Tahta sopa

77 6 17
                                    

Sukuna

Megumiyi odaya tekrar kilitledikten sonra kendi çalışma odama geçtim. 2 saat geçmişti. Yorulup gözlüğümü çıkarttım ve esnedim. Acıktığımı hissettiğimde odadan çıktım ve çatı katındaki çalışma odamdan aşağıya indim. Megumiden ses gelmiyordu. Umursamayıp salona indim. Tam mutfağa girecekken kapı açıldı ve mamiko içeri sinirle girdi.

"Mamiko! Dur lütfen ya beni dinle."

"Dinlemicem itodori. Konuşma benimle. Ciddiyim."

Mamiko sinirle yukarı, odasına çıktı. İtodoride peşinden gitti hızlıca. Ardından choso ve ena içer girdi.

"Noldu bunlara?"

Ena merdivenlerden çıkacakken durdu ve korkuluklara yaslanarak bana baktı.

"Ne olacak, itodorinin aptallıkları."

Choso enaya baktı.

"Ena. Susmalısın."

"Ne var? Yalan mı?"

Choso enaya sus işareti yaptı.

"Ne olduğunu anlatacak mısınız amk?"

Choso bana dönerken ena yukarı odasına çıktı.

"İtodoriyle düğüne gittik ya, angaranın bağlarını oynadık işte baya eğlendik. Bu düğün favorimizdi. Neyse. Oradada azıcık içtik işte. Sonra yok mu bizim rika. Orada bi rahatsızlandı, itodoride yardım etti. Azıcık yanlış görüntület oluştu, mamikoda yanlış anladı."

Kafamı salladım.

"Sokiyim itodorinin beynine amk."

Mutfağa gidip atıştırmalık bi şeyler hazırlamaya başladım.

"Choso bi masa al şuraya benim karttan. Sabah ki katliam tekrardan yaşanmasın."

"Tamamdir. Ben çıkıyorum odama. İyi geceler."

"İyi geceler."

Yaptığım sandiviçi alıp yukarı çıkacakken megumiye de yapmaya karar verdim. Hemen hazırlayıp yanınada içecek koyup yukarı çıktım. Cebimdeki anahtarla kapıyı açıp içeri girdim ve arkamdan kapıyı kapattım.

"Megumi?"

İçeri doğru adımlayınca meguminin üzerini değiştiğini gördüm. Altında eşofman, üzerinde hiç bir şey yoktu.

"Ne var?"

Megumiyi süzdüm. Küçük bedenine göre yapılıydı.

"Ne bakıyorsun amk? Röntgen mi çekiyorsun."

"Ss alıyor beynim. Sonradan hatırlayıp 31 çekicem."

Megumi mal gibi suratıma bakmaya başladı. Sonra göz devirip tişörtünü giydi. Ben hâlâ izliyordum.

"Bakmayı kes."

"Baktırma o zaman."

"Salak mısın?"

Megumi üzerime yürüyüp dibimde durdu.

"Neyse ne. Niye geldin?"

Kendime gelip konuştum.

"Atıştırmalık. Acıktıysan diye."

Megumi tepsideki sandiviçe baktı. Sonra tepsiden alıp yatağa oturdu.

"Sağol."

Öylece bakakaldım. Megumi bana iyi gelmiyordu. Kalbimi, beyniyimi donduruyordu.

"Baban hakkında ne biliyorsan anlat bana."

Burası bok kokuyor amkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin