Fena

83 2 29
                                    

Megumi

Sukunaya söylediğim şeyle sukuna bana bi bakış attı.

"Kes sesini."

Sırıtıp babama sarılacakken sukuna ensemden tuttu ve havaya kaldırdı.

"Bıraksana gerizekalı!"

Sukuna beni dinlemeden babama baktı. Babam bana kısa bi bakış atıp sukunaya döndü.

"Eğer oğlumun tek bi saç teline bile zarar gelirse, seni yaşatmam göt lalesi."

Sukuna güldü. Sonra saçımı tutup çekti ve eline bi kaç tel saçım geldi.

"Pardon ya. Yanlışıkla oldu. Ne diyordun?"

Babam sinirle sukuna bi hamle yapacakken sukuna anlamadığım bi hızla salona zıpladı.

"Savaşarak halledemessin toji. Anlaşmamı dinle."

"Senin ağzından çıkacak tek bi kelimenin bile bende anlamı yok sukuna. Seni geberticem ve oğlumu alıp gidicem. Bu kadar!"

Sukuna güldü. Yukarı baktığımda itodori ve diğerleri ağızlarını açmış bizi izliyordu. Kaşlarımı çattım ve bağırdım onlara.

"Çay kahve ister misiniz amına koyim?! Keyifli izlemek?!"

Choso bana baktı.

"Ben ilk başı kaçırdım da geri sarabiliyor muyuz?"

Göz devirdim. O sırada sukuna hepsine baktı ve tüylerimi ürpertecek şekilde bağırdı.

"Eğer odalarınıza gitmesseniz sizi döner bıçağıyla doğrar, domuzlara yem ederim!"

İtodori kaşlarını çattı.

"Amk ölcen ölcen. Bırak yardım edelim."

"Hah? Ben ve ölmek mi? Beni tanımamışsın."

İtodori tam bişi dicekken sukuna elini kaldırdı ve onu susturdu. Babama baktığımda gözleriyle evi tarıyordu. Sonra bana baktı ve göz kırptı. Bu göz kırpması beni ne olursa olsun kurtaracağını gösteriyordu. Gülümsedim. Sonra sukuna beni yere indirdi ve babama baktı.

"Burdan siktir git. Oğlun yaşasın."

Babam güldü.

"Sikim sonik şeyler istemeyi bırak! Çocuk oyuncağı değil bu."

Sukuna sırıttı.

"Kardeşime ne yaptıysan aynısını oğlunda görmeye hazır ol o zaman."

"Aynı şey değil! Senin kardeşin hak etti! Oğlumun hiç bir şeyden haberi yok!"

Sukuna korkunç bi şekilde güldü.

"Keyifli yapan da bu zaten. Masum bi çocuk ölücek. Sence bu beni mutlu etmez mi?"

Korkuyla yutkundum. Sukuna en başından beri beni öldürmeyi planlıyordu. Başka ne bekliyordum ki amk.

Babam sinirle soludu.

"Korumalarının hepsi ölü. Savunmasızsın. Tek bi hamlemle herkesi buraya toplarım ve senin işini bitiririm."

Sukuna kaşlarını çattı. Bişey düşünüyordu.

"Doğru. Ama unutma oğlununda ipleri bende."

Belimden tutup beni yanına çekti. Sonra cebinden bi şişe çıkardı. Yere attığında gıcık bi ses ve büyük bir sis bulutu etrafı kapladı. Sesin gıcıklığıyla ellerimle kulaklarımı tıkadım. Hiç bir şey görmüyordum. Sukunanın beni kaldırıp hızla bi yere yürüdüğünü hissettim. Babamın bağırışları ve itodorilerin bağırışlarını duyuyordum.

Burası bok kokuyor amkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin