardan birinde sıkışıp kalmışsanız yapabileceğiniz pek fazla şey yoktur.Sizin için kırk dakikalık trafiğe rağmen altı aylık hamile sevgilisiyle gelmiş arkadaşınızı geri çeviremezsiniz. Ya da sırf en sevdiğiniz tatlıyı almak için şehrin öbür ucuna gitmiş, sizden hoşlandığını bildiğiniz birini. Her ne kadar aptallığınız yüzünden sevdiğiniz kişinin bilinmeyen bir videosunu tam sekiz ay sonra şans eseri keşfetmiş olsanız da kapınıza büyük bir gülümsemeyle gelmiş herhangi birini geri çeviremezsiniz.
Neyseki ilk aşamaları geçmiş, eğelenceli sohbetler
eşliğinde yemeklerin yenildiği, komik anıların
paylaşıldığı akşamın daha çekilebilir kısmına
başarıyla gelebilmiştim. Madeline ve Kacey masanın bir ucunda bebeklerle ilgili konuşurken, Cedric, Logan ve Lucas da hararetle dün akşamki futbol maçını tartışıyordu. Arada beni de dahil etmek için fikirlerimi soruyorlardı ama hiçbir şey bilmediğim için onlara katılabildiğim pek söylenemezdi.Kısacası herkes kendi halinde takıldığı için yokluğumu kolay kolay fark etmeyeceklerini umarak kendimde odama gidebilecek cesareti bulabilmiştim. Videonun sadece ilk birkaç saniyesini görsem, özlemini çektiğim sesini birkaç saniyeliğine duysam bile yeterdi diye düşünüyordum. Kimsenin beni çağırmadığından emin olacak kadar kapının önünde durup dikkatle salonu dinledikten sonra ne olur ne olmaz diye kapıyı iki kez kilitleyip yatağıma ilerledim. Birkaç dakikalık boş bekleyişin ardından bilgisayar açıldı ve ben kalbim ağzımda atıyor halde yerini tekrar kaybetmemek için koyduğum özel klasörü açtım.
İşte ünlem işaretli klasör bütün bilinmezliğiyle
karşımdaydı.Bir yandan her an çalabilir endişesiyle kapıyı kontrol ederken bir yandan da heyecanımı kontrol etmeye
çalışarak sabırsızca videonun açılmasını bekliyordum. Bana asırlar gibi gelen bir sürenin ardından nihayet ekranda videonun açılacağına dair bir işaret çıktı ve eş zamanlı olarak heyecandan ısırdığım dudaklarım kanamaya başladı.Ekranda belirmesini beklediğim ilk şey tabii ki de altı haneli bir şifre isteyen kilit uygulaması değildi.
Aklımdan geçen onlarca olası ihtimale rağmen uç
deneme hakkımı riske atmak istemeyip yatağımın yanındaki çekmeceden Harry'nin bıraktığı kredi kartlarını koyduğum kutuyu çıkardım. Her ne kadar
Harry veda videosunda bunları kullanmamı istemiş olsa da bir kez bile elimi sürmemiş, hepsini özenle saklamıştım. Paraya en çok ihtiyacım olduğu zamanlarda bile parasını kullanmay reddetmiştim.
Bunun sebebi dışardan gelecek herhangi bir yardım kabul etmeyecek kadar gururlu olmam değil, yardım etmek isteyenin o olmasından kaynaklıydı. Etik
olarak doğru gelmiyordu. Sonuçta ben onu parası için sevmiyordum.Kutudan çıkan sekiz çeşit kartı sırayla yatağımın
üzerine dizikten sonra şifrelerini yazdığı kağıdı alıp
kartlarla eşleştirmeye çalıştım. Videoyu fark
edememiş olduğum gibi sekiz kart için dokuz sifre olduğunu da fark edememiştim. Aceleyle yazdığı belli olan eğik yazısını çözümlemem biraz sürmüş olsa da
nihayet elimde arta kalan bir şifre vardı."181221"
Diğer şifrelerinin "Harrystyless", "Styles94",
"Harry123", "010294" gibi tahmin edilebilir şeyler olduğu hesaba katılırsa bu karmaşık rakamlardan
oluşan şifre gerçekten de göze batıyordu. Her şeyi
yanlış yorumlamadığımı umarak şifreyi girdim ve
artık odanın dört bir tarafında yankılanacak kadar yükselmiş kalp atışlarımın sesini biraz olsun bastırabilmek için elimi göğsüme koydum."Louis, orada mism?"
Kapının birkaç kez arka arkaya vurulmasıyla bildiğim
bütün küfürleri şansıma ithaf edip hâlâ yüklenmesini
beklediğim ekranı biraz eğerek sabırsızca çalınan
kapıya ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back to Life (apk)
General Fictionby desperoraa Yeni single ı medicinela co yapıcak olan ünlü şarkıcı Harry Styles klibinde oynıcak insanlar için verdiği iş ilanını gören üniversiteli Louis paraya ihtiyacı olduğu için işi ya da şarkıcıyı araştırmadan işe başvurur Harry Louisye bayı...