Irz düşmanı sukuna

137 9 22
                                    

Sukuna

Gördüğüm isimle bir süre düşündüm. Aşırı tanıdık gelmişti. Kimdi bu kim?...Toji Fushiguro. Tabi ya. Kesin onunla bi bağlantısı var. Toji beni kıstırmak için ajan mı yolladı? Yada sadece tesadüfen mi? Hızlıca ayağa kalktım ve odadan çıkıp kendi odama geçtim.

"İtodori. Kalk koçum, kalk. 1431. Odadaki elemanı bana getir. Fırla."

İtodori mal gibi yüzüme bakınca elime geçirdiğim kalemi alıp fırlattım.

"Am gorili! Niye amk? Sikcen mi?"

Sinirle göz devirdim.

"Sabır diliyorum. Bolca sabır. Siktir git çok soru sorma. Döl israfı."

İtodori söylene söylene odadan çıktı. Bende sandalyeme oturup beklemeye başladım. Eğer tojiyle bi bağlantısı varsa... toji çok pis elime düştü demektir.

Megumi

Kaldığım mahzenin küçük camından sızan gökyüzünü izliyordum. Yaklaşık 2 haftadır buradaydım ve buradı gerçekten korkunçtu. İnsanları aptal sikik deneyleri için kullanıp atıyorlardı. Tuzağa düşüp bende yakalanmıştım. Daldığım yerden gözümü çevirip etrafa baktım. İğrenerek üstümdeki pike demeye bin şahit isteyen pikemsi varlığı yere attım. Çarşaflar küflenir mi amk? Burası bok kokuyor amk. Esir aldınız vari düzgün bi yer seçin. Amciklar. Sinirle elimi yatağa vurdum. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Babam bile hala beni bulamamıştı.

5 dakika sonra mahzenin kapısında biri belirdi. Korkarak yatakta kendimi siper ettim. Gelen kişi iyice yaklaştı ve biraz eğildi. Yüzüne baktığımda saçının üstleri açık renk, yanları siyah, uzun boylu ve yüzünde aptal bi gülümsemeyle benden yaşı biraz küçük çocuk gelmişti.

"Selam! Megumi değil mi?"

Kafamı salladım.

"Güzeel. Hadi gel. Gidiyoruz."

"N-nereye?"

"Çıkıyorsun buradan. Tam olarak neden bende bilmiyorum ama gidince göreceğiz sanırım."

Başka şansım olmadığı için koluma girmesine izin verdim ve beraber yürümeye başladık. Sanki yerin 7 kat altındaydım amk. Rütubetli, pis kokulu bi yerdi burası. Çiçekler bile solardı burada. Asansöre bindik ve -6. Kata çıktık. Anladığım kadarıyla benim mahzen -9. Kattaydı. Yuh amk yuh! Dünyanın ırzına geçmişler göt herifler. Kendi kendime sinirlenirken asansör durdu ve indik. Koridordan geçerken yan taraflar full insan doluydu. Bizi görünce ellerini mahzen demirliklerine dayadılar ve bağırmaya başladılar.

"Bizi kurtarın!"

"Tanrı aşkına bizi kurtarın! Bebeğim ölmek üzere!"

Üzülerek ve iğrenerek bütün bağıran insanlara baktım. Bunu yapan herifin şereften yoksun bi insan olduğu belliydi. Koridordan geçip iki kapının önüne geldik ve sağdaki kapıya girdik. Yanımdaki çocuk kapıyı tıklatmadan içeri girince bende peşinden girdim. Girer girmez beni bırakıp koltuğa oturdu. Geniş bir odaydı ve bir tarafta deri oturma grubu, diğet tarafta büyük bir masa ve duvarı kaplayan kitaplık vardı. Masaya baktığımda sandalyede biri oturuyordu. Ayağa kalktı ve yanıma geldi.

"Sen megumi fushiguro musun?"

Kaşlarımı çattım ve adamı süzdüm. Hayvan kadar omuzları vardı amk.

"Evet?

Adam tek kaşını kaldırdı ve sırıttı.

"Babanla görüşüyor musun?"

Soğuk sesiyle sorduğu soru tüylerimi ürpertti. İğrenerek adama baktım.

"Sanane?"

Adam dilimi şaklattı ve eliyle ensemden tutup kendine çekti. Burunlarımız değiyordu. Gözlerime odaklanıp derin sesiyle konuştu.

"Fazla asisin. Bu asilik sana haddini aştırır. Haddini aşarsan, seni öldürürüm."

Söyledikleri içimde kahkaha atmama sebep olurken ayak parmaklarıma kadar titremiştim. Sesi beni fazlasıyla etki altına alıyordu. Korkudan altıma ishal edicektim amk. Korktuğumu belli etmeden elimi adamın göğsüne koydum ve ittirdim.

"Cüssene güvenme muşmula surat."

Beni buraya getiren çocuk kahkahalarla gülmeye başladı. Ona bi bakış atarken konuştu muşmula surat.

"Seni sikerim itodori. Doritos gibi catur cutur yerim seni. Meşrebini sikmeden otur oturduğun yere."

İtodori eliyle ağzını kapatarak oturdu. Ama hala gülmeye devam ediyordu. Adama döndüğüm zaman adını itodori olduğunu öğrendiğim çocuğa kısa bir bakış attı ve bana çevirdi gözlerini.

"Haddini aşma. Çocuksun daha. Her neyse. Soruma cevap ver. Babanla görüşüyor musun?"

Yutkundum ve ne cevap vermeliyim diye düşündüm.
Gözlerim kısıp adama baktım.

"Görüşüyorum. Babam illaki beni bulacak. Ha yarın ha bugün."

Adam güldü. Bana iyice yaklaştı ve eliyle yakamı tuttu. Sertçe beni kendine çekerek tekrar burun buruna gelmemizi sağladı.

"Babanın seni bulması benim işime gelir çocuk. Senin kadar temiz bir çocuğun nasıl toji kadar pezevenk bir babası olabilir anlamıyorum."

Parmaklarını yüzümde gezdirdi. Bir eliyle yakamı tutarken diğer eliyle yüzümü inceliyordu. Eli çeneme gelince durdu.

"Seni kullanıcam çocuk."

"Sikimi kullan orospu çocuğu."

Tek hamlemle ellerinden kurtuldum ve geri çekildim. Adam sadece sırıttı. Bundan zevk alıyormuş gibi. Orospu çocugu yarın öbürgün ırzımada geçer.

"İtodori. Megumiyi evime götür. Bir süre misafirimiz."

"Sukuna sikme çocuğu amk. Bi soksan bayılır. Şaka he alınma megumi. Biz kankito olcaz."

Kaşlarımı çatarak dehşetle kolunu omzuma atan itodoriye baktım.

"Sikmek mi?"

Bu adam harbi ırzıma geçicek.

_______________________

Vaylelelelelelelelelebb








688

Burası bok kokuyor amkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin