Megumi
Uyandığımda dilim damağıma yapışmışdı. Esneyip yatakta oturdum ve bir süre öylece hayatı sorguladım. Duş alıp yatmıştım ve baya uyumuştum sanırım. Komidinin üzerindeki saate baktığımda ise saat gecenin 2 buçuğuydu. Oflayarak kalktım ve kapıya doğru ilerledim. Kapı kilitliydi. Amına koduklarım sanki evi sikip çoğaltcam. Orospunun dölü. Sinirlenerek etrafa bakındım. Şifonyerin üzerinde sürahi vardı. Elime alıp inceledim.
"Kim bilir kaçıncı yüzyılda koydular amk. Kesin küflenmiştir bu. Ezikler."
Sürahiyi yerine koyup kapıya gittim ve kapıya vurmaya başladım.
"Orospunun dölü sukuna denen herif."
Kapıya hâlâ vurmaya devam ederek sövüyordum.
Sukuna
Duyduğum gürültü ile gözlerimi açtım. Sanki evi biri sikip çoğaltıyordu amk. Yatağımdan kalkıp kapıya gittim. Koridora baktığımda sesler meguminin odasından geliyordu. Göz devirip cebimdeki anahtarı çıkardım ve kapısını açtım.
"Sakin ol amk. Köpeğe mi dönüşüyon?"
Üstüm çıplak, altımda ise siyah eşofman vardı. Megumi beni süzdü.
"Ne oldu? Bakmalara doyamıyor musun?"
Bana bakıp kaşlarını çattı.
"He amına koyim. Kıçımın kenarı. Susadım!"
Sırıtıp kapıya yaslandım. Megumide biraz geri çekildi.
"Odada su vardı."
"Küflenmiştir o amına koyim."
Kaşlarımı çattım.
"Su nasıl küflenebilir, yarım akıllı."
"Senin ananı babana katarak çoğaltırım. Benimle düzgün konus yavsak."
Hafiften gelen sinirlerimi görmezden geldim ve megumiye yaklaştım. Geri adımlayarak sırtı duvara gelince durdu. Onu duvarla arama aldım.
"Dilini kesip itodoriye domuz eti diye yediririm."
Megumi minik elleriyle beni itti.
"Siktir git ampüte. Yaklaşma bana."
Güldüm.
"Minicik olmana rağmen gücün yerindeymiş."
"Ben minicik değilim!"
"He he ondan. Yürü. Su veriyim sana."
Odadan çıktım ve merdivenlere doğru yürüdüm. Megumide arkamdan geliyordu. Konuşmadan mutfağa gittik ve ona su doldurup verdim. İçtikten sonra mutfaktan çıkarken gelmesini bekledim.
"Sabaha kadar seni mi beklicem. Uykum var. Yürü."
Megumi göz devirdi ve beni takip etti. Aynı sessizlikte yukarı çıktık. Megumiyi odasına götürdüm. Tam kapıyı kapatacakken beni durdurdu.
"Ne var?"
"Niye beni bu odaya kapatıyon? Evimi sikcem?"
"Canım öyle istiyor, minik megumi."
"Orospunun dölü-"
Cümlesini bitiremeden kapıyı kapattım ve kilitledim. Sırıtarak odama geçtim ve anahtarı şifonyerin üzerine bırakarak yatağıma geçip megumiyi düşünerek uykuya daldım.
Sabah
Kurduğum alarmı kapatıp yataktan kalktım. Ilık bi duş alıp üzerimi giyindim ve odadan çıktım. Merdivenlere doğru gidip meguminin odasına kısa bi bakış attım. Aşağıya indiğimde nobara gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burası bok kokuyor amk
Fanfiction"Babamıda mı sikcen?" "Yok, seni sikicem direkt. Catır cutur." •fanfiction•